Niet meteen douchen nadat vriend in je is klaargekomen?

14-06-2019 10:34 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: mijn vriend vindt het fijn als ik niet meteen (als in "nadat we zijn uitgeknuffeld en bijgekomen van de seks") onder de douche ga, maar zijn sperma nog een tijdje in me laat zitten, dus bijvoorbeeld tijdens ontbijt/lunch of de rest van de dag als we nergens naartoe gaan. Als hij op mijn borsten is gekomen, vindt hij het spannend als ik het niet wegveeg, maar er een beetje mee speel tot het is gedroogd.

Als we wel naar buiten gaan, zou hij het ook wel geil vinden als ik het liet zitten, maar dat doe ik dus niet. Geen zin om het langs mijn been te voelen lopen, om het maar een plastisch te zeggen.

Kennen jullie dit? Kwestie van territoriumdrift?

Sperma niet meteen weghalen?

Totaal aantal stemmen: 215

Nee, dank je. Plakspul meteen weg, graag (76%)
Als partner het wil, doe ik hem graag dat plezier. (8%)
Vind het zelf opwindend om niet meteen schoon te maken. (15%)
Joanjett schreef:
17-06-2019 01:16
Het is juist kicken om sperma overal te mogen ontvangen.
Ik zelf krijg altijd een soort van mentaal orgasme als het vooral op mijn lichaam wordt gespoten. "Alsof" ik gebruikt ben.
Jouw geilheid is nou niet precies een afspiegeling van de doorsnee vrouw. :p:
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-06-2019 21:44
Nog steeds vrijgezel dus.
Je haalt ze er zo uit
Alle reacties Link kopieren
Ik douche meteen als mijn vriend in mij is klaargekomen. Iedere man heeft ook een ander soort sperma. Bij mijn vriend is de hoeveelheid en structuur zo dat het er meteen uitvalt langs mijn benen en zelfs op de grond druipt richting de badkamer. Als ik in bed blijf slapen zonder te douchen gaat het overal zitten.

Ik heb ook wel exen gehad waarbij de sperma veel dunner en minder was, toen droop het later pas weg.
Wie wat wil die moet wat.
Blijft het als dikke klodders slijmerig sperma net niet langer in je zitten dan dunne, doorzichtige vloeistof?
lilalinda schreef:
14-06-2019 21:07
Ik kom graag tegelijk klaar. Met hem diep in me. Klaarpijpen is meer voor de vluggertjes.
Dit. Klaarpijpen of hem laten klaarkomen op mijn gezicht/borsten/etc doe ik eigenlijk alleen als ik ongesteld ben. We vinden het beide veel lekkerder als hij diep in mij (voor alle duidelijkheid: in mijn vagina) klaarkomt. Zeker sinds we geen condooms meer gebruiken.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 17-06-2019 11:59
0.46% gewijzigd
Vanzai schreef:
16-06-2019 19:04
Wat mij betreft is het (wellicht een combinatie van) angst voor intimiteit, smetvrees, ontkenning van je eigen sekse of gewoon een teken dat je de man in kwestie op afstand wil houden wanneer je niets van zijn sperma wil weten en/of er vies van bent. Nog naast persoonlijke issues, uiteraard.

Ik heb er zelf een criterium voor opgesteld; een vrouw die vies is van mijn sperma hoef ik niet. Wanneer je mijn vrouw wil zijn, dan deponeer ik het waar ik wil, wanneer ik wil en komt het niet in je op om me daarin te beperken aangezien je niets liever wil dan dat ik me helemaal kan uitleven op je.

Nu besef ik heus wel dat er vrouwen zijn die een man willen die aan hun leiband loopt. Succes daarmee, ook voor later!
Het is ons allang bekend dat jij alleen genoegen neemt met een onderdanige Zaadslet. :hihi:
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 17-06-2019 12:00
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
17-06-2019 01:16
Het is juist kicken om sperma overal te mogen ontvangen.
Ik zelf krijg altijd een soort van mentaal orgasme als het vooral op mijn lichaam wordt gespoten. "Alsof" ik gebruikt ben.
Precies en dan nog even lekker doorgaan met vrijen, ik vindt het ook lekker om mijn vrouw dan weer schoon te likken van haar buik of borsten, maar ook als het uit haar kutje lekt en nog lekkerder als ze dan nogmaals meerdere keren klaarkomt.
Alle reacties Link kopieren
RaveMeisje schreef:
17-06-2019 07:23
Ik douche meteen als mijn vriend in mij is klaargekomen.
Elke keer? Dus jullie vrijen nooit door als hij is klaargekomen en ook als jullie meerdere keren per dag vrijen ga je daarna steeds douchen? Dat vind ik oprecht knap. Ik zou er echt gek van worden.
Annelleke schreef:
17-06-2019 12:07
Elke keer? Dus jullie vrijen nooit door als hij is klaargekomen en ook als jullie meerdere keren per dag vrijen ga je daarna steeds douchen? Dat vind ik oprecht knap. Ik zou er echt gek van worden.
Denk dat er maar weinig mensen zijn die dat meerdere keren per dag doen. Waar haal je de tijd vandaan? Mijn man kan dat overigens niet eens, als hij klaarkomt is het klaar voor de rest van de dag.
Annelleke schreef:
17-06-2019 12:07
Elke keer? Dus jullie vrijen nooit door als hij is klaargekomen en ook als jullie meerdere keren per dag vrijen ga je daarna steeds douchen? Dat vind ik oprecht knap. Ik zou er echt gek van worden.
Je vroeg het niet aan mij. Maar ik wel ja. Wij gaan regelmatig door als hij al is klaargekomen. Dan gaan we gewoon onder de douche verder. En dan weer in bed of waar dan ook. Maar gelukkig komt hij absoluut niet snel klaar. Dus we hebben heel erg veel tijd. Ik hoef niet om de haverklap onder de douche te stappen. We doen het ook regelmatig meerdere keren per dag. Geen probleem om daarna steeds even kort te douchen hoor. Wij houden er allebei sowieso heel erg van. Lekker fris.
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:12
Denk dat er maar weinig mensen zijn die dat meerdere keren per dag doen. Waar haal je de tijd vandaan? Mijn man kan dat overigens niet eens, als hij klaarkomt is het klaar voor de rest van de dag.
Als je allebei vrij bent heb je toch tijd genoeg? Je maakt daar tijd voor. Bijvoorbeeld in het weekend? De hele avond? Of de hele nacht?
Lotus90 schreef:
17-06-2019 12:16
Als je allebei vrij bent heb je toch tijd genoeg? Je maakt daar tijd voor. Bijvoorbeeld in het weekend? De hele avond? Of de hele nacht?
Ik ben altijd vrij, maar nee, daar is geen tijd voor met 2 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-06-2019 12:07
Elke keer? Dus jullie vrijen nooit door als hij is klaargekomen en ook als jullie meerdere keren per dag vrijen ga je daarna steeds douchen? Dat vind ik oprecht knap. Ik zou er echt gek van worden.
Douchen is een groot woord, ik ga dan even hurken in bad en met de douchekop de boel schoon spoelen. Is maar een paar minuten werk. En we vrijen inderdaad nooit door als hij is klaargekomen, ik kom meestal als eerst en daarna hij. Dan is het wel klaar voor ons beiden.
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
17-06-2019 12:14
Je vroeg het niet aan mij. Maar ik wel ja. Wij gaan regelmatig door als hij al is klaargekomen. Dan gaan we gewoon onder de douche verder. En dan weer in bed of waar dan ook. Maar gelukkig komt hij absoluut niet snel klaar. Dus we hebben heel erg veel tijd. Ik hoef niet om de haverklap onder de douche te stappen. We doen het ook regelmatig meerdere keren per dag. Geen probleem om daarna steeds even kort te douchen hoor. Wij houden er allebei sowieso heel erg van. Lekker fris.
Dat vind ik echt knap. Ik moet er niet aan denken zo vaak onder de douche te staan. 1 keer 3 minuten per dag vind ik genoeg. Regelmatig ook een vrijpartij onder de douche maar dan douche ik de rest van de dag niet meer ook als we meer dan 1 keer per dag vrijen.
Annelleke schreef:
17-06-2019 12:20
Dat vind ik echt knap. Ik moet er niet aan denken zo vaak onder de douche te staan. 1 keer 3 minuten per dag vind ik genoeg. Regelmatig ook een vrijpartij onder de douche maar dan douche ik de rest van de dag niet meer ook als we meer dan 1 keer per dag vrijen.
Ik vind het dan weer knap hoe iemand seks heeft onder de douche. Altijd een pijnlijke, stroeve bende hier. Doen we dus niet meer :proud:
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:22
Ik vind het dan weer knap hoe iemand seks heeft onder de douche. Altijd een pijnlijke, stroeve bende hier. Doen we dus niet meer :proud:
Dat verschilt per gebruikte penis, met de een is het stroef, met de ander wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-06-2019 12:26
Dat verschilt per gebruikte penis, met de een is het stroef, met de ander wel lekker.
beetje spuug helpt ook

en de houding, ervaring leert dat van achteren beduidend eenvoudiger gaat
lilalinda schreef:
17-06-2019 12:28
beetje spuug helpt ook

en de houding, ervaring leert dat van achteren beduidend eenvoudiger gaat
Dat kan bij mij niet, douche of niet, dat doet ontiegelijk zeer.
Denk niet dat ze anaal bedoelde.

Edit: seks in de douche is leuk in films, tot je het probeert. Dan zit je te wringen om beide een beetje comfortabel te staan en moet je elke tien seconden de douchekop draaien zodat je allebei wat warmte krijgt en niet dadelijk afkoelt. Als het dan uiteindelijk toch lukt en je opgaat in dat moment, leun je tegen de douchedeur en donder je beide op de badkamervloer.
anoniem_262747 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 12:40
85.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:34
Denk niet dat ze anaal bedoelde.
bedoelde ik inderdaad niet
Maar ook vaginaal-van-achteren kan door de ene man lastiger zijn dan door de andere
Net andere hoek, vermoed ik
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:34
Denk niet dat ze anaal bedoelde.
Dat bedoelde ik ook niet.
lilalinda schreef:
17-06-2019 12:35
bedoelde ik inderdaad niet
Maar ook vaginaal-van-achteren kan door de ene man lastiger zijn dan door de andere
Net andere hoek, vermoed ik
Het doet gewoon heel veel pijn bij mij. Dat ligt niet aan hem, er zit daar iets niet goed maar de gynaecoloog neemt me niet serieus en verwijst me vervolgens door naar een seksuoloog. Terwijl een seksuoloog, waar ik ooit jaren geleden mee heb gesproken, tegen me zei dat ik hiervoor naar de gynaeocloog moest omdat die pijn niet normaal is. Diezelfde pijn die ik heb tijdens de seks op die manier, had ik ook tijdens mijn bevalling. Alsof er een zenuw wordt geraakt ofzo.
Valdemar_II schreef:
17-06-2019 12:34
Denk niet dat ze anaal bedoelde.

Edit: seks in de douche is leuk in films, tot je het probeert. Dan zit je te wringen om beide een beetje comfortabel te staan en moet je elke tien seconden de douchekop draaien zodat je allebei wat warmte krijgt en niet dadelijk afkoelt. Als het dan uiteindelijk toch lukt en je opgaat in dat moment, leun je tegen de douchedeur en donder je beide op de badkamervloer.
Ik heb een douchegordijn dus dat leunen gaat hem sowieso niet worden en dat douchegordijn dat constant aan je lichaam geplakt zit, is ook niet echt fijn :lol:
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:40
Het doet gewoon heel veel pijn bij mij. Dat ligt niet aan hem, er zit daar iets niet goed maar de gynaecoloog neemt me niet serieus en verwijst me vervolgens door naar een seksuoloog. Terwijl een seksuoloog, waar ik ooit jaren geleden mee heb gesproken, tegen me zei dat ik hiervoor naar de gynaeocloog moest omdat die pijn niet normaal is. Diezelfde pijn die ik heb tijdens de seks op die manier, had ik ook tijdens mijn bevalling. Alsof er een zenuw wordt geraakt ofzo.
Rare sexuoloog

het is toch vrij algemeen bekend, dat 'op zijn hondjes' dieper gaat en pijnlijker kan zijn.
Vooral als hij wat groter geschapen is
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 12:36
Dat bedoelde ik ook niet.
Nog nooit vernomen dat doggy zeer doet. Enig idee waarom?
Mosterd: toch eens terug naar gynaecoloog?
anoniem_262747 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 12:47
11.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven