Partner wilt amper compromissen sluiten

04-06-2019 10:48 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor jullie tips en het luisteren.
Dit topic is nu afgesloten voor mij.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2019 12:52
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
96.64% gewijzigd
Wat een gedoe, je bent toch geen siamese tweeling? Ga gewoon een beetje je eigen gang. Van die stellen die niks meer zonder elkaar kunnen is ook niet erg gezond.
Dat je een relatie hebt betekent niet dat je alles samen moet doen. In dit geval kan jij best alleen naar jouw familie en hij alleen naar zijn familie.

Ik vind het wel zorgwekkend hoe jouw vriend in de relatie staat. Het klinkt alsof je hem leuker vindt dan hij jou. Dit is in iedergeval geen basis voor samenwonen. Als hij zich nu al aan je stoort zal dat alleen maar erger worden als je samenwoont. Ik zou daar maar eens goed over praten, want als hij geen toekomst ziet met jou dan zou ik mij afvragen of je in deze relatie moet blijven hangen. En misschien wil hij ook niet ‘investeren’ in jouw familie, omdat hij wel weet dat het uiteindelijk niets gaat worden.
Je lijkt bijna dankbaar dat hij het niet erg vindt dat je hersenschade hebt. Maar hij laat je wel fijntjes weten dat hij je vermoeiend vindt en uit allerlei twijfels. Dan vraag ik me af hoe 'niet erg' hij het eigenlijk echt vindt.
There is always something happening, and it's usually right now
:byee:
Later is nu
Lelietje-van-Dalen schreef:
04-06-2019 13:02
Je maakt een grapje hoop ik...

Niet echt. Ik wilde laten zien dat "hij wilt" net zo raar klinkt als "hij magt" en "hij zalt".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven