Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze jurk?

21-06-2019 00:10 45 berichten
Ik heb over een paar weken een bruiloft, en overweeg deze jurk daarvoor te kopen. Maar kan dat eigenlijk wel? Ik weet dat wit niet kan naar een bruiloft, maar een jurk waar wit en andere kleuren in zit ... twijfel. Wat vinden jullie?

https://www.notoriousclothing.nl/gracie ... -rose.html
Kan prima! Als je er maar geen jasje op gaat dragen.

(Mooie jurk)
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk, zeker doen!
Ik vind hem heel mooi, mooi vrolijk! Bij twijfel, misschien toch even bij de bruid navragen of het oke is?
Kuikentje_89 schreef:
21-06-2019 00:17
Ik vind hem heel mooi, mooi vrolijk! Bij twijfel, misschien toch even bij de bruid navragen of het oke is?
Het lijkt bij lange na niet op een bruidsjurk, dus waarom zou er enige twijfel moeten zijn?
Prachtig. Heel feestelijk en lijkt niet op een bruidsjurk. Gewoon doen.
[...]

Supermooi!!!!!!!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2019 22:16
Reden: quoten OP
88.71% gewijzigd
Leuk! Als iemand je verward met de bruid zou ik die persoon doorverwijzen naar de Hans Anders.
Orișa schreef:
21-06-2019 00:17
Het lijkt bij lange na niet op een bruidsjurk, dus waarom zou er enige twijfel moeten zijn?
Ik snap dat hele 'alleen wit voor de bruid, ook al weet iedereen wie er gaat trouwen' überhaupt nooit zo, maar als to twijfelt kan ze dat ook navragen? Had ik ook een keer gedaan met een jurk bij de bruiloft van een vriendin, weet je zeker waar je aan toe bent.
Kuikentje_89 schreef:
21-06-2019 00:42
Ik snap dat hele 'alleen wit voor de bruid, ook al weet iedereen wie er gaat trouwen' überhaupt nooit zo, maar als to twijfelt kan ze dat ook navragen? Had ik ook een keer gedaan met een jurk bij de bruiloft van een vriendin, weet je zeker waar je aan toe bent.
Het geen wit heeft te maken met dat de bruid in het wit is en er geen verwarring ontstaat. Eeuwen oud en vast uit de tijd dat er nog getrouwd werd zonder dat de familie de bruid kende ofzo.
Deze jurk lijkt helemaal niet op een bruidsjurk, dus TO moet hem gewoon kopen :)
Ja, mooi! En gemaakt voor bruiloften: had je dit al gelezen in de beschrijving:

'Deze beauty heeft een prachtige chiffon overlay en is perfect voor heerlijke zomerdagen, feest of bruiloft vooral als je haar combineerd met assecoires die die mooie print extra laten poppen.'

Puur uit nieuwsgierigheid: wat voor schoenen trek je hierbij aan? Dit omdat ik echt nooit weet wat voor schoenen of sandaaltjes (als het warm is) eronder moeten. Ik kijk altijd naar de schoenen van de etalagepoppen of vraag het de verkoopster :)

Fijne site lijkt me, er staat ook bij dat hij klein valt dus een maatje groter bestellen. Daar heb je wat aan! :thumbsup:
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 02:54
Reden: aanvulling
10.51% gewijzigd
SadButTrue999 schreef:
21-06-2019 02:50
Ja, mooi! En gemaakt voor bruiloften: had je dit al gelezen in de beschrijving:

'Deze beauty heeft een prachtige chiffon overlay en is perfect voor heerlijke zomerdagen, feest of bruiloft vooral als je haar combineerd met assecoires die die mooie print extra laten poppen.'

Puur uit nieuwsgierigheid: wat voor schoenen trek je hierbij aan? Dit omdat ik echt nooit weet wat voor schoenen of sandaaltjes (als het warm is) eronder moeten. Ik kijk altijd naar de schoenen van de etalagepoppen of vraag het de verkoopster :)

Fijne site lijkt me, er staat ook bij dat hij klein valt dus een maatje groter bestellen. Daar heb je wat aan! :thumbsup:
Zit die beschrijving zo vol met schrijffouten?! Of heb jij het verkeerd overgeschreven?
Met deze jurk zal je vast niet snel voor bruid worden aangezien, maar dat is niet de enige reden waarom gasten wit beter kunnen laten hangen; op foto’s trekt het de aandacht veel meer dan andere kleuren. Als meerdere mensen dan wit in hun kleding hebben, ligt de aandacht niet meer als vanzelf op de bruid. Ik zag hier laatst een voorbeeld van en schrok best van dat effect. (Terwijl ik eerst dacht: die trouwjurk valt toch het meest op, dat maakt niet veel uit)

Het is een prachtige jurk, maar ik wilde je dit toch nog even meegeven. Voor mij is het wel reden geweest om gewoon echt geen wit op bruiloften te dragen.
Hatchi schreef:
21-06-2019 06:53
Zit die beschrijving zo vol met schrijffouten?! Of heb jij het verkeerd overgeschreven?
ja, veel fouten. in de rest van de tekst ook.
Mooie jurk, TO! gewoon doen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Heel mooi! Roze sandaaltjes erbij en gaan!
Raamkozijntje schreef:
21-06-2019 06:58
Met deze jurk zal je vast niet snel voor bruid worden aangezien, maar dat is niet de enige reden waarom gasten wit beter kunnen laten hangen; op foto’s trekt het de aandacht veel meer dan andere kleuren. Als meerdere mensen dan wit in hun kleding hebben, ligt de aandacht niet meer als vanzelf op de bruid. Ik zag hier laatst een voorbeeld van en schrok best van dat effect. (Terwijl ik eerst dacht: die trouwjurk valt toch het meest op, dat maakt niet veel uit)

Het is een prachtige jurk, maar ik wilde je dit toch nog even meegeven. Voor mij is het wel reden geweest om gewoon echt geen wit op bruiloften te dragen.
O, zo had ik het nog niet eerder bekeken!
leuk
Oh, die is mooi!! Past echt prima op een bruiloft!
Hatchi schreef:
21-06-2019 06:53
Nee? Ik heb het met copy/paste overgenomen van de site...
Nog even gekeken, ik vond het een leuke site dus opgeslagen en je moet wel op 'productinformatie' klikken, dan krijg je de tekst die ik had overgenomen..

Edit: ik zie nu pas hoeveel schrijffouten er in de originele tekst van de site zitten... :facepalm: :proud:
Heel slordig! Ik las het heel vluchtig door en toen ik 'bruiloft' zag staan dacht ik nou, dat is duidelijk, ze heeft mss die beschrijving niet gezien, dat ze hem n.b. aanraden voor een bruiloft..

En roze sandaaltjes dus, top! Zal voortaan beter opletten :-$ :biggrin:
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 06:56
Reden: verwarring over tekst..
34.65% gewijzigd
Mooi! Zeker doen. Ik vind een lange jurk altijd lastig op een bruiloft, maar deze kan prima.
Top! Zeker doen. Niet al te moeilijk schoentje er onder, en hopen op veel zon. Dan straalt zo'n jurk nòg meer!!!

Veel plezier!
jouw leven is een keuze
Met simpele hakken er onder vind ik het een geslaagde outfit.
De jurk kan prima alleen als er veel spelfouten op de site staan zou ik eerst heel goed nakijken of deze site wel betrouwbaar is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
In tegenstelling tot alle andere reacties, ik zou het niet tof vinden als je in die jurk op mijn bruiloft zou verschijnen. Dus wellicht vragen aan de bruid?
Macaron_ schreef:
22-06-2019 20:12
In tegenstelling tot alle andere reacties, ik zou het niet tof vinden als je in die jurk op mijn bruiloft zou verschijnen. Dus wellicht vragen aan de bruid?
Huh? Waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven