Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juni 2019 om 22:13
Je laat je toch niet voor een karretje spannen. Het word je niet eens normaal gevraagd.
anoniem_386696 wijzigde dit bericht op 03-06-2019 22:13
7.97% gewijzigd
maandag 3 juni 2019 om 22:19
Tja, na een maagverkleining mag je geen chocola meer. Dus ook geen chocolademelk. Want dan ben je een slechte maagverkleiner.
Schreef ze ooit in een topic n.a.v. een maagverkleining: dat Zij iemand kende die na een gbp nog wel chocolademelk dronk, omdat ie dan toch de smaak van chocola nog had, nu hij geen chocola meer kon eten.
Dat was echt ongehoord, want dan was je toch echt een slappeling, als je dat niet eens wilde laten staan.
Sindsdien drink ik elke dag een glas chocolademelk, gewoon, voor de fun.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 22:20
Maakt warm of koud nog wat uit?Solomio schreef: ↑03-06-2019 22:19Tja, na een maagverkleining mag je geen chocola meer. Dus ook geen chocolademelk. Want dan ben je een slechte maagverkleiner.
Schreef ze ooit in een topic n.a.v. een maagverkleining: dat Zij iemand kende die na een gbp nog wel chocolademelk dronk, omdat ie dan toch de smaak van chocola nog had, nu hij geen chocola meer kon eten.
Dat was echt ongehoord, want dan was je toch echt een slappeling, als je dat niet eens wilde laten staan.
Sindsdien drink ik elke dag een glas chocolademelk, gewoon, voor de fun.
maandag 3 juni 2019 om 22:21
Denk dat ik jou eens een lekker bericht zal sturen,Lucifer2018 schreef: ↑03-06-2019 20:34Ik wil niet gehengeld worden. Nooit. Wil ik dat wel ga ik wel naar een datingsite.
Dus graag lekker bannen, zeker als het hengelen via PB's gaat. Opbokken.
Een ongewenst pb kun je gewoon wegklikken, je bent toch geen kleuter die beschermd moet worden tegen de realiteit.
Spijtig van Karin, ze had weinig nuance, maar dat was soms wel goed tussen die stortvloed van medeleven en slachtofferschap.
Wil je wat animo krijgen dan heb je net nood aan die afwijkende meningen, zelfs al zijn ze soms provocerend of beledigend, dit houd je scherp in je eigen redeneringen. Ban ze en je eindigt met een gezellige koffietafel waar ieder zegt wat gepast is om daarna binnenkamers hun werkelijke mening te ventileren.
maandag 3 juni 2019 om 22:24
Eens, eens én eens!Valdemar_II schreef: ↑03-06-2019 22:21Denk dat ik jou eens een lekker bericht zal sturen,![]()
Een ongewenst pb kun je gewoon wegklikken, je bent toch geen kleuter die beschermd moet worden tegen de realiteit.
Spijtig van Karin, ze had weinig nuance, maar dat was soms wel goed tussen die stortvloed van medeleven en slachtofferschap.
Wil je wat animo krijgen dan heb je net nood aan die afwijkende meningen, zelfs al zijn ze soms provocerend of beledigend, dit houd je scherp in je eigen redeneringen. Ban ze en je eindigt met een gezellige koffietafel waar ieder zegt wat gepast is om daarna binnenkamers hun werkelijke mening te ventileren.
maandag 3 juni 2019 om 22:31
Weggezakt in de bannenbrei.
Naar mijn mening kan SFS als een dolle te keer gaan, maar in dit geval zag ik hem niet.
Haar bericht staat nog gewoon te lezen in de reactie op haar Verschrrrikelijke post.
Ik denk dat er een staf zó groot geschapen is dat hij er via vingertoppen uit moet komen.
Ik zie echt een soort briesende mod voor me die Ban! Permaban! Banananananaaaanaah! doet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 3 juni 2019 om 22:37
Ik heb het niet gemeld omdat ik ervan uitga dat het bantopic geregeld gescand wordt door de napraters.
Ze heeft veel rare dingen gezegd afgelopen tijd, maar deze opmerking was weer echt niet banwaardig. Je kunt het nog nalezen, want de quote is niet gewist
15.19 uur in het huidskleur topic, staat me zo bij.
Ze heeft veel rare dingen gezegd afgelopen tijd, maar deze opmerking was weer echt niet banwaardig. Je kunt het nog nalezen, want de quote is niet gewist
.
maandag 3 juni 2019 om 22:43
Ik kijk zelden of nooit op het bantopic, toevallig vandaag nog eens een keer. Alleen de laatste posts, dus dit had ik niet eens gezien.impala schreef: ↑03-06-2019 22:37Ik heb het niet gemeld omdat ik ervan uitga dat het bantopic geregeld gescand wordt door de napraters.
Ze postte euhm, bijzonder de laatste tijd, vond ik.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 3 juni 2019 om 22:50
Kleuter nog wel.Valdemar_II schreef: ↑03-06-2019 22:21Denk dat ik jou eens een lekker bericht zal sturen,![]()
Als je je driften niet bij je kan houden als volwassene mag je van mij een ban.
maandag 3 juni 2019 om 22:51
Of juist iemand die heel stoïcijns naar het scherm staart en steeds met 1 vinger tikt op een bepaalde knop als er een post in beeld komt en dan mompelt ‘Ban. Ban. Ban. Ook een ban. Permaban. Ban.’
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 3 juni 2019 om 22:55
Ow, krijgen we die discussie nou ook over chocolademelk? Ik lust geen zwarte koffie en chocolademelk moet ook niet te veel naar chocolade smaken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning