De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Weet ik, Shifty. Het ging ook niet alleen daar om, ik las hier toevallig mee en voelde me dus mede aangesproken, vanwege mijn eerdere flauwekulopmerking En de timing aan deze kant maakte dan weer dat ik er wat gevoeliger voor was. Maar goed, ik vergis(te) me kennelijk.

Ik zit toch een beetje offtopic te lullen nu hier, dus ik wilde het hier maar bij laten.
coolpack2 schreef:
01-06-2019 02:02
Weet ik, Shifty. Het ging ook niet alleen daar om, ik las hier toevallig mee en voelde me dus mede aangesproken, vanwege mijn eerdere flauwekulopmerking En de timing aan deze kant maakte dan weer dat ik er wat gevoeliger voor was. Maar goed, ik vergis(te) me kennelijk.

Ik zit toch een beetje offtopic te lullen nu hier, dus ik wilde het hier maar bij laten.
Je mag hier best offtopic kleppen hoor, we hebben niet echt een ontopic onderwerp, dus voel je vrij om door te lullen. En zo te lezen kun je wel een knussel gebruiken. :hug:

Oh ja, ik zit inmiddels al na te denken over je naam dus je mag hier niet meer weg :P .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Tobbert schreef:
31-05-2019 11:39
Lief dat je er zo lang over gedacht hebt :) Mijn eerste reactie was: maar oom Dagobert zit alleen maar in dat geldpakhuis - wat ik overigens beslist niet heb ;) - zijn geld te tellen en is toch helemaal niet lief :( Tweede reactie: is Tobber iets? In de Donald Duck?!? Echt? Dat wist ik niet. Donald's poezel zijn (hoe per ongeluk dan ook) vind ik leuk.
Dagobert is mijn favoriete DD karakter, complex en schijn onaardig, ondertussen een hartje van goud, gaat leuke dingen doen met kwik, kwek en kwak en lijkt een krent maar zorgt er ondertussen voor dat Donald goed kan leven, ze avonturen beleven die hij bekostigd en de neefjes een prima leven hebben. En wat zusje zegt, het is een intelligente man, heeft een boel centjes en is een bijzonder intrigerende "man" nou ja, eend dus. :duckie:

[...] :duckie: .

Dus vanuit mij is het alleen maar positief bedoelt, het spijt me als het je een rotgevoel heeft gegeven, dat wat niet mijn intentie :( . Zo zie je maar weer hoe verschillend iedereen dingen ziet en leest. Als je het echt niet leuk vindt ga ik nog even verder denken.
kia・ora wijzigde dit bericht op 02-06-2019 00:35
5.35% gewijzigd
Liva, hoe gaat het met kuikentje? En wat leuk dat je bijna gerold kan worden :D .

Boemie dikke knussel voor jou :hug: !

Knussels voor alle knusseltjes :hug: .
Kia•Ora schreef:
01-06-2019 03:28
Liva, hoe gaat het met kuikentje? En wat leuk dat je bijna gerold kan worden :D .

Boemie dikke knussel voor jou :hug: !

Knussels voor alle knusseltjes :hug: .
:O Effe voor de duidelijkheid, it wasn't me!

Kunnen die bijnamen in de OP? Ik kan het allemaal niet bijhouden hoor :(
There is always something happening, and it's usually right now
correct me if I’m wrong, maar ik lees in de reactie van Paardje dat je niet onder de negeer staat hoor Cool... Haaaai trouwens :D
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, de namen weer in de OP lijkt mij ook wel wat. Zeker nu mijn hoofd even vol zit met van alles :proud:
Even een goedemorgen aan jullie, lieverds!
Het lijkt me eerder onwaarschijnlijk dat hier iemand on-topic is. Ik denk dat 'fijn dat je mee komt tetteren' het beste de inhoud van dit topic weer geeft :biggrin:
Haaaaaiiii
Met kuikentje in mijn buik gaat het dikke prima! Trappelt en bokst er vrolijk op los! Werken lukt nog prima gelukkig, nog zon 6 weken werken en dan heb ik gewoon al verlof!!
Bizar hoe snel het eigenlijk gaat!
Jeetje wat gaat dat snel Lichtje. Wat fijn dat alles zo goed gaat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
twilight84 schreef:
01-06-2019 11:21
Haaaaaiiii
Met kuikentje in mijn buik gaat het dikke prima! Trappelt en bokst er vrolijk op los! Werken lukt nog prima gelukkig, nog zon 6 weken werken en dan heb ik gewoon al verlof!!
Bizar hoe snel het eigenlijk gaat!
Tja, kuikentje hè, what can I say :whistle:

