Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juni 2019 om 21:58
Oh wat zou dat heerlijk zijn! Lastige collega? Hup, een sneer.
Lastige klant? Hup, delete. Lastige baas? Sorry, mail is niet aangekomen.
Lastige IT afdeling? Hup, op de boot naar India.
En dat alles voor een salaris
dinsdag 4 juni 2019 om 22:40
Binnen zou pas gek zijn.
dinsdag 4 juni 2019 om 22:44
Wat grappig dat je dat schrijft, het kwam hier ook binnen.
Ik was gefascineerd naar een windhoos aan het kijken met het raam open. Zand, bladeren, takken in de lucht overal. Totdat ik doorhad dat het ook binnenkwam.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 4 juni 2019 om 22:47
Is helemaal hip hè, een verbinding tussen je huis en buiten.doornroosje9 schreef: ↑04-06-2019 22:44Wat grappig dat je dat schrijft, het kwam hier ook binnen.![]()
Ik was gefascineerd naar een windhoos aan het kijken met het raam open. Zand, bladeren, takken in de lucht overal. Totdat ik doorhad dat het ook binnenkwam.
dinsdag 4 juni 2019 om 23:05
Ik kampeer niet. Maar in de Eifel is Saarburg leuk, volgens mij is daar ook een leuke camping. Wel extreem populair onder Nederlanders, maar dat is 500 km. 400 kilometer vanaf Groningen is krap voor de Eifel. Misschien is de regio om Minden/Rinteln/Vlotho iets. Daar zijn veel leuke stadjes, je hebt al wat heuvels en er zijn heel veel campings. Of gewoon good old Sauerland.
woensdag 5 juni 2019 om 08:19
Dank je! Ga even kijken.Betty_Slocombe schreef: ↑04-06-2019 23:05Ik kampeer niet. Maar in de Eifel is Saarburg leuk, volgens mij is daar ook een leuke camping. Wel extreem populair onder Nederlanders, maar dat is 500 km. 400 kilometer vanaf Groningen is krap voor de Eifel. Misschien is de regio om Minden/Rinteln/Vlotho iets. Daar zijn veel leuke stadjes, je hebt al wat heuvels en er zijn heel veel campings. Of gewoon good old Sauerland.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juni 2019 om 08:33
woensdag 5 juni 2019 om 12:19
woensdag 5 juni 2019 om 13:09
En ik neem aan dat haar kraamperiode ook perfect geregeld was en exact volgens plan verliep?Pipistrello schreef: ↑05-06-2019 12:19Ja als ze er is dan zul je dat weten ook.
Knap hé, hoe ze dat kan met 2 kleine kinderen, een drukke baan, een man die ze ook genoeg aandacht geeft én sporten.
Poeh!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 5 juni 2019 om 13:15
36? Waarom niet 32?Pipistrello schreef: ↑05-06-2019 13:13Duh.. En diezelfde week weer in maat 36 hé. Nergens een vetje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 5 juni 2019 om 13:27
Jawel hoor, maar alleen gezellige vetjes (haar woorden).Pipistrello schreef: ↑05-06-2019 13:13Duh.. En diezelfde week weer in maat 36 hé. Nergens een vetje.
woensdag 5 juni 2019 om 13:37
Kijk je wel uit? Daar kunnen ze namelijk niet zo goed tegenPipistrello schreef: ↑05-06-2019 13:34Ik ga mijn vetjes maar even meeslepen naar buiten. Beetje bewegen.