Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 08:32
Ja dat is natuurlijk ook fijn om te geloven. En voordat de dagvoorzitter mammezel ingrijpt; die kans is ook best aanwezig. Maar neemt niet weg dat er wel degelijk (ook) liefde kan zijn.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
12-06-2019 08:26
Ik denk het het beter is als we hier niet meer reageren. TO neemt geen enkel advies aan en blijft stoicijns op dezelfde manier doorposten. Het lijkt ergens wel alsof ze het erom doet. Na elke post van haar doen er weer mensen moeite om goede berichten te schrijven, om tot haar door te dringen. Dit heeft bij deze vrouw geen zin.
Lekker laten mensen, het gaat vanzelf wel een keer fout.
Ik vraag me al een hele tijd af of ze echt wel in België woont, of eigenlijk een heel stuk verder naar het noorden. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
AnnabeldeDertiende schreef:
12-06-2019 08:23
Maar de werkelijkheid is dat een goede moeder haar kinderen beschermt tegen idioterie van hun vader en zijn minnares. Die laat papa niet binnen als hij rechtstreeks uit het bed van de minnares komt rollen. Die staat niet toe dat kinderen in het ongewisse worden gelaten over het vertrek van papa. Die geeft haar kinderen niet mee op liefdesvakantie als pa daarna doodleuk zijn koffers uitpakt onder haar dak. Die weigert co-ouderschap als dat betekent dat de minnares de andere co-ouder wordt.
Dat kan je inderdaad niet willen ja, maar met dat argument houdt geen enkele rechter rekening.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
12-06-2019 08:26
Ik denk het het beter is als we hier niet meer reageren. TO neemt geen enkel advies aan en blijft stoicijns op dezelfde manier doorposten. Het lijkt ergens wel alsof ze het erom doet. Na elke post van haar doen er weer mensen moeite om goede berichten te schrijven, om tot haar door te dringen. Dit heeft bij deze vrouw geen zin.
Lekker laten mensen, het gaat vanzelf wel een keer fout.
Waarom zou ze ook?

TO, heb je een vriendin met wie je dit alles kan delen?
Aardappelbovist schreef:
12-06-2019 10:39
Waarom zou ze ook?

TO, heb je een vriendin met wie je dit alles kan delen?
Dat moet TO! TO moet dat van 'de raad van wijzen'. Ze heeft het aangedurfd om hier raad te vragen en die raad is niet vrijblijvend, die is verplicht-te-volgen. :hihi:

Als je van de 80 blz er 5 leest, dan weet je alles. Want de rest is variatie-op-hetzelfde-thema.
(en nu gaan ze van mij zeggen dat ik dit alles ook al verschillende keren heb gezegd, da's waar, maar ik blijf herhalen: wie niet horen wil moet voelen, wat baten kaars en bril als den uyl niet zienen wil. En hoe langer TO rustig antwoordt op steeds weer dezelfde 'raadgevingen' des te pissiger worden de inzendingen. Want ze kunnen wel goed raad geven, maar aan hun woordenschat moeten ze nog iets doen.)
mammezel schreef:
12-06-2019 11:29
Dat moet TO! TO moet dat van 'de raad van wijzen'. Ze heeft het aangedurfd om hier raad te vragen en die raad is niet vrijblijvend, die is verplicht-te-volgen. :hihi:

Als je van de 80 blz er 5 leest, dan weet je alles. Want de rest is variatie-op-hetzelfde-thema.
(en nu gaan ze van mij zeggen dat ik dit alles ook al verschillende keren heb gezegd, da's waar, maar ik blijf herhalen: wie niet horen wil moet voelen, wat baten kaars en bril als den uyl niet zienen wil. En hoe langer TO rustig antwoordt op steeds weer dezelfde 'raadgevingen' des te pissiger worden de inzendingen. Want ze kunnen wel goed raad geven, maar aan hun woordenschat moeten ze nog iets doen.)
Tja, jij neemt ook mensen de maat. Je hebt TS zelfs gewezen op kofschip-fouten terwijl je die zelf ook maakt.
Op de 1 of andere manier maakt dat toch dat je belerend overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
12-06-2019 07:52
Gewoonweg eng en bizar, hoe jij in de coulissen klaar staat om letterlijk de rol van zijn vrouw over te nemen.
Zonder jou was hij zeker niet gaan scheiden, hij had dan geen co-ouderschap kunnen hebben. Ik geloof wel dat hij nu gaat scheiden, hij heeft immers jou als vrouw 2.0. Sluit naadloos aan waar vrouw 1.0 het moet overdragen. Soort van estafette.
:HA: soort van estafette hahahaha ja inderdaad!
Aardappelbovist schreef:
12-06-2019 10:37
Dat kan je inderdaad niet willen ja, maar met dat argument houdt geen enkele rechter rekening.
Als er nou één regeling bestaat die je in Nederland niet via de rechter kan afdwingen dan is het wel co-ouderschap. De voorwaarde voor succes is dan ook dat beide ouders bereid zijn om zorgtaken gelijk te verdelen. Dat je het co-ouderschap noemt, en in de praktijk alles aan je nieuwe liefje overlaat is een hele goede reden om er niet mee akkoord te gaan. Niet dat dit alles van toepassing is, want moeder schijnt maar twee woorden te kennen: ja en amen.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 11:29
Dat moet TO! TO moet dat van 'de raad van wijzen'. Ze heeft het aangedurfd om hier raad te vragen en die raad is niet vrijblijvend, die is verplicht-te-volgen. :hihi:

Als je van de 80 blz er 5 leest, dan weet je alles. Want de rest is variatie-op-hetzelfde-thema.
(en nu gaan ze van mij zeggen dat ik dit alles ook al verschillende keren heb gezegd, da's waar, maar ik blijf herhalen: wie niet horen wil moet voelen, wat baten kaars en bril als den uyl niet zienen wil. En hoe langer TO rustig antwoordt op steeds weer dezelfde 'raadgevingen' des te pissiger worden de inzendingen. Want ze kunnen wel goed raad geven, maar aan hun woordenschat moeten ze nog iets doen.)
My god..over variatie op hetzelfde thema gesproken. Jouw plaat blijft ook al een tijdje hangen.
...
Alle reacties Link kopieren
manonte schreef:
12-06-2019 08:55
Ik vraag me al een hele tijd af of ze echt wel in België woont, of eigenlijk een heel stuk verder naar het noorden. :popcorn:
Dat denk ik al heel lang, maar dat is meer voor de napraat bedoeld.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alles mee hier, en ik wil heel graag blijven volgen hoe dit verder gaat.

Ik hoop dan ook vooral dat TO blijft posten als er nieuws is.

En verder..... iedereen mag posten wat ie wil en TO mag doen wat ze wil.
Het is een vrij land en forum!
Alle reacties Link kopieren
AnnabeldeDertiende schreef:
12-06-2019 11:45
Niet dat dit alles van toepassing is, want moeder schijnt maar twee woorden te kennen: ja en amen.
Zegt hij. Ik vermoed sterk dat ze een heel ander verhaal hoort als ze zijn vrouw zelf zou spreken.
Alle reacties Link kopieren
AnnabeldeDertiende schreef:
12-06-2019 08:23
Je hebt aan de situatie van je ouders anders wel een totaal verknipt beeld van wat een gezonde relatie inhoudt overgehouden. Kom op, je gelooft toch niet echt dat wat hij zijn gezin en jou flikt thuishoort in een gezonde relatie? Nog 8 maanden bij zijn vrouw in de logeerkamer, terwijl hij bulkt van de centen. Wel tussendoor met jou op vakantie en daarna weer de logeerkamer in. Jou laten opdraaien voor zijn co-ouderschap. Verdwijn-verschijn-verdwijn, alleen vergeten dat aan de kinderen vertellen. En de rest. Werkelijk alles wat hij doet klopt van geen kant.

En jullie stellen jezelf de verkeerde vraag. De vraag is niet of jullie gemaakt zijn om te latten, de vraag is of jullie kinderen wel gemaakt zijn om direct samen te wonen.

En dat je haar een goede moeder noemt snap ik wel. Je zegt daarmee, kijk eens, hoe aardig ik tegen haar ben, ik vind haar geweldig, zo ontzettend jammer dat dat niet wederzijds is, aan mij zal het niet liggen hoor. Zodat jullie samen tot de conclusie kunnen komen dat het aan haar ligt. En ondertussen komt het jullie prima uit dat ze jullie geen strobreed in de weg legt.

Maar de werkelijkheid is dat een goede moeder haar kinderen beschermt tegen idioterie van hun vader en zijn minnares. Die laat papa niet binnen als hij rechtstreeks uit het bed van de minnares komt rollen. Die staat niet toe dat kinderen in het ongewisse worden gelaten over het vertrek van papa. Die geeft haar kinderen niet mee op liefdesvakantie als pa daarna doodleuk zijn koffers uitpakt onder haar dak. Die weigert co-ouderschap als dat betekent dat de minnares de andere co-ouder wordt.
Helemaal eens.

Ik hoop ergens zo ontzettend dat dit topic niet echt is.
En dat mammezel geen kinderen heeft.
Alle reacties Link kopieren
'En dat mammezel geen kinderen heeft'.

:hihi:
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 11:39
Tja, jij neemt ook mensen de maat. Je hebt TS zelfs gewezen op kofschip-fouten terwijl je die zelf ook maakt.
Op de 1 of andere manier maakt dat toch dat je belerend overkomt.
Waar heb ik dt-fouten geschreven, want die ga ik dan onmiddellijk verbeteren. Ik ben daar allergisch voor.
Kloddertje schreef:
12-06-2019 12:05
Helemaal eens.

