Lijf & Lijn alle pijlers

borsthaar go-or no go?

28-06-2019 16:38 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een saunadag lijkt het erop dat bijna alle heren compleet gewaxed zijn.
Is borsthaar, ineens uit de mode, en moet alles glad ... ?
Alle reacties Link kopieren
Bleh, kippenborstjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Hangt van de persoon af.
Kippenborst met 3verspreide plukjes haar is ook geen porum
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Idd.. ligt er imo helemaal aan hoe de rest vd persoon eruit ziet. losse plukjes: liever niet. Dan of glad of enigszins een deurmat.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou wel van lichaamsbeharing bij mannen . Op de rug en schouders vind ik het minder charmant, maar helemaal glad vind ik persoonlijk niet zo aantrekkelijk.
Lekker laten zitten dat haar!
Alle reacties Link kopieren
Een man moet toch echt wel een echt goede borstkas hebben wil borsthaar goed staan. En nog: een beetje gelijkmayf verdeeld en netjes bijgehouden.

Mannen met alleen 'tepelkwastjes' (brrr), of een zwaarbehaarde kippenborst (brrr) dan wel een man met wat verdwaalde haren / plukjes (brrr): dan glad is beter.

Ik vind borsthaar eigenlijk vaker wel dan niet geen porem en denk zelden: sexy.
Alle reacties Link kopieren
meer zoiets:

https://www.google.com/search?q=borstha ... kxU9PCCkgM:
Alle reacties Link kopieren
Buikhaar O_O :@@:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
I❤️Borsthaar!!
Niet teveel en dan zo’n streepje maar beneden, oelalahhhh.......
Alle reacties Link kopieren
Mannen zonder borsthaar of weinig vind ik kleine knulletjes. Not for me.
Alle reacties Link kopieren
NEE! :-o
Geen voorkeur. Als die het niet heeft van zichzelf is het ook niet erg maar hij moet het ook niet weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Nee.. maar dat komt ook door een bepaalde associatie in mijn kring😂

Edit: puur uit interesse maar is je vraag ook gerelateerd aan een van je andere topics? Want dan zou het verschil kunnen maken imo..
anoniem_364101 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 17:00
15.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft mijn man lekker borsthaar om door te kriebelen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
28-06-2019 16:58
Nee.. maar dat komt ook door een bepaalde associatie in mijn kring😂

Edit: puur uit interesse maar is je vraag ook gerelateerd aan een van je andere topics? Want dan zou het verschil kunnen maken imo..
Hoe bedoel je gerelateerd aan een van je andere topics? Want dan zou het verschil kunnen maken imo..
Alle reacties Link kopieren
ricardo80 schreef:
28-06-2019 17:04
Hoe bedoel je gerelateerd aan een van je andere topics? Want dan zou het verschil kunnen maken imo..
Je had een topic over geaardheid. In mijn netwerk zijn een aantal mannen homoseksueel. Die hebben een alle 3 een uitgesproken mening. 2 willen mannen met veel haar, 1 een man die gladder dan glad is.
(En mannen denken anders dan vrouwen, is mijn ervaring dan he?)

Maar je moet doen waar jij jezelf het prettigst bij voelt.

Jaren terug was het voor vrouwen de mode om al het haar te laten staan, toen een periode dat alles kaal moest, nu zie ik vrouwen die zich niet meer scheren.
Alle reacties Link kopieren
Borsthaar! O_O

Niet eraf scheren of waxen dus.
.
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
28-06-2019 17:15
Je had een topic over geaardheid. In mijn netwerk zijn een aantal mannen homoseksueel. Die hebben een alle 3 een uitgesproken mening. 2 willen mannen met veel haar, 1 een man die gladder dan glad is.
(En mannen denken anders dan vrouwen, is mijn ervaring dan he?)

Maar je moet doen waar jij jezelf het prettigst bij voelt.

Jaren terug was het voor vrouwen de mode om al het haar te laten staan, toen een periode dat alles kaal moest, nu zie ik vrouwen die zich niet meer scheren.
Viel me gewoon op.
Klopt inderdaad van de zoektocht naar mijn geaardheid. Heb geen goesting om een man oraal of oraal anaal te verwennen lijkt het me enigzins beperkt. Gewoon als ik die mannen in een cowboy positie een echte penis zie bereiden denk ik aan de prostaat dildo wat al een intens gevoel is, vraag me af hoe dit aanvoelt. Heb ook de indruk dat bimannen tenminste op video's vaak beter pijpen dan de vrouwen.
Met die warme dagen zou waxen, wel een uitkomst zijn, nadeel is maar x weken zo zacht is en de pijn :(
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er maar net aan wat voor borsthaar. Te veel en te donker vind ik echt een afknapper. Alleen een paar plukjes of “tepelkwastjes” ook. Het moet een beetje in verhouding zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
28-06-2019 17:15
Je had een topic over geaardheid. In mijn netwerk zijn een aantal mannen homoseksueel. Die hebben een alle 3 een uitgesproken mening. 2 willen mannen met veel haar, 1 een man die gladder dan glad is.
(En mannen denken anders dan vrouwen, is mijn ervaring dan he?)

Maar je moet doen waar jij jezelf het prettigst bij voelt.

Jaren terug was het voor vrouwen de mode om al het haar te laten staan, toen een periode dat alles kaal moest, nu zie ik vrouwen die zich niet meer scheren.
Een vrouw moet doen wat ze zelf wil. Vind een bijgewerkt coupe en likbaarheid bij een vrouw belangrijker. Helemaal kaal kan, zou niet mijn voorkeur hebben. Verdomd sexy zo'n coupe.
Alle reacties Link kopieren
El4ra schreef:
28-06-2019 17:20
Borsthaar! O_O

Niet eraf scheren of waxen dus.
<3
Alle reacties Link kopieren
ricardo80 schreef:
28-06-2019 17:31

Met die warme dagen zou waxen, wel een uitkomst zijn, nadeel is maar x weken zo zacht is en de pijn :(
‘Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden..’
Harsen, waxen, laser, piercen, tattoo laten zetten.
En met t warme weer is t idd een uitkomst. Dat waxen dan he?
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
28-06-2019 17:39
‘Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden..’
Harsen, waxen, laser, piercen, tattoo laten zetten.
En met t warme weer is t idd een uitkomst. Dat waxen dan he?
i know een keer geprobeerd. best wel respect voor de vrouwen door het waxen. Man zijn heeft soms zijn voordelen. Dat je ermee wegkomt met haar.
Was inderdaad een fris en luchtig gevoel na het waxen. Relaxter gevoel bij orale sex en rimmen, massage.
Ik hou niet van lichaamsbeharing. Niet bij vrouwen, niet bij mannen. Haar zit altijd in de weg bij bijv seksuele handelingen; wil je een man lekker zoenen op z'n borst, zit er zo'n pruikje :O

Ik vind de huidige trend waarin steeds meer mannen baarden en borsthaar hebben en vrouwen zich niet meer willen scheren dan ook he-le-maal niks.
ricardo80 schreef:
28-06-2019 17:46
i know een keer geprobeerd. best wel respect voor de vrouwen door het waxen. Man zijn heeft soms zijn voordelen. Dat je ermee wegkomt met haar.
Was inderdaad een fris en luchtig gevoel na het waxen. Relaxter gevoel bij orale sex en rimmen, massage.
Bij mij komt een man er niet mee weg hoor. Ik verwacht van mijn bedpartners dat ze oksels en schaamhaar netjes getrimd hebben. Kaal hoeft niet, maar wel flink kort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven