Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Sophiever schreef:
07-06-2019 22:28
Heb jij geen karaf? Dat is mega populair.

Nee, maar ik ben ook niet populair, dus het past wel mooi in het plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er eigenlijk gebeurd met de Japanse tak van het La Nina imperium? Dat redt zichzelf wel?
Ik vind hier dingen van.
Blijkbaar. Van wat er tussen Lana en Valentijn is gebeurd begrijp ik niks, misschien omdat ik ook maar half kijk.
Sabeltandcavia schreef:
11-06-2019 20:09
Wat is er eigenlijk gebeurd met de Japanse tak van het La Nina imperium? Dat redt zichzelf wel?
Janpanse tak was toch Hong Kong?
O ja! Ik had Tokyo in mijn hoofd.
Ik vind hier dingen van.
Unknown1985 schreef:
11-06-2019 20:31
Blijkbaar. Van wat er tussen Lana en Valentijn is gebeurd begrijp ik niks, misschien omdat ik ook maar half kijk.
Ligt niet aan jou (of het ligt aan ons allebei), maar ik zat me ook al hevig af te vragen wat er in vredesnaam tussen die twee gespeeld heeft.
Moccachino schreef:
11-06-2019 20:56
Ligt niet aan jou (of het ligt aan ons allebei), maar ik zat me ook al hevig af te vragen wat er in vredesnaam tussen die twee gespeeld heeft.

Ik kom dus ook vragen of iemand me uit kan leggen waar die twee elkaar van kennen.
Iets met een loods?!

Het is ook zo afgrijselijk saai man, ik kan mijn gedachten er echt niet bijhouden hoor.
Dat van Lana en Valentijn was op instagram stories (heb ik niet gekeken dus ik weet het ook niet) maar vandaar dat ze elkaar kennen. Er was een verhaal van Lucas die naar Curacao ging naar Valentijn omdat die in de problemen zat ofzo. Dit is niet in de serie geweest maar was een apart verhaal ernaast. Leuk voor de mensen die geen instagram hebben of geen zin hebben om dat te volgen. Ze willen modern doen bij gtst denk ik..
Vandaar dat ik er niks van snapte. Bedankt voor de uitleg Malibu. Ik vind dit echt helemaal niks zo.
Malibu123 schreef:
11-06-2019 23:28
Dat van Lana en Valentijn was op instagram stories (heb ik niet gekeken dus ik weet het ook niet) maar vandaar dat ze elkaar kennen. Er was een verhaal van Lucas die naar Curacao ging naar Valentijn omdat die in de problemen zat ofzo. Dit is niet in de serie geweest maar was een apart verhaal ernaast. Leuk voor de mensen die geen instagram hebben of geen zin hebben om dat te volgen. Ze willen modern doen bij gtst denk ik..
Vandaar de dalende kijkcijfers, ik vind het echt bespottelijk. Ben die puberale verhaallijnen ook echt zo ontzettend zat.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
En die Nabil dan, wat een engerd van een gozer zeg.
Calamitycat schreef:
12-06-2019 00:08
Vandaar de dalende kijkcijfers, ik vind het echt bespottelijk. Ben die puberale verhaallijnen ook echt zo ontzettend zat.
De reden dat ik niet meer kijk. Het is gewoon Spangas 2.0 geworden.
Blondie456 schreef:
11-06-2019 23:53
Vandaar dat ik er niks van snapte. Bedankt voor de uitleg Malibu. Ik vind dit echt helemaal niks zo.

Helemaal mee eens.
Bedankt voor de uitleg.
Bedankt Malibu!
Wel superirritant zeg, dat je blijkbaar de serie niet eens meer kan volgen als je het alleen op tv kijkt.
Moccachino schreef:
12-06-2019 15:24
Bedankt Malibu!
Wel superirritant zeg, dat je blijkbaar de serie niet eens meer kan volgen als je het alleen op tv kijkt.
dat kan wel hoor, alleen gokken ze natuurlijk op alle mensen die last hebben van FOMO tegenwoordig
Don't cry, buy a bag and move on.
beetjegek schreef:
12-06-2019 06:52
En die Nabil dan, wat een engerd van een gozer zeg.
Ik vind hem best leuk, tot nu toe
Zo, die Nabil ziet er niet verkeerd uit. Hij mag me gerust 's nachts wakker maken hoor..
Menen jullie dat nou? Het is echt een enorme creep! Terwijl ik dol ben op mediterrane types.
Ik vind het ook maar een griezel.
Net als je denkt dat het allemaal niet kinderachtiger kan, gaan Amir en Sjors liggen vozen in een woning die ze aan het bezichtigen zijn.
daenerys79 schreef:
12-06-2019 15:28
dat kan wel hoor, alleen gokken ze natuurlijk op alle mensen die last hebben van FOMO tegenwoordig
Wat is FOMO?
Fear of missing out
AbsoFabso schreef:
12-06-2019 20:31
Net als je denkt dat het allemaal niet kinderachtiger kan, gaan Amir en Sjors liggen vozen in een woning die ze aan het bezichtigen zijn.
Ik vond het een stom huis.
Ik vind hier dingen van.
Oh daar heb ik dan waarschijnlijk geen last van :P
Haha, nee. En zo interessant is GTST nou ook weer niet, om er nog extra moeite voor te gaan doen ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven