Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

donderdag 30 mei 2019 om 11:42
trouwens wat ik me nou afvraag; zou Laura een beetje slecht ter been zijn tegenwoordig? je ziet haar nooit meer lopen zonder op die kinderwagen te steunen en gister liep ze nogal stevig gearmd met Rik.
ik was gister zonder jas buiten, Laura droeg een dikke jas, een grote sjaal en handschoenen. Ze weten toch dat die aflevering eind mei wordt uitgezonden.
En Billie tegen Ludo; de meest sexy zakenman in Meerdijk, volgens mij is dat niet zo moeilijk
ik was gister zonder jas buiten, Laura droeg een dikke jas, een grote sjaal en handschoenen. Ze weten toch dat die aflevering eind mei wordt uitgezonden.
En Billie tegen Ludo; de meest sexy zakenman in Meerdijk, volgens mij is dat niet zo moeilijk
Don't cry, buy a bag and move on.

donderdag 30 mei 2019 om 11:54
Idd, weg met dat enge vierkante hoofd.Blondie456 schreef: ↑24-05-2019 18:21Amir is een watje en mag wat mij betreft weg. ik wil wel eens een knappe man om naar te kijken en niet al te jong.

donderdag 30 mei 2019 om 14:18
De makers wonen ook in Nederland en houden daarom rekening mee dat we dan kou,regen of sneeuw kunnen hebben.daenerys79 schreef: ↑30-05-2019 11:42ik was gister zonder jas buiten, Laura droeg een dikke jas, een grote sjaal en handschoenen. Ze weten toch dat die aflevering eind mei wordt uitgezonden.
donderdag 30 mei 2019 om 17:35
De rest van meerdijk loopt er echt niet zo winters bij. Volgens mij had shanti helemaal geen jas aan bij Anton thuis. nou ja, het viel me gewoon op...
Don't cry, buy a bag and move on.

donderdag 30 mei 2019 om 23:49
Ja toch?
Dus Ludo dacht: 'Dat ga ik eens eventjes aan de binnenkant van m'n ogen bekijken.'

vrijdag 31 mei 2019 om 00:15
Oude mensen hebben het ook snel koud.daenerys79 schreef: ↑30-05-2019 17:35De rest van meerdijk loopt er echt niet zo winters bij. Volgens mij had shanti helemaal geen jas aan bij Anton thuis. nou ja, het viel me gewoon op...

vrijdag 31 mei 2019 om 15:11

zondag 2 juni 2019 om 14:28
Ja ik vind het ook erg jammer. Hopelijk is haar vertrek inderdaad tijdelijk.daenerys79 schreef: ↑02-06-2019 14:18jaaa, enorm. Ze is volgens mij de eerste waarvan ik het echt jammer vind dat ze vertrekt!

maandag 3 juni 2019 om 12:18