Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:05
Er is een verschil, dat moet jij toch ook zien. Zo kan je toch niet meer forummen? Het is duidelijk dat er iemand is die Orisa volgt en staft waar het maar kan.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:06
Dat ziet een blinde nog.doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 18:05Er is een verschil, dat moet jij toch ook zien. Zo kan je toch niet meer forummen? Het is duidelijk dat er iemand is die Orisa volgt en staft waar het maar kan.
Geen bijzonderheden

zaterdag 8 juni 2019 om 18:07
doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 18:05Er is een verschil, dat moet jij toch ook zien. Zo kan je toch niet meer forummen? Het is duidelijk dat er iemand is die Orisa volgt en staft waar het maar kan.
Goh, wie zou het nou zijn?

zaterdag 8 juni 2019 om 18:08
Dan nog zijn de mods toch degene die het voor het zeggen hebben?doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 18:05Er is een verschil, dat moet jij toch ook zien. Zo kan je toch niet meer forummen? Het is duidelijk dat er iemand is die Orisa volgt en staft waar het maar kan.
Kan mij niet heugen dat jij ooit een van hebt gehad. Hoe zou dat nou komen?

zaterdag 8 juni 2019 om 18:08

zaterdag 8 juni 2019 om 18:09
Ik wed nog steeds op twee paarden. Ik vind het namelijk wel heel erg toevallig dat dit hele drama precies na die 'onschuldige' vraag van Missie plaatsvindt. Maar Blaise* zou ook kunnen, of ze hebben samen gezellig zitten te PB'en, dat kan ook nog.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:11
Heel eerlijk? Ik heb verschillende keren iets gepost dat heel zeker banwaardig was. En toch nooit een waarschuwing of ban. Terwijl ik het wel verwacht had. Nou ja, één keer voor off topic in het mod topic.
Er zijn forummers die ermee wegkomen. Orisa duidelijk niet.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:13
Serieus? Wat zijn jullie dan makkelijk op een dwaalspoor te brengen door de staffer. Komt dat even goed uit dat ik wat tegen Orisa zei.Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 18:09Ik wed nog steeds op twee paarden. Ik vind het namelijk wel heel erg toevallig dat dit hele drama precies na die 'onschuldige' vraag van Missie plaatsvindt. Maar Blaise* zou ook kunnen, of ze hebben samen gezellig zitten te PB'en, dat kan ook nog.
Denk ook jij maar wat je wilt. Maak er maar een origineel verhaal van.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:14
zaterdag 8 juni 2019 om 18:16
Nu helemaal. Ik schijn het gedaan te hebben.doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 18:14Ik ben er vrij zeker van dat diegene die staft, hier niets over die ban zou schrijven hoor. Zo slim zijn ze dan wel.

zaterdag 8 juni 2019 om 18:17
O ja, ik ga nu ook in de domhoek, hoe kan ik zo denken, zeg.
Geen bijzonderheden
zaterdag 8 juni 2019 om 18:18
Je kent mij niet eens.Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 18:17Daar twijfel ik dus aan, zie mijn vorige post. Maar ik vind het wel net iets voor jou, dat wel.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:20
zaterdag 8 juni 2019 om 18:21
Ik vermoed dat ze geband is om een kutopmerking naar mij. Kon mij echter niks schelendoornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 18:14Ik ben er vrij zeker van dat diegene die staft, hier niets over die ban zou schrijven hoor. Zo slim zijn ze dan wel.

zaterdag 8 juni 2019 om 18:25
Als je daar al in gaat geloven, spendeer je echt teveel tijd op dit forum.

zaterdag 8 juni 2019 om 18:26
Nee, ik snap geen bal van hoe het bansysteem hier in elkaar zit. Leg eens uit?