De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 2 juni 2019 om 08:31
You are wrong.
Ze stond al veel langer onder de negeer.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 2 juni 2019 om 08:35
Goedemorgen! Ik ga vandaag heerlijk knusselen met zus en haar gezin. O.a. met de zwager die medeverantwoordelijk is voor het starten van dit topic
We hebben elkaar te lang niet meer 'sociaal' gezien en ik heb er ontzettend zin in. Ik ga zo de bloemenboer plunderen, daar wordt zus blij van want bloemen zijn in haar omgeving ontzettend duur.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 2 juni 2019 om 09:56
Wat fijn Blond, heel veel plezier 
Ik wilde vandaag naar een beurs, zou eerst in regio dichterbij zijn, maar is me nu helaas te ver. Dus ik heb een date met mijn balkon en ga me proberen aan mijn goede voornemen te houden in elk geval mijn woonkamer opgeruimd te houden.
Ik wilde vandaag naar een beurs, zou eerst in regio dichterbij zijn, maar is me nu helaas te ver. Dus ik heb een date met mijn balkon en ga me proberen aan mijn goede voornemen te houden in elk geval mijn woonkamer opgeruimd te houden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zondag 2 juni 2019 om 10:02
Oké, helder. Geen idee wat ik 'misdaan' heb, maar Shifty heeft natuurlijk gelijk dat daar geen verantwoording voor afgelegd hoeft te worden. Heb J's bijdragen in het algemeen met interesse cq plezier gelezen, maar dan weet ik nu tenminste dat ik niet meer de moeite hoef te nemen erop te reageren.
zondag 2 juni 2019 om 12:19
ah ok, sorry
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 2 juni 2019 om 19:57
Lieffies, ik kwam even met jullie delen dat ik de roze auto gisteren heb gekocht (oké aanbetaald, want hij krijgt nog een apk keuring, maar als de frietmiet er komt dan kom ik in mijn roze automobiel aangescheurd
Verrassingsontbijt voor mijn lief was hartstikke geslaagd en zoals voorspeld wist hij niet waar hij moest kijken.
Tevens gisteravond mijn record snel naar huis gaan op een feestje verbroken, binnen 5 minuten heb ik de sleutels gevraagd aan lief en naar huis gelopen
Vandaag een heerlijk luie dag gehad, helemaal niks gedaan en net lekker met lief wat vleesjes op de barbecue gelegd en verorberd.
Ik ben klaar voor de nieuwe werkweek!

Verrassingsontbijt voor mijn lief was hartstikke geslaagd en zoals voorspeld wist hij niet waar hij moest kijken.
Tevens gisteravond mijn record snel naar huis gaan op een feestje verbroken, binnen 5 minuten heb ik de sleutels gevraagd aan lief en naar huis gelopen
Vandaag een heerlijk luie dag gehad, helemaal niks gedaan en net lekker met lief wat vleesjes op de barbecue gelegd en verorberd.
Ik ben klaar voor de nieuwe werkweek!
Eat glitter for breakfast and shine all day

zondag 2 juni 2019 om 20:51
Owwww de roze auto werd hem, tof!
En pfffff ik heb vanmiddag weer ge-D&D'd, en dat was het einde van deze campaign. Dus de laatste keer dat ik mijn allereerste eigen character ooit gespeeld heb. En hoewel ik haar best zat was (ik heb het mezelf veel te moeilijk gemaakt door een paar keuzes) ga ik haar ook missen. Op naar de volgende!
En pfffff ik heb vanmiddag weer ge-D&D'd, en dat was het einde van deze campaign. Dus de laatste keer dat ik mijn allereerste eigen character ooit gespeeld heb. En hoewel ik haar best zat was (ik heb het mezelf veel te moeilijk gemaakt door een paar keuzes) ga ik haar ook missen. Op naar de volgende!
maandag 3 juni 2019 om 08:02
@Nanny Dat lijkt me heel raar, als een schrijver die een boek moet loslaten ofzo
@Blond
voor Maman, ik hoop dat alle onderzoeken meevallen vandaag en dat de leuke dokter veel langs komt 
En hier moe, bagger nacht
@Blond

En hier moe, bagger nacht
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

dinsdag 4 juni 2019 om 08:47
Fijn dat je blijft. En dat dik gedrukte vind ik zowel grappig als herkenbaar.JollyRider schreef: ↑04-06-2019 00:31Nou, op aandringen hier toch Overig maar niet geblokkeerd. Drie pijlers open voor drie topics. En nog één omdat ik asymmetrie haat.
dinsdag 4 juni 2019 om 09:23

dinsdag 4 juni 2019 om 09:33
Precies wat ik ook dacht

Fijn Jolly dat je blijft reageren in 2 van mijn favoriete topics

dinsdag 4 juni 2019 om 12:12
Haha symmetrie, het is een afwijking... Ik heb het met servies. Liever geen oneven aantallen.
Maar realiseer me nu ik dit schrijf dat het minder is geworden. Eigenlijk alleen bij bekers nu die op bepaalde manier in de kast staan.
Het is de roze auto geworden!
Blond, hoe was het gisteren?

Het is de roze auto geworden!

Blond, hoe was het gisteren?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 4 juni 2019 om 12:32
Dank je Lolly. Volgens mij ben ik trouwens een vraag vergeten te beantwoorden. Doe ik even via pb.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 4 juni 2019 om 16:54
JollyRider schreef: ↑04-06-2019 00:31Nou, op aandringen hier toch Overig maar niet geblokkeerd. Drie pijlers open voor drie topics. En nog één omdat ik asymmetrie haat.

En van asymmetrie word ik onrustig, dus dat snap ik wel.
There is always something happening, and it's usually right now