Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Malagueña schreef:
03-06-2019 23:29
Blokje pure chocolade door je koffie roeren?
Dat ga ik eens proberen! :-D
Vragen over de ban van Karin zijn weer gewist.
Orișa schreef:
04-06-2019 12:44

Wat heeft men toch te verbergen vraag je je dan af hè? Als je achter je beslissing staat hoef je toch niets te wissen, lijkt me?
Ik denk dat ze het zelf ook allemaal niet zo goed weten en begrijpen.
Orișa schreef:
04-06-2019 12:44

En echt weg ook. Niet gegumd of verplaatst. Gewoon *poef*
CommunityManagerViva schreef:
04-06-2019 17:01
Beste forummers,

Ik merk dat er veel vragen zijn rondom het bansysteem. Er zijn meerdere momenten waarop een gebruiker een permaban kan krijgen. Dat is namelijk bij een ernstige overtreding en spam, maar wij volgen ook het bansysteem. Dus wanneer iemand een zesde overtreding maakt, kunnen wij een permaban uitdelen.

Dit is ook terug te lezen in de huisregels via viva.nl/huisregels, maar de OP van Bantopic is inderdaad niet up to date. Ik zal die OP direct updaten. De datum dat de huisregels voor het laatst zijn geüpdatet zie je overigens onderaan de pagina. De datum bovenaan de pagina is de datum dat de huisregels zijn aangemaakt.

Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verdere vragen rondom beleid zullen wij beoordelen als off topic.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA

Waarom nou weer die nare opmerking aan het einde, toch weer even dreigen. Waarom nou nooit eens op een normale manier het gesprek aangaan?
Dus de voorwaarden om te permabannen zijn zonder aankondiging ergens sinds de nieuwe CM er is veranderd. Wat is dat voor kolder?
https://lh3.googleusercontent.com/-m6q_ ... mation.gif
Solomio schreef:
03-06-2019 21:10
Helaas, je gaat niet door voor de koelkast.
Dat je denkt "mwoah, wat moet ik met Solomio's koelkast"

Solomio schreef:
03-06-2019 21:57
Hangt op mijn koelkast, maar ja, daar heb jij niks aan.
En dan blijkt daar gewoon een handige lijst te hangen!
Later is nu
Afijn

Waarvoor ik hier kwam: hebben jullie ook wel eens het gevoel dat België het nieuwe Noorwegen is?
Later is nu

:rofl:
Dreamer schreef:
04-06-2019 17:25
Afijn

Waarvoor ik hier kwam: hebben jullie ook wel eens het gevoel dat België het nieuwe Noorwegen is?

Ja.
Beste forummers,

Ik merk dat er veel vragen zijn rondom het bansysteem. Er zijn meerdere momenten waarop een gebruiker een permaban kan krijgen. Dat is namelijk bij een ernstige overtreding en spam, maar wij volgen ook het bansysteem. Dus wanneer iemand een zesde overtreding maakt, kunnen wij een permaban uitdelen.

Dit is ook terug te lezen in de huisregels via viva.nl/huisregels, maar de OP van Bantopic is inderdaad niet up to date. Ik zal die OP direct updaten. De datum dat de huisregels voor het laatst zijn geüpdatet zie je overigens onderaan de pagina. De datum bovenaan de pagina is de datum dat de huisregels zijn aangemaakt.

Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verdere vragen rondom beleid zullen wij beoordelen als off topic.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Wat een nare afsluiter. Je bedoeld waarschijnlijk:
Bedankt voor het (nogmaals) wijzen op onduidelijkheden, ik pas gelijk iets aan.

En om je 'hoop'/'vraag' te beantwoorden:
Nee, sorry. Je maakt het niet duidelijker. Dat komt door het woordje kunnen.

Geen vraag maar een suggestie:
We doen blablabla.
Daarnaast kunnen we in overleg met het team besluiten om een permaban te geven die we toelichten op het bantopic zodat forummers weten waar ze aan toe zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dit heeft me ooit een ban opgeleverd.
Jawlensky schreef:
04-06-2019 17:07
Waarom nou weer die nare opmerking aan het einde, toch weer even dreigen. Waarom nou nooit eens op een normale manier het gesprek aangaan?

Inderdaad, waarom zo venijnig afsluiten? Oprechte vraag, kijken jullie wel eens rond op andere fora? Hoe ze daar met users omgaan? Die lastige forummers maken wél jullie toko hè?
verdere vragen rondom beleid zullen wij beoordelen als off topic.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Gezellig weer.
Zo jammer dat alles weer gebeurt op een dag dat ik wél werk.
Betty_Slocombe schreef:
04-06-2019 19:34
Zo jammer dat alles weer gebeurt op een dag dat ik wél werk.

Werk gooit echt zoveel in de war!
Later is nu
Dreamer schreef:
04-06-2019 17:25
Afijn

Nee. :twisted:
Life is short. Eat dessert first.
Dreamer schreef:
04-06-2019 21:30
Werk gooit echt zoveel in de war!
Ja, het is dat ik er nog wat mee verdien. En je bent weer eens onder de mensen.
Malagueña schreef:
04-06-2019 08:15
Ik heb, zelfgediagnosticeerde, misofonie en word dus écht heel woedend van dat gehijg wat bij het gesnurk komt kijken. Waardoor ik niet meer kan denken ‘ach arme man, zijn neus zit dicht door de hooikoorts’, maar vooral een heel scala aan gewelddadige fantasieën heb. Behalve die van die gotische letters. Die is nieuw.
:HA:
Een zebra is geen paard met strepen
Oh, de opmerkingen over de afsluiter zijn verplaatst.
Ik wou dat ik me op mijn werk zo mocht gedragen.
the_Wicked_Witch schreef:
04-06-2019 21:44
Zeg dat. Wat een kinderachtige manier van discussiëren.
Beste forummers,

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
dit is dus nieuw. dus kan het maar zo zijn dat iemand die al langer meeforumt en hier haar vrienden en familie heeft wordt geband door ban-aannaaiers en dan is iemand dus zomaar verdwenen. raar en inconsequent en onveilig ook. Ik herinner me nog iemand die NAW gegevens van een forummer openbaar maakte en die kreeg slechts een waarschuwing. Waar zijn jullie mee bezig? En kan karin haar postvakje nog wel lezen? Hoe moeten we haar nu contacten?
the_Wicked_Witch schreef:
04-06-2019 21:44
Lastige issues?
Poef!

Heerlijk doe mij ook zon gum :high5:
Een zebra is geen paard met strepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven