Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

dinsdag 11 juni 2019 om 20:31
Janpanse tak was toch Hong Kong?Sabeltandcavia schreef: ↑11-06-2019 20:09Wat is er eigenlijk gebeurd met de Japanse tak van het La Nina imperium? Dat redt zichzelf wel?

dinsdag 11 juni 2019 om 20:56
Ligt niet aan jou (of het ligt aan ons allebei), maar ik zat me ook al hevig af te vragen wat er in vredesnaam tussen die twee gespeeld heeft.Unknown1985 schreef: ↑11-06-2019 20:31Blijkbaar. Van wat er tussen Lana en Valentijn is gebeurd begrijp ik niks, misschien omdat ik ook maar half kijk.

dinsdag 11 juni 2019 om 22:14
Moccachino schreef: ↑11-06-2019 20:56Ligt niet aan jou (of het ligt aan ons allebei), maar ik zat me ook al hevig af te vragen wat er in vredesnaam tussen die twee gespeeld heeft.
Ik kom dus ook vragen of iemand me uit kan leggen waar die twee elkaar van kennen.
Iets met een loods?!
Het is ook zo afgrijselijk saai man, ik kan mijn gedachten er echt niet bijhouden hoor.
dinsdag 11 juni 2019 om 23:28
Dat van Lana en Valentijn was op instagram stories (heb ik niet gekeken dus ik weet het ook niet) maar vandaar dat ze elkaar kennen. Er was een verhaal van Lucas die naar Curacao ging naar Valentijn omdat die in de problemen zat ofzo. Dit is niet in de serie geweest maar was een apart verhaal ernaast. Leuk voor de mensen die geen instagram hebben of geen zin hebben om dat te volgen. Ze willen modern doen bij gtst denk ik..

woensdag 12 juni 2019 om 00:08
Vandaar de dalende kijkcijfers, ik vind het echt bespottelijk. Ben die puberale verhaallijnen ook echt zo ontzettend zat.Malibu123 schreef: ↑11-06-2019 23:28Dat van Lana en Valentijn was op instagram stories (heb ik niet gekeken dus ik weet het ook niet) maar vandaar dat ze elkaar kennen. Er was een verhaal van Lucas die naar Curacao ging naar Valentijn omdat die in de problemen zat ofzo. Dit is niet in de serie geweest maar was een apart verhaal ernaast. Leuk voor de mensen die geen instagram hebben of geen zin hebben om dat te volgen. Ze willen modern doen bij gtst denk ik..
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

woensdag 12 juni 2019 om 08:50
De reden dat ik niet meer kijk. Het is gewoon Spangas 2.0 geworden.Calamitycat schreef: ↑12-06-2019 00:08Vandaar de dalende kijkcijfers, ik vind het echt bespottelijk. Ben die puberale verhaallijnen ook echt zo ontzettend zat.

woensdag 12 juni 2019 om 12:25
Blondie456 schreef: ↑11-06-2019 23:53Vandaar dat ik er niks van snapte. Bedankt voor de uitleg Malibu. Ik vind dit echt helemaal niks zo.
Helemaal mee eens.
Bedankt voor de uitleg.

woensdag 12 juni 2019 om 15:28
dat kan wel hoor, alleen gokken ze natuurlijk op alle mensen die last hebben van FOMO tegenwoordigMoccachino schreef: ↑12-06-2019 15:24Bedankt Malibu!
Wel superirritant zeg, dat je blijkbaar de serie niet eens meer kan volgen als je het alleen op tv kijkt.
Don't cry, buy a bag and move on.

woensdag 12 juni 2019 om 20:33
Wat is FOMO?daenerys79 schreef: ↑12-06-2019 15:28dat kan wel hoor, alleen gokken ze natuurlijk op alle mensen die last hebben van FOMO tegenwoordig