Nieuwe perforator zit ‘vast’

05-06-2019 12:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb een hele debiele vraag.

Ik heb een nieuwe perforator gekocht (gewoon zo’n simpele waarmee je tekeer gaatjes perforeert). Ik haal hem net uit de verpakking en hij zit ‘vast’/ in ‘gesloten stand’, waardoor ik niet kan perforeren.

Iemand enig idee hoe ik dat die stand er af krijg? Rondje googelen leverde me niet het antwoord op.

Mijn dank is groot!!
Alle reacties Link kopieren
Even schudden. Ik heb er eentje en met een bepaalde beweging zet je hem op slot. Dus even ronddraaien en zo, dan komt hij vaak wel los. En doe dit terwijl je hem een minibeetje indrukt, wil ook wel helpen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Al geprobeerd helaas, maar niks helpt.
Zit ook geen knopje op oid, en geen gebruiksaanwijzing bij.

Ik wordt er horendol van haha!

Net nu ik lekker met mijn administratie in mappen aan de gang wilde gaan
:-D :-D

sorry
Vaak zitten ze in de verpakking dicht met een sluitklemmetje. Toch even dat ding aan een grondige inspectie onderwerpen.
Zit er misschien een stukje verpakkingsmateriaal tussen de veer? Iets wat je vóór gebruik weg moet halen, zeg maar.

Edit: wat het schaap zegt dus
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 12:20
11.70% gewijzigd
Vaak zit er toch een knopje op (die niet altijd herkend wordt als het knopje om hem te bevrijden). Waar heb je hem gekocht of welk merk is het?
Die van mij heeft een soort schuifje om hem los te maken. Heb je een link/merk?

En als hij het met teveel papier vast zit helpt alleen een harde klap. Tip voor de toekomst ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het meedenken allen!

Het is deze; https://www.benz.nl/perforator-quantore ... 0127/info/.

Er staat een instructiefilmpje onder waar ze het op gegeven moment over het slotje heeft.

Maarja hoe krijg ik hem er vanaf :-D

Er zit idd wel een soort van knopje aan de zijkant maar je kunt het niet indrukken oid. Probeer er van alles mee maar niks helpt :"-(
Alle reacties Link kopieren
Er zit overigens geen klemmetje of verpakkingsmateriaal tussen
Alle reacties Link kopieren
Het lujkt op dat filmpje alsof ze een schuifje gebruikt aan de zijkant.
Alle reacties Link kopieren
Is bij mij geen schuifje helaas :(
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij schuift ze hem naar achter om op slot te doen, dus naar voren proberen te schuiven voor open?
ch86 schreef:
05-06-2019 12:28
Er zit idd wel een soort van knopje aan de zijkant maar je kunt het niet indrukken oid. Probeer er van alles mee maar niks helpt :"-(

Op basis van wat ik in het filmpje zie: ding een beetje omlaag drukken en dan het knopje indrukken?
Alle reacties Link kopieren
ch86 schreef:
05-06-2019 12:31
Is bij mij geen schuifje helaas :(
He jammer. Heb je dan niet een andere? Want zij lijkt toch echt te schuiven. Heb je geen foto van die van jou zodat we mee kunnen kijken?
Alle reacties Link kopieren
Zit er een schuifje aan de onderkant? Als je het rubberen opvangdeel verwijdert, is dat mogelijk zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-06-2019 12:32
Op basis van wat ik in het filmpje zie: ding een beetje omlaag drukken en dan het knopje indrukken?
Ook al geprobeerd maar geen resultaat :(
Alle reacties Link kopieren
Dit zou ook echt wat voor mij zijn. Maar ik had ondertussen al vol frustratie met de leverancier gebeld. :'(
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Glencoco schreef:
05-06-2019 12:32
Volgens mij schuift ze hem naar achter om op slot te doen, dus naar voren proberen te schuiven voor open?
Ik kan helaas niks naar voren of achter schuiven :(
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
05-06-2019 12:34
Zit er een schuifje aan de onderkant? Als je het rubberen opvangdeel verwijdert, is dat mogelijk zichtbaar.
Ook niet helaas :(
Alle reacties Link kopieren
Zit er een klemmetje om de veren?
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
05-06-2019 12:36
Dit zou ook echt wat voor mij zijn. Maar ik had ondertussen al vol frustratie met de leverancier gebeld. :'(

Haha blij te horen dat er een lotgenoot is ;)

Ben idd geneigd terug te gaan naar de winkel, wordt hier helemaal gefrustreerd van haha
http://www.quantore.com/nl/Contact.aspx
ch86 schreef:
05-06-2019 12:35
Ook al geprobeerd maar geen resultaat :(

En perforator indrukken en knopje verschuiven?
Indrukken, palletje swipen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven