Goede huidverzorging
vrijdag 21 juni 2019 om 09:18
Hey, ik ben opzoek naar een goede huidverzorging. Ik heb denk ik een gemengde huid. Mijn kin en T-zone zijn wat vettig, en mijn voorhoofd en wangen zijn wat droog. Toch krijg ik ook op mijn voorhoofd en wangen een soort puistjes terwijl het wel vaak droog aanvoelt. Ik snap dus ook niet goed wat voor huid ik precies heb. Ik ben opzoek naar huidverzorging waardoor ik wat minder last heb van puistjes/mee eters. Hoeft niet persee goedkoop te zijn, budget tussen de 10 en 100 euro. (Mag ook iets hoger zijn, maar niet boven de 150.)
De reden dat ik het hier vraag, is omdat ik me al meerdere keren heb laten adviseren in winkels, maar ik toch dezelfde huidproblemen blijf houden.
Aanvulling: het zijn vaak van die pijnlijke onderhuidse puistjes, en hier en daar wat kleintjes. En veel mee eters dus.
De reden dat ik het hier vraag, is omdat ik me al meerdere keren heb laten adviseren in winkels, maar ik toch dezelfde huidproblemen blijf houden.
Aanvulling: het zijn vaak van die pijnlijke onderhuidse puistjes, en hier en daar wat kleintjes. En veel mee eters dus.
vrijdag 21 juni 2019 om 09:51
Ik gebruik na lang zoeken de producten van The Ordinary. Best goedkoop, tussen de 5 en 15 euro. Werkt bij mij erg goed! Volgens mij zitten er op viva meer mensen die er goede ervaringen mee hebben. Je hebt serums, oliën, crème, exfolierende producten enz.
Als dagcrème gebruik ik Tebitech skin met spf 50. Die kost geloof ik 30 euro. Is een crème ontwikkeld door dermatologen. Kun je op internet wel vinden.
Als dagcrème gebruik ik Tebitech skin met spf 50. Die kost geloof ik 30 euro. Is een crème ontwikkeld door dermatologen. Kun je op internet wel vinden.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
vrijdag 21 juni 2019 om 10:10
https://www.apotheekenhuid.nl/merken/tebiskin/
Ik heb het via mijn huidtherapeut. Voor mij helpt het heel goed.
Ik heb het via mijn huidtherapeut. Voor mij helpt het heel goed.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
vrijdag 21 juni 2019 om 10:17
Hier ook vaak puistjes op mijn wangen, terwijl de huid daar juist droog is.
Ik ben fan van Paula's Choice. Niet goedkoop, maar ik vind de producten heel fijn.
Ik gebruik na een tijdje uitproberen een mix van de Skin balancing lijn en de Clear lijn. Een cleanser, exfoliant, dagcrème en nachtcrème. In de zomer heb ik wat meer puistjes en gebruik ik ook de treatment van de clear lijn, daarmee verdwijnen ze snel.
Ik weet niet wat je nu gebruikt? Of je bijvoorbeeld wel eens scrubt? Daarvan kreeg ik juist meer puistjes, omdat mijn droge huid erdoor beschadigde en geïrriteerd raakte. Paula's choice verkoopt ook mini's van veel producten, dan kun je eens een paar weken uitproberen wat het met je huid doet.
Ik ben fan van Paula's Choice. Niet goedkoop, maar ik vind de producten heel fijn.
Ik gebruik na een tijdje uitproberen een mix van de Skin balancing lijn en de Clear lijn. Een cleanser, exfoliant, dagcrème en nachtcrème. In de zomer heb ik wat meer puistjes en gebruik ik ook de treatment van de clear lijn, daarmee verdwijnen ze snel.
Ik weet niet wat je nu gebruikt? Of je bijvoorbeeld wel eens scrubt? Daarvan kreeg ik juist meer puistjes, omdat mijn droge huid erdoor beschadigde en geïrriteerd raakte. Paula's choice verkoopt ook mini's van veel producten, dan kun je eens een paar weken uitproberen wat het met je huid doet.
vrijdag 21 juni 2019 om 11:29
Bij mij is het ook erg opgeknapt van Paula’s choice. Je kunt op de site ook invullen waar je last van hebt en dan krijg je een advies.Yugen schreef: ↑21-06-2019 10:17Hier ook vaak puistjes op mijn wangen, terwijl de huid daar juist droog is.
Met name het exfolieren is bij mij de oplossing gebleken. Als ik jouw klachten hoor, denk ik dat dat bij jou ook weleens goed zou kunnen helpen.
vrijdag 21 juni 2019 om 23:00
100% dit, bij mij idem dito. Groot fan van Paula's Choice. Mijn huid ziet er nu beter uit dan jaren geleden. Enkele producten van the ordinary zijn inderdaad fijne knock -offs, maar PC is voor mij super. Ze hebben een geweldige klantenservice, stel je vraag daar eens. En begin dan bijvoorbeeld met de mini's van wat zij adviseren.helena2 schreef: ↑21-06-2019 11:29Bij mij is het ook erg opgeknapt van Paula’s choice. Je kunt op de site ook invullen waar je last van hebt en dan krijg je een advies.
Met name het exfolieren is bij mij de oplossing gebleken. Als ik jouw klachten hoor, denk ik dat dat bij jou ook weleens goed zou kunnen helpen.
Ook voor mij maakte een goede exfoliant veel verschil.