Kinderwagen Easywalker Harvey 2 Reiswieg kap
dinsdag 18 juni 2019 om 10:54
Hi all,
Wij hebben de Easywalker Harvey 2 gekocht bij Prénatal. Na het in elkaar zetten van de gloednieuwe wagen, kwamen we erachter dat de kap van de reiswieg niet aan beide kanten vast klikt. De linkerkant klikt niet en de rechterkant klikt pas vast als we hard aan de kap trekken.
De fabrikant zegt dat we harder moeten trekken, maar wij vinden dit niet kloppen. Het is een gloednieuwe wagen die bijna 1000 euro kostte. Dadelijk maken we de rechterknop alleen maar meer kapot hiermee.
Heeft iemand misschien hetzelfde of juist het tegenovergestelde meegemaakt met de Easywalker Harvey 2?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Vriendelijke groet,
Marisa
Wij hebben de Easywalker Harvey 2 gekocht bij Prénatal. Na het in elkaar zetten van de gloednieuwe wagen, kwamen we erachter dat de kap van de reiswieg niet aan beide kanten vast klikt. De linkerkant klikt niet en de rechterkant klikt pas vast als we hard aan de kap trekken.
De fabrikant zegt dat we harder moeten trekken, maar wij vinden dit niet kloppen. Het is een gloednieuwe wagen die bijna 1000 euro kostte. Dadelijk maken we de rechterknop alleen maar meer kapot hiermee.
Heeft iemand misschien hetzelfde of juist het tegenovergestelde meegemaakt met de Easywalker Harvey 2?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Vriendelijke groet,
Marisa
dinsdag 18 juni 2019 om 11:20
Ja wij met de harvey 1. We moesten hard trekken en bij het eerste beste heuveltje viel de kap weer naar beneden (check dit anders ook even) Ook maakte het veel lawaai als we de kap omhoog zette (fijn met slapende baby).
Onze is teruggeweest naar de fabrikant, die van jullie ook?
Hij kwam zo weer terug onder het mom van 'gemaakt'.
Wat wij ook hebben gedaan is vergeleken met in de winkel. Showmodel en die van ons ernaast Toen hebben we de medewerkers van de winkel wel overtuigd dat er iets niet klopte.
Toen heeft de winkel hem om geruild. Weet niet waar je hem gekocht hebt? (Let wel op dat je alle accessoires omruilt anders krijg je kleurverschil)
We moeten nu nog steeds flink trekken. Maar nu hoor je klik ipv KKKkkkkkrrrrrkkkrak en hij blijft gewoon staan.
Ben je lid van de consumentenbond? Die hadden de harvey 1 eerst als beste getest anders kun je hun raadplegen. En op juridische bijles (facebook) kun je ook wat vinden over ondeugelijke producten. Of vraag het aan de eigenaar van deze facebookpagina?
Verder is het een hele fijne wendbare wagen. Veel plezier van.
Onze is teruggeweest naar de fabrikant, die van jullie ook?
Hij kwam zo weer terug onder het mom van 'gemaakt'.
Wat wij ook hebben gedaan is vergeleken met in de winkel. Showmodel en die van ons ernaast Toen hebben we de medewerkers van de winkel wel overtuigd dat er iets niet klopte.
Toen heeft de winkel hem om geruild. Weet niet waar je hem gekocht hebt? (Let wel op dat je alle accessoires omruilt anders krijg je kleurverschil)
We moeten nu nog steeds flink trekken. Maar nu hoor je klik ipv KKKkkkkkrrrrrkkkrak en hij blijft gewoon staan.
Ben je lid van de consumentenbond? Die hadden de harvey 1 eerst als beste getest anders kun je hun raadplegen. En op juridische bijles (facebook) kun je ook wat vinden over ondeugelijke producten. Of vraag het aan de eigenaar van deze facebookpagina?
Verder is het een hele fijne wendbare wagen. Veel plezier van.
dinsdag 18 juni 2019 om 11:29
Hi Rilena,
Wij hebben de wagen bij de Prénatal gekocht en ook contact gehad met de servicebalie in de winkel en daarna ook nog de klantenservice via de telefoon.
De service medewerkster in de winkel heeft telefonisch contact gehad met de fabrikant en die zegt "dat het normaal is en we harder moeten trekken". Nou geloof me, we moeten écht flink kracht zetten!!
We gaan van de week terug om het in de winkel nog ter discussie te stellen, want we zijn allerminst blij met deze äfhandeling".
Mijn vraag komt dus voort uit het antwoord van de fabrikant "dat dit normaal zou zijn". Want als dat zo is, dan zou iedereen met de Harvey 2 dit moeten herkennen, toch?
Groet, Marisa
Wij hebben de wagen bij de Prénatal gekocht en ook contact gehad met de servicebalie in de winkel en daarna ook nog de klantenservice via de telefoon.
De service medewerkster in de winkel heeft telefonisch contact gehad met de fabrikant en die zegt "dat het normaal is en we harder moeten trekken". Nou geloof me, we moeten écht flink kracht zetten!!
We gaan van de week terug om het in de winkel nog ter discussie te stellen, want we zijn allerminst blij met deze äfhandeling".
Mijn vraag komt dus voort uit het antwoord van de fabrikant "dat dit normaal zou zijn". Want als dat zo is, dan zou iedereen met de Harvey 2 dit moeten herkennen, toch?
Groet, Marisa
dinsdag 18 juni 2019 om 17:35
Ik heb de Harvey 2, geen probleem met de kap. Klik hem zo vast en hij blijft dan staan. Maar het klopt wel dat je hard moet trekken (ik moet de wagen wel vasthouden). Is het anders dan bij een showmodel? Zo ja, dan zou ik er wel achteraan blijven gaan, inderdaad geen goedkope wagen en je koopt deze juist omdat hij zo gebruiksvriendelijk is.
woensdag 19 juni 2019 om 11:27
Hi Ceviche,
Klopt, het showmodel klikt super makkelijk vast!
Een beetje kracht zetten om de kap vast te klikken is niet erg, maar wij moeten écht veel kracht zetten om 'm vast te klikken helaas...
a.s. zaterdag weer naar de winkel en desnoods brengen we 'm terug en kopen we ergens anders een nieuwe. Slechte service tot nu toe... Groet!
Klopt, het showmodel klikt super makkelijk vast!
Een beetje kracht zetten om de kap vast te klikken is niet erg, maar wij moeten écht veel kracht zetten om 'm vast te klikken helaas...
a.s. zaterdag weer naar de winkel en desnoods brengen we 'm terug en kopen we ergens anders een nieuwe. Slechte service tot nu toe... Groet!