Ik hoop ergens zo ontzettend dat dit topic niet echt is.
En dat mammezel geen kinderen heeft.
Haar kinderen moeten hun hand opsteken voordat ze mogen praten. Hun lieve teksten voor moederdag worden met de rode pen gecorrigeerd.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 12:13
Waar heb ik dt-fouten geschreven, want die ga ik dan onmiddellijk verbeteren. Ik ben daar allergisch voor.

:facepalm: Lees je eigen berichten nog eens terug, zou ik zeggen. Je schrijft echt niet foutloos, ook al denk je misschien van wel.
Trotter schreef:
12-06-2019 12:41
:facepalm: Lees je eigen berichten nog eens terug, zou ik zeggen. Je schrijft echt niet foutloos, ook al denk je misschien van wel.
Ik schrijf misschien op zijn Belgisch, maar (en ik ben niet zonder fouten), ik zou graag hebben dat jullie voorbeelden geven! Zo in het wilde weg wat over fouten schrijven is makkelijk. Maar ja, dat zijn jullie gewoon, in dit topic ook allemaal aannames.
mammezel schreef:
12-06-2019 12:47
Ik schrijf misschien op zijn Belgisch, maar (en ik ben niet zonder fouten), ik zou graag hebben dat jullie voorbeelden geven! Zo in het wilde weg wat over fouten schrijven is makkelijk. Maar ja, dat zijn jullie gewoon, in dit topic ook allemaal aannames.
Aannames? Ik lees toch gewoon wat jij schrijft ?"Word je omringt" . "Daar antwoordt je".
En nee ik zou daar zelf nooit een punt van maken, ware het niet dat je zelf wijst op de fouten van TS. Maar misschien vaart het Belgische kofschip anders, ik weet het niet.

Dus je doet zelf aannames met je "in het wilde weg".
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 13:03
Aannames? Ik lees toch gewoon wat jij schrijft ?"Word je omringt" . "Daar antwoordt je".
En nee ik zou daar zelf nooit een punt van maken, ware het niet dat je zelf wijst op de fouten van TS. Maar misschien vaart het Belgische kofschip anders, ik weet het niet.

Dus je doet zelf aannames met je "in het wilde weg".
Word je omringt = juist.
Daar antwoordt je = verkeerd, daar heb je gelijk in. Ik denk - dat is een pluspuntje tegenover al mijn slechte punten - dat je mij niet op veel dt-fouten kan betrappen en zaken op zijn Belgisch uitdrukken, ik hoop dat zoiets op een Nederlands forum mag.

Trouwens, ik heb 1 keer over TO geschreven dat het niet altijd correct is wat ze schrijft, (eigenlijk schrijft ze geregeld DT-fouten). Daar heb ik dan nog sorry bijgezet. Ik mag toch ook mijn dada hebben, ik hou van correct (Belgisch of Nederlands) taalgebruikt. Maar jullie weten altijd wel de stok te vinden om de hond te slaan.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 12-06-2019 13:11
19.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 13:08
Word je omringt = juist.

Serieus? :facepalm: :cry: :facepalm: In België misschien, maar in Nederland is het toch echt 'omringd', met een d.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
12-06-2019 13:10
Serieus? :facepalm: :cry: :facepalm: In België misschien, maar in Nederland is het toch echt 'omringd', met een d.
:proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Trotter schreef:
12-06-2019 13:10
Serieus? :facepalm: :cry: :facepalm: In België misschien, maar in Nederland is het toch echt 'omringd', met een d.
Je hebt gelijk, ik zat naar die word te kijken en niet naar de omringt. Shame on me. Goed verbeterd!
mammezel schreef:
12-06-2019 13:08
Word je omringt = juist.
Daar antwoordt je = verkeerd, daar heb je gelijk in. Ik denk - dat is een pluspuntje tegenover al mijn slechte punten - dat je mij niet op veel dt-fouten kan betrappen en zaken op zijn Belgisch uitdrukken, ik hoop dat zoiets op een Nederlands forum mag.
Voltooid deelwoord komt na "Word je" en is omringd.

En joh, het gaat me niet om wat wel en niet mag, daar ben jij meer van. Het gaat erom dat je reacties soms op mij overkomen alsof je vooral je eigen superioriteit wilt tentoonstellen. Van mij mag je hoor maar wie de bal kaatst...
mammezel schreef:
12-06-2019 13:08
Word je omringt = juist.
Daar antwoordt je = verkeerd, daar heb je gelijk in. Ik denk - dat is een pluspuntje tegenover al mijn slechte punten - dat je mij niet op veel dt-fouten kan betrappen en zaken op zijn Belgisch uitdrukken, ik hoop dat zoiets op een Nederlands forum mag.

Trouwens, ik heb 1 keer over TO geschreven dat het niet altijd correct is wat ze schrijft, (eigenlijk schrijft ze geregeld DT-fouten). Daar heb ik dan nog sorry bijgezet. Ik mag toch ook mijn dada hebben, ik hou van correct (Belgisch of Nederlands) taalgebruikt. Maar jullie weten altijd wel de stok te vinden om de hond te slaan.
Dat je meent dit (wederom) op te moeten merken, zegt me wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven