Fss operatie
woensdag 12 juni 2019 om 21:04
Ik las net een berichtje over een aantal mensen die een KNO operatie aan hun holtes hadden ondergaan, de laatste dateerde meen ik uit 2016.
Zij maakten zich zorgen over hun reuk na en voor de operatie.
Zélf heb ik twee weken geleden zo’n operatie ondergaan, had mijn reuk terug, aanvankelijk heel goed, werd steeds wat minder..
Op het ogenblik ruik ik niets. Ik werd wel een beetje vrolijk van de reacties, want deze mensen kregen tóch de reukzin terug, geloof zelfs na een half jaar.
Dit is dus geen nieuw topic, ik wil even verder borduren!
Heeft iemand dus gelijkgestemde ervaringen?
Ik ben benieuwd, op de KNO afdeling kunnen ze mij ook verder niets vertellen.
Zij maakten zich zorgen over hun reuk na en voor de operatie.
Zélf heb ik twee weken geleden zo’n operatie ondergaan, had mijn reuk terug, aanvankelijk heel goed, werd steeds wat minder..
Op het ogenblik ruik ik niets. Ik werd wel een beetje vrolijk van de reacties, want deze mensen kregen tóch de reukzin terug, geloof zelfs na een half jaar.
Dit is dus geen nieuw topic, ik wil even verder borduren!
Heeft iemand dus gelijkgestemde ervaringen?
Ik ben benieuwd, op de KNO afdeling kunnen ze mij ook verder niets vertellen.
dinsdag 2 juli 2019 om 17:07
Heb wel een fess ondergaan, maar nooit mijn reuk verloren. Topoperatie overigens. Nog altijd profijt van!
Duurde wel even voordat alle zwarte bagger en zwarte elastieke snotdraden weg waren. Daar kon ik weken later nog zomaar ineens in stikken. (Sorry voor het ranzige praatje) Heb jij daar ook last van?
Duurde wel even voordat alle zwarte bagger en zwarte elastieke snotdraden weg waren. Daar kon ik weken later nog zomaar ineens in stikken. (Sorry voor het ranzige praatje) Heb jij daar ook last van?
donderdag 4 juli 2019 om 23:39
Heb je veel last gehad kort na de operatie? Mijn man wordt binnenkort ook geopereerd, ze gaan de opening naar de kaakholtes open maken en de neusschelpen verkleinen. Dit wordt overigens de 2e operatie...Snouth schreef: ↑02-07-2019 17:07Heb wel een fess ondergaan, maar nooit mijn reuk verloren. Topoperatie overigens. Nog altijd profijt van!
vrijdag 5 juli 2019 om 08:53
Ze hebben bij echt alleen de neusholte geopend. Het was een eitje. Maar ik had dan ook al maanden een super chronisch en bijna niet houdbare holteontsteking. Elke verlichting was een zegen.chantal86xx schreef: ↑04-07-2019 23:39Heb je veel last gehad kort na de operatie? Mijn man wordt binnenkort ook geopereerd, ze gaan de opening naar de kaakholtes open maken en de neusschelpen verkleinen. Dit wordt overigens de 2e operatie...
dinsdag 9 juli 2019 om 22:54
Hier ook 2x een FESS gehad in 2018.
Eerste keer door complicaties mislukt en kwamen de ontstekingen net zo hard terug. De tweede keer prima, geen ontsteking meer gehad sinds nu bijna een jaar. Wel is een kant bijna altijd verstopt, maar daar kan de KNO arts geen verklaring voor geven. Mijn reuk is minder, maar wel aanwezig.
Ik vond de operatie niet heel vervelend, wel het verwijderen van de tampons.
Eerste keer door complicaties mislukt en kwamen de ontstekingen net zo hard terug. De tweede keer prima, geen ontsteking meer gehad sinds nu bijna een jaar. Wel is een kant bijna altijd verstopt, maar daar kan de KNO arts geen verklaring voor geven. Mijn reuk is minder, maar wel aanwezig.
Ik vond de operatie niet heel vervelend, wel het verwijderen van de tampons.