Fijn dat je je zo goed voelt.
There is always something happening, and it's usually right now
Spannend twinkellichtje!

Goed om te horen dat het een actievelingetje is. Beter een adhd'r dan een slome duikelaar zal ik maar zeggen :hyper:

Ben je al sokjes aan het uitzoeken enzo? Dat lijkt me echt één van de meest geweldige voordelen .. babyfrutseldingetjes mogen kopen.
SHIFTY schreef:
01-06-2019 11:28
Spannend twinkellichtje!

Goed om te horen dat het een actievelingetje is. Beter een adhd'r dan een slome duikelaar zal ik maar zeggen :hyper:

Ben je al sokjes aan het uitzoeken enzo? Dat lijkt me echt één van de meest geweldige voordelen .. babyfrutseldingetjes mogen kopen.
:rofl: Die mag jij altijd kopen Geeltje: die sokjes passen jou heel leuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja echt! Babyzaken zijn net als kampeerwinkels. De meest fantastische uitvindingen liggen daar gewoon voor het grijpen. Voor je 't weet heb je een inklapbare reiswiegbotsautostoel met geïntegreerde flessenhouder, luierdecomposteersluis en uitklapbaar babybungelharnas.
Ik raak altijd lichtelijk gestresst en in paniek in babywinkels. Zeker als ik ook nog iets moet kopen daar.
De kleertjes zijn nog wel schattig, maar ik weet gewoon niet waar te beginnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Yup, uiteraard loop je er verder gillend weg vanwege de te zoet en te zacht pratende verkopers (alsof je zwakzinnig en breekbaar bent), de klotsende en paniekerige moeders (en lollypopjes) die niet weten wat het allerbest is voor het spruitje en de enigszins verloren lopende vaders die hun nieuwe accuboormachine net iets te vaak ten koste hebben zien gaan van de kleur roze.
Bij mij zij het vooral al die babyspullen die voor de paniek zorgen 😝

De peuter/kleuter afdeling van de speelgoedwinkel daarentegen 😍
SHIFTY schreef:
01-06-2019 11:35
Ja echt! Babyzaken zijn net als kampeerwinkels. De meest fantastische uitvindingen liggen daar gewoon voor het grijpen. Voor je 't weet heb je een inklapbare reiswiegbotsautostoel met geïntegreerde flessenhouder, luierdecomposteersluis en uitklapbaar babybungelharnas.
Ik heb lang in de 'zwanger-baby'-niche gewerkt. Dat is zowat de beste markt die er is! Ze vernieuwt zichzelf voortdurend en de consumenten (aanstaande en jonge ouders) willen natuurlijk alleen maar het beste voor hun kind. Als je daarbij ook nog eens de zorgprofessionals kan betrekken als producent/adverteerder, zit je helemaal gebeiteld. En als zelfs een Minion er hebberig van wordt...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kia•Ora schreef:
01-06-2019 02:59
Dagobert is mijn favoriete DD karakter, complex en schijn onaardig, ondertussen een hartje van goud, gaat leuke dingen doen met kwik, kwek en kwak en lijkt een krent maar zorgt er ondertussen voor dat Donald goed kan leven, ze avonturen beleven die hij bekostigd en de neefjes een prima leven hebben. En wat zusje zegt, het is een intelligente man, heeft een boel centjes en is een bijzonder intrigerende "man" nou ja, eend dus. :duckie:

[...]

Dus vanuit mij is het alleen maar positief bedoelt, het spijt me als het je een rotgevoel heeft gegeven, dat wat niet mijn intentie :( . Zo zie je maar weer hoe verschillend iedereen dingen ziet en leest. Als je het echt niet leuk vindt ga ik nog even verder denken.
Nou, een rotgevoel was ook weer overdreven, maar ik had inderdaad niet zulke goede associaties. Maar goed, dat komt ook zeker door mijn gebrekkige kennis van de DD. (ik geloof dat ik er voor het laatst in het vorige millennium eentje helemaal heb gelezen.) En ik moet soms een beetje wennen aan dingen. Dus 't komt vast wel goed. En ik heb nu dus ook een plaatje :duckie:

:)
Ik heb echt de wereld aan babyspulletjes gekregen! Op dit moment hangt buiten de hele waslijn vol met doeken en slaapzakjes :love:
Moet zelf nog even flink mijn slag slaan met babykleertjes kopen :D :D

Oefff in zon babywinkel! HELP !!!! Wat is er toch veel te verkrijgen, en wat is er toch veel overbodig! En dan de juiste keuzes maar maken!
Ik kom hier maar even stoom afblazen voor ik mezelf straks een ban bezorg. Ik ben echt pislink door sommige posters in het 'Thijs H.' topic. Man o man, hoppa schofterige opmerking nummer zoveel en dan ben ik niet begripvol en niet geduldig, pfff... Heb verdorie mijn hele privacy indirect over boord gegooid en leg alles uit. En ja, ik weet het, hier loop ik privé ook weleens tegenaan en kan die kritiek prima hebben en vind het niet met me eens zijn prima maar ik word er nu wel even flink door in mijn beroepseer en daarnaast ook persoonlijke eer aangetast. :'( Het blijft een leerpuntje, maar het raakt me wel. :(
:hug: Kia ik snap je frustratie. Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen 💋

Overstappen op Utrecht CS. Het is dat ik een andere, ook heel leuke, afspraak heb, anders zou ik nu achter alle vrolijke mensen de stad in gaan. #Pride 💗
Kia•Ora schreef:
01-06-2019 02:23
Je mag hier best offtopic kleppen hoor, we hebben niet echt een ontopic onderwerp, dus voel je vrij om door te lullen. En zo te lezen kun je wel een knussel gebruiken. :hug:

Oh ja, ik zit inmiddels al na te denken over je naam dus je mag hier niet meer weg :P .
Haha, ik zie wel. Ben niet zomaar goed in kletstopics, ik forum vooral wat 'reactief' en lees dus vaak ook alleen wat mee.

Maar dankjewel 🙂
rosanna08 schreef:
01-06-2019 09:38
correct me if I’m wrong, maar ik lees in de reactie van Paardje dat je niet onder de negeer staat hoor Cool... Haaaai trouwens :D
Kan zijn, maar dat is toch doorgaans de oorzaak als je iemand niet kunt loepen? Mijn rekensom kan heel best niet kloppen (ben er nooit een held in geweest😜), maar ik vond mijn constatering nou niet heel erg uit de lucht gegrepen en ik vond het - zoals inmiddels wel duidelijk is - jammer. Wilde uitleggen dat ik er in ieder geval geen kwade bedoelingen had.

En hoi 😄
Kia•Ora schreef:
01-06-2019 12:48
Ik kom hier maar even stoom afblazen voor ik mezelf straks een ban bezorg. Ik ben echt pislink door sommige posters in het 'Thijs H.' topic. Man o man, hoppa schofterige opmerking nummer zoveel en dan ben ik niet begripvol en niet geduldig, pfff... Heb verdorie mijn hele privacy indirect over boord gegooid en leg alles uit. En ja, ik weet het, hier loop ik privé ook weleens tegenaan en kan die kritiek prima hebben en vind het niet met me eens zijn prima maar ik word er nu wel even flink door in mijn beroepseer en daarnaast ook persoonlijke eer aangetast. :'( Het blijft een leerpuntje, maar het raakt me wel. :(
Ik heb het niet gevolgd, maar kan me voorstellen dat het frustrerend is en ook wel emotie oproept 😕

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven