Niet meteen douchen nadat vriend in je is klaargekomen?

14-06-2019 10:34 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: mijn vriend vindt het fijn als ik niet meteen (als in "nadat we zijn uitgeknuffeld en bijgekomen van de seks") onder de douche ga, maar zijn sperma nog een tijdje in me laat zitten, dus bijvoorbeeld tijdens ontbijt/lunch of de rest van de dag als we nergens naartoe gaan. Als hij op mijn borsten is gekomen, vindt hij het spannend als ik het niet wegveeg, maar er een beetje mee speel tot het is gedroogd.

Als we wel naar buiten gaan, zou hij het ook wel geil vinden als ik het liet zitten, maar dat doe ik dus niet. Geen zin om het langs mijn been te voelen lopen, om het maar een plastisch te zeggen.

Kennen jullie dit? Kwestie van territoriumdrift?

Sperma niet meteen weghalen?

Totaal aantal stemmen: 215

Nee, dank je. Plakspul meteen weg, graag (76%)
Als partner het wil, doe ik hem graag dat plezier. (8%)
Vind het zelf opwindend om niet meteen schoon te maken. (15%)
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:34
Denk niet dat ze anaal bedoelde.

Edit: seks in de douche is leuk in films, tot je het probeert. Dan zit je te wringen om beide een beetje comfortabel te staan en moet je elke tien seconden de douchekop draaien zodat je allebei wat warmte krijgt en niet dadelijk afkoelt. Als het dan uiteindelijk toch lukt en je opgaat in dat moment, leun je tegen de douchedeur en donder je beide op de badkamervloer.
Onze verdeling is duidelijk: ik mag onder de douche, hij heeft het koud
Ik zet mijn handen op de grond, hij gaat zijn gang maar 8-)
lilalinda schreef:
17-06-2019 12:42
Rare sexuoloog

het is toch vrij algemeen bekend, dat 'op zijn hondjes' dieper gaat en pijnlijker kan zijn.
Vooral als hij wat groter geschapen is
Maar dat is hij niet. Ik heb dit probleem in bijna elk standje, maar vaak kan ik dan nog wel een houding aannemen waarin het geen pijn doet, of maar een klein beetje. Op zijn hondjes is het echt totaal niet te doen en daar hoeft hij echt niet diep voor te gaan. Die pijn gebeurt me ook met tampons, daarom doe ik m'n tampons nooit zo diep als de bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:34
Denk niet dat ze anaal bedoelde.

Edit: seks in de douche is leuk in films, tot je het probeert. Dan zit je te wringen om beide een beetje comfortabel te staan en moet je elke tien seconden de douchekop draaien zodat je allebei wat warmte krijgt en niet dadelijk afkoelt. Als het dan uiteindelijk toch lukt en je opgaat in dat moment, leun je tegen de douchedeur en donder je beide op de badkamervloer.
Als hij me tegen de muur neemt hebben we het allebei niet koud en vallen we ook niet om.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:48
Maar dat is hij niet. Ik heb dit probleem in bijna elk standje, maar vaak kan ik dan nog wel een houding aannemen waarin het geen pijn doet, of maar een klein beetje. Op zijn hondjes is het echt totaal niet te doen en daar hoeft hij echt niet diep voor te gaan. Die pijn gebeurt me ook met tampons, daarom doe ik m'n tampons nooit zo diep als de bedoeling is.
Ik zou een second opinion doen bij een andere gynaecoloog.
lilalinda schreef:
17-06-2019 12:43
Onze verdeling is duidelijk: ik mag onder de douche, hij heeft het koud
Ik zet mijn handen op de grond, hij gaat zijn gang maar 8-)
Ruime douche of een vreemde situatie waarbij jij onder de sproeier staat en hij buiten de cel.
Water maakt alles wat stroever dus buiten oraal gaat er in de douche niet veel gebeuren.
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:48
Maar dat is hij niet. Ik heb dit probleem in bijna elk standje, maar vaak kan ik dan nog wel een houding aannemen waarin het geen pijn doet, of maar een klein beetje. Op zijn hondjes is het echt totaal niet te doen en daar hoeft hij echt niet diep voor te gaan. Die pijn gebeurt me ook met tampons, daarom doe ik m'n tampons nooit zo diep als de bedoeling is.
Ban je wel vochtig genoeg? Is seks voor jou ontspanning of spanning?

Zo, lekker het topic aan het kapen.
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:42
Nog nooit vernomen dat doggy zeer doet. Enig idee waarom?
Mosterd: toch eens terug naar gynaecoloog?
Ja ik denk dat ik nog maar eens terug moet, maar wel naar een andere. Ik werd totaal niet gerust gesteld door haar. Ik vind zo'n onderzoek vreselijk, dus zat daar ook heel zenuwachtig en ik gaf aan dat ik dit soort onderzoeken niet zo fijn vindt. Vervolgens vraagt ze waarom ik dat niet fijn vindt. Ehhh, alsof er zoveel vrouwen zijn die het fijn vinden om met hun benen wijd in van die steunen te gaan liggen. Om dan nog maar niet te spreken over de pijn die dat doet vanwege m'n bekkeninstabiliteit. Ze heeft welgeteld 30 sec met het blote oog gekeken en even snel snel met de echo. Ik kwam niet alleen voor het probleem wat ik al eerder benoemd heb, er waren ook nog andere dingen. Ze heeft geen testjes of wat dan ook gedaan. Toen ik ong. na 1 min klaar was dacht ik: 'Mooi, blijkbaar heeft ze het direct gevonden, kan er nu eindelijk wat aan gedaan worden.' Vervolgens begint ze te typen en zegt ze daarna doodleuk dat er niets is. Ze benoemde ook nog even al mijn klachten, zodat ze een verhaal kon schrijven voor de seksuoloog, waarvan de helft dingen zijn die ik nooit heb gezegd. Ze heeft dus ook totaal niet geluisterd.
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:52
Ruime douche of een vreemde situatie waarbij jij onder de sproeier staat en hij buiten de cel.
Water maakt alles wat stroever dus buiten oraal gaat er in de douche niet veel gebeuren.
ruime douche
lenige vrouw
geen problemen (ook amper met stroefheid)
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:54
Ja ik denk dat ik nog maar eens terug moet, maar wel naar een andere. Ik werd totaal niet gerust gesteld door haar. Ik vind zo'n onderzoek vreselijk, dus zat daar ook heel zenuwachtig en ik gaf aan dat ik dit soort onderzoeken niet zo fijn vindt. Vervolgens vraagt ze waarom ik dat niet fijn vindt. Ehhh, alsof er zoveel vrouwen zijn die het fijn vinden om met hun benen wijd in van die steunen te gaan liggen. Om dan nog maar niet te spreken over de pijn die dat doet vanwege m'n bekkeninstabiliteit. Ze heeft welgeteld 30 sec met het blote oog gekeken en even snel snel met de echo. Ik kwam niet alleen voor het probleem wat ik al eerder benoemd heb, er waren ook nog andere dingen. Ze heeft geen testjes of wat dan ook gedaan. Toen ik ong. na 1 min klaar was dacht ik: 'Mooi, blijkbaar heeft ze het direct gevonden, kan er nu eindelijk wat aan gedaan worden.' Vervolgens begint ze te typen en zegt ze daarna doodleuk dat er niets is. Ze benoemde ook nog even al mijn klachten, zodat ze een verhaal kon schrijven voor de seksuoloog, waarvan de helft dingen zijn die ik nooit heb gezegd. Ze heeft dus ook totaal niet geluisterd.
Inderdaad, teruggaan
Sexuoloog kan prima optie zijn, mits eerst alle lichamelijke mogelijkheden zijn uitgesloten
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:52
Ruime douche of een vreemde situatie waarbij jij onder de sproeier staat en hij buiten de cel.
Water maakt alles wat stroever dus buiten oraal gaat er in de douche niet veel gebeuren.
Oraal kan ik dan weer niet onder de douche. Douche is maar klein dus voor oraal moet iemand buiten de cel staan, maar erger nog, ik verdrink dan steeds bijna!
lilalinda schreef:
17-06-2019 12:58
ruime douche
lenige vrouw
geen problemen (ook amper met stroefheid)
Veel plezier. :lips:
Annelleke schreef:
17-06-2019 12:59
Oraal kan ik dan weer niet onder de douche. Douche is maar klein dus voor oraal moet iemand buiten de cel staan, maar erger nog, ik verdrink dan steeds bijna!
Hoe kun je dan bijna verdrinken? je hebt toch een mondje vol.
Of is je man een dwerg en komen de waterstralen niet op zijn rug maar recht op je hoofd? :-D
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:54
Ban je wel vochtig genoeg? Is seks voor jou ontspanning of spanning?

Zo, lekker het topic aan het kapen.
Ja een beetje OT dit. Maar als antwoord op je vraag: Ja, dat is probleem niet. Ik merk wel dat het hebben van seks een steeds grotere drempel begint te worden. Niet vanwege de pijn die zou kunnen onstaan tijdens de seks, want die valt te omzeilen als ik een bepaalde houding aanneem en daar ben ik ook niet bang voor. Maar sinds m'n laatste bevalling, krijg ik heel veel pijn NA de seks. Alsof mn vagina's totaal verkrampt ongeveer 20 min nadat we klaar zijn, dat duurt dan ongeveer 10 minuten, en dan begint het ontzettend te branden. Ik heb daar dagen pijn van. Vervolgens zegt de gynaeocloog doodleuk dat dat komt door het 'schuren.' Ik vond het zo'n onzin. Aan het begin van onze relatie was ik bijna niet in staat seks te hebben, ik had alleen maar pijn, maar dan ook echt met alles (waarschijnlijk vaginisme). Maar aangezien ik m'n man niet tekort wilde doen, hadden we af en toe wel seks. Maar ook toen had ik niet zoveel pijn na de seks als nu. Alsof de boel dagenlang in de fik staat. Dus ipv 1 probleem, heb ik nu 2 problemen waar niets mee gedaan wordt en dit zit toch echt niet tussen m'n oren.
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 13:03
Hoe kun je dan bijna verdrinken? je hebt toch een mondje vol.
Of is je man een dwerg en komen de waterstralen niet op zijn rug maar recht op je hoofd? :-D
Niet dat oraal hier gebeurd, maar als mijn man staat en ik op m'n knieën zou zitten, zou ik er echt niet bij kunnen. Hij is een reus en ik een dwerg :biggrin:

Ik kan ook echt niet goed door m'n neus ademen onder de douche, ik raak compleet buiten adem in zo'n vochtige ruimte. Als er dan ook nog water over me heen zou lopen, zou ik denk ik ook wel het gevoel krijgen dat ik verzuip.
anoniem_63edfdf1c077e wijzigde dit bericht op 17-06-2019 13:09
22.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 13:03
Hoe kun je dan bijna verdrinken? je hebt toch een mondje vol.
Of is je man een dwerg en komen de waterstralen niet op zijn rug maar recht op je hoofd? :-D
Waterstralen komen van boven. Dus tenzij hij raar voorover gaat buigen komt er water op m'n gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-06-2019 13:08
Waterstralen komen van boven. Dus tenzij hij raar voorover gaat buigen komt er water op m'n gezicht.
Ik neem de douche van de stang, en leg hem op mijn bovenbenen (ik hurk) en blijf lekker warm
lilalinda schreef:
17-06-2019 13:10
Ik neem de douche van de stang, en leg hem op mijn bovenbenen (ik hurk) en blijf lekker warm
Heeft je man het dan niet heel erg koud?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-06-2019 13:10
Ik neem de douche van de stang, en leg hem op mijn bovenbenen (ik hurk) en blijf lekker warm
En hij krijgt het dan niet koud? Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend daarmee akkoord zou gaan
lilalinda schreef:
17-06-2019 12:43
Onze verdeling is duidelijk: ik mag onder de douche, hij heeft het koud
Ik zet mijn handen op de grond, hij gaat zijn gang maar 8-)
Om in doggy onder de douche te kunnen penetreren, heb je al vrij grote ruimte nodig. Haar langs achteren tegen de muur aan drukken lukt vrijwel altijd, als het hoogteverschil niet te groot is.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
17-06-2019 13:34
Om in doggy onder de douche te kunnen penetreren, heb je al vrij grote ruimte nodig. Haar langs achteren tegen de muur aan drukken lukt vrijwel altijd, als het hoogteverschil niet te groot is.
valt reuze mee hoor, ik ben vrij flexibel
gewoon handen voor me op de grond, bij mijn enkels
amper plek nodig én nee, hij heeft het niet koud, of niet zo koud, dat hij geen zin in seks zou hebben
Alle reacties Link kopieren
(we gaan wel wat OT)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet maar seks in de douche, op de eettafel of in de keuken is toch geweldig als variant, noem maar op en meerdere keren per dag of achter elkaar klaarkomen is voor geen enkele vrouw een probleem bij een man is dat wel wat lastiger, ejaculeren spuiten lukt met een tussen pose waarin je natuurlijk wel kunt vrijen en neuken wel twee keer al is de hoeveelheid van het kwakkie wel minder, klaarkomen kun je als man ook zonder te ejaculeren en is net zo prettig of zelfs intenser als met ejaculatie.
Wij nemen graag ruim de tijd voor seks en de plaats? ik denk dat je het overal en waar je maar kunt het moet doen, midden in een weiland bijvoorbeeld waar iedereen je zou kunnen ontdekken en of zien, maar als je thuiskomt hup met je kont op het aanrecht kan ook heel goed of in de tuin verzin het maar.
Tijd?! je leeft maar een keer en je rug kun je beter verslijten met neuken als met werken,HaHaa.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
17-06-2019 13:42
Ik weet het niet maar seks in de douche, op de eettafel of in de keuken is toch geweldig als variant, noem maar op en meerdere keren per dag of achter elkaar klaarkomen is voor geen enkele vrouw een probleem bij een man is dat wel wat lastiger, ejaculeren spuiten lukt met een tussen pose waarin je natuurlijk wel kunt vrijen en neuken wel twee keer al is de hoeveelheid van het kwakkie wel minder, klaarkomen kun je als man ook zonder te ejaculeren en is net zo prettig of zelfs intenser als met ejaculatie.
Wij nemen graag ruim de tijd voor seks en de plaats? ik denk dat je het overal en waar je maar kunt het moet doen, midden in een weiland bijvoorbeeld waar iedereen je zou kunnen ontdekken en of zien, maar als je thuiskomt hup met je kont op het aanrecht kan ook heel goed of in de tuin verzin het maar.
Tijd?! je leeft maar een keer en je rug kun je beter verslijten met neuken als met werken,HaHaa.
waarvan Akte dan maar he?
Aadnudist schreef:
17-06-2019 13:42
Ik weet het niet maar seks in de douche, op de eettafel of in de keuken is toch geweldig als variant, noem maar op en meerdere keren per dag of achter elkaar klaarkomen is voor geen enkele vrouw een probleem bij een man is dat wel wat lastiger, ejaculeren spuiten lukt met een tussen pose waarin je natuurlijk wel kunt vrijen en neuken wel twee keer al is de hoeveelheid van het kwakkie wel minder, klaarkomen kun je als man ook zonder te ejaculeren en is net zo prettig of zelfs intenser als met ejaculatie.
Wij nemen graag ruim de tijd voor seks en de plaats? ik denk dat je het overal en waar je maar kunt het moet doen, midden in een weiland bijvoorbeeld waar iedereen je zou kunnen ontdekken en of zien, maar als je thuiskomt hup met je kont op het aanrecht kan ook heel goed of in de tuin verzin het maar.
Tijd?! je leeft maar een keer en je rug kun je beter verslijten met neuken als met werken,HaHaa.
Sommige vrouwen kunnen helemaal niet klaarkomen, dus dat het voor geen enkele vrouw een probleem is, klopt niet helemaal. Heb daar gelukkig zelf geen last van. Maargoed, geen tijd hoeft niet per se te betekenen dat je geen tijd hebt door werk. Met 2 kinderen in huis kun je geen seks hebben waar en wanneer je dat wil. Of nouja, het kan natuurlijk wel, maar dat ga ik ze niet aandoen.
@ lilalinda: Ach, zie jij TO nog?

@Suzan_1991: bespreek dit toch eens met je huisarts en laat je nadien doorverwijzen. Het is niet goed om altijd pijn te hebben na de seks en uiteindelijk zal dit wegen op jullie relatie.
Je schrijft dat oraal niet gebeurd bij jullie, waarom? Ben je ontspannen bij het lichaam van je man, durf je hem te betasten zonder dat je angst moet voelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven