Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:01
Elk andere forummer had hem kunnen krijgen onder het mom van provoceren, maar dan hoor je niemand.
Los daarvan weet iedereen hoe het bansysteem in elkaar zit. Als je dan nog besluit om zulke opmerkingen te plaatsen, vraag je er zelf om.
Er is een verschil, dat moet jij toch ook zien. Zo kan je toch niet meer forummen? Het is duidelijk dat er iemand is die Orisa volgt en staft waar het maar kan.
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
08-06-2019 18:04
Jij hebt hem gestaft, is het niet, Blaise?
Tuurlijk. Heb ik het gedaan.
Denk jij dat lekker.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 18:05
Er is een verschil, dat moet jij toch ook zien. Zo kan je toch niet meer forummen? Het is duidelijk dat er iemand is die Orisa volgt en staft waar het maar kan.
Dat ziet een blinde nog.
Geen bijzonderheden
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:04
Het is wel opmerkelijk dat ze het elke keer weer voor elkaar krijgt.
Met een beetje hulp ja.
doornroosje9 schreef:

Goh, wie zou het nou zijn? :sarcastic:
S-Meds schreef:
ach yas, in theorie zijn we er nog maar we zijn al halverwege de trap naar de hemelpoort
Ja absoluut.
Geen bijzonderheden
doornroosje9 schreef:
Dan nog zijn de mods toch degene die het voor het zeggen hebben?
Kan mij niet heugen dat jij ooit een van hebt gehad. Hoe zou dat nou komen?
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:06
Tuurlijk. Heb ik het gedaan.
Denk jij dat lekker.
dat is grappig zeg, je zei: blablabla moet ze maar naar haar eigen forumgedrag kijken

dus ik ging even jouw forumgedrag bekijken
nou....
nou......
tsjonge.....

heb je dat zelf wel eens gedaan??????????????
RikM schreef:
08-06-2019 18:07
Goh, wie zou het nou zijn? :sarcastic:
Ik wed nog steeds op twee paarden. Ik vind het namelijk wel heel erg toevallig dat dit hele drama precies na die 'onschuldige' vraag van Missie plaatsvindt. Maar Blaise* zou ook kunnen, of ze hebben samen gezellig zitten te PB'en, dat kan ook nog.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:08
Dan nog zijn de mods toch degene die het voor het zeggen hebben?
Kan mij niet heugen dat jij ooit een van hebt gehad. Hoe zou dat nou komen?
Heel eerlijk? Ik heb verschillende keren iets gepost dat heel zeker banwaardig was. En toch nooit een waarschuwing of ban. Terwijl ik het wel verwacht had. Nou ja, één keer voor off topic in het mod topic.

Er zijn forummers die ermee wegkomen. Orisa duidelijk niet.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 18:09
Ik wed nog steeds op twee paarden. Ik vind het namelijk wel heel erg toevallig dat dit hele drama precies na die 'onschuldige' vraag van Missie plaatsvindt. Maar Blaise* zou ook kunnen, of ze hebben samen gezellig zitten te PB'en, dat kan ook nog.
Serieus? Wat zijn jullie dan makkelijk op een dwaalspoor te brengen door de staffer. Komt dat even goed uit dat ik wat tegen Orisa zei.
Denk ook jij maar wat je wilt. Maak er maar een origineel verhaal van.
Ik ben er vrij zeker van dat diegene die staft, hier niets over die ban zou schrijven hoor. Zo slim zijn ze dan wel.
S-Meds schreef:
08-06-2019 18:08
dat is grappig zeg, je zei: blablabla moet ze maar naar haar eigen forumgedrag kijken

dus ik ging even jouw forumgedrag bekijken
nou....
nou......
tsjonge.....

heb je dat zelf wel eens gedaan??????????????
En dan?
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 18:14
Ik ben er vrij zeker van dat diegene die staft, hier niets over die ban zou schrijven hoor. Zo slim zijn ze dan wel.
Nu helemaal. Ik schijn het gedaan te hebben.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:16
Daar twijfel ik dus aan, zie mijn vorige post. Maar ik vind het wel net iets voor jou, dat wel.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:16
Dat denk ik niet. Dan zou je je er niet mee bemoeien hier, dat zou wel erg dom zijn. ;-)
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:13
Serieus? Wat zijn jullie dan makkelijk op een dwaalspoor te brengen door de staffer. Komt dat even goed uit dat ik wat tegen Orisa zei.
Denk ook jij maar wat je wilt. Maak er maar een origineel verhaal van.
O ja, ik ga nu ook in de domhoek, hoe kan ik zo denken, zeg.
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 18:17
Daar twijfel ik dus aan, zie mijn vorige post. Maar ik vind het wel net iets voor jou, dat wel.
Je kent mij niet eens.
yasmijn schreef:
08-06-2019 18:17
O ja, ik ga nu ook in de domhoek, hoe kan ik zo denken, zeg.
Ik vind het wat simpel gedacht ja, dat ik degene zou moeten zijn van het hele forum, omdat ik hier 2x op haar gereageerd heb.
Maar verder dan hier lees jij blijkbaar niet.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 18:14
Ik vermoed dat ze geband is om een kutopmerking naar mij. Kon mij echter niks schelen
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:18
Je kent mij niet eens.
Goed genoeg.
lilalinda schreef:
08-06-2019 18:21
Ik vermoed dat ze geband is om een kutopmerking naar mij. Kon mij echter niks schelen
Het zou me niets verbazen als het om forummers gaat die niet eens meeschrijven. Maar die wel lid zijn en gewoon meelezen.
Vanmorgen was ze hier ook niet heel subtiel naar de mod toe. Je kunt ook een beetje dimmen natuurlijk. Ik had verwacht dat ze daarvoor geband zou worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 18:24
Goed genoeg.
Als je daar al in gaat geloven, spendeer je echt teveel tijd op dit forum.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:01
Elk andere forummer had hem kunnen krijgen onder het mom van provoceren, maar dan hoor je niemand.
Los daarvan weet iedereen hoe het bansysteem in elkaar zit. Als je dan nog besluit om zulke opmerkingen te plaatsen, vraag je er zelf om.
Nee, ik snap geen bal van hoe het bansysteem hier in elkaar zit. Leg eens uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven