Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ja, dat was weer een goeie! Hij was weer heerlijk.

En nu heerlijk naar bed.
Wat is er met Hillary C. gebeurt? Ze ziet er zo eng uit.
Hoezo
Het leek of ze teveel pillen op had, of een te hoge oogliftcorrectie. Maar ze zijn alweer gezakt, haar oogleden.
Oh
Over onsuccesvolle cosmetische operaties gesproken: ik heb vanavond geprobeerd Pluis zijn haar te knippen. Wat een ellende, met een kind dat alsmaar wil kijken wat dat geluid bij zijn oor maakt. Volgende keer toch maar naar de kapper.
Geen happen uit zijn oor hoop ik?

Ik ga naar bed. Overdosis frisse lucht vandaag.

Nightynight girls.
Mif, ook van mij een heel dikke Wat een verdrietig bericht. Tis wel fijn, zoals je ergens eerder al schreef, dat je in ieder geval weet dat je het wel kúnt, een gezonde baby afleveren. Dat maakte voor mij het grote verschil tussen miskraam nummer 1 (voor jongetje) en 2 (na meisje). Maar het blijft rot. Sterkte met afwachten, het blijft toch raar, zoiets.
Ik ga trouwens morgen met Kruimel naar de kapper. Hij heeft nl. een beetje een matje achter zijn oren.

Nou, ik heb de belastingaangifte weg, maar ben enorm chagrijnig omdat blijkt dat ik helemaal geen geld terug krijg voor al het opgenomen ouderschapsverlof, omdat ik in 2008 meer ben gaan verdienen en dus niet aantoonbaar inkomsten ben kwijtgeraakt door die 170 uur (!!) onbetaald verlof. Het kwam zo uit dat ik in 2008 nog net 100 Euro meer had verdiend dan in 2007. Heb ik daarvoor de hele zomer op een houtje zitten bijten. En speciaal spaarloon opgezegd en levensloopregeling geregeld. Leuker kunnen ze het niet maken. Belasting is stom.
Koeky, dat had ik ook, dat die hele stomme spaarloonregeling niets hielp. Maar hoezo heb je de hele zomer op een houtje gebeten?

We gaan maar eens slapen (zijn allebei heel moe, maar hebben gewoon geen zin om naar bed te gaan).
Nou, ik heb dus in de maanden juli en augustus bijna niets verdiend omdat ik toen 5 weken volledig ouderschapsverlof heb opgenomen. Dat was echt wel even slikken moet ik zeggen. Ik heb steeds gedacht: maar volgend jaar krijg ik in ieder geval een deel daarvan terug. Dus dat was even een tegenvaller.
Pluim voor Es trouwens! Goed hoor, ik vind 3 van de 4 een prima score als je bedenkt dat je niet echt hebt kunnen studeren. Wanneer moet die laatste dan in de herkansing?

Citro, als je denkt dat je er zelf niet uit gaat komen met Limoen vind ik het goed dat je aan de bel trekt. Het klinkt inderdaad wel heel vervelend hoe dat gaat met haar. En is dat echt elke dag zo, of zit dat ook voor een deel in jow hoofd? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar soms kunnen dingen zo groot worden als je je er eenmaal aan begint te ergeren. Ik heb dat zelf ook vaak.

Ik ga ook slapen. Als het lukt. Ben nog helemaal hyper van de hele avond cijfertjes invullen.
Hee, ik zie mezelf bij de wiehier. Dat is me nou nog nooit gebeurd! Betekent zeker dat alle andere forummers al naar bed zijn.
Moest gisteravond ineens aan je denken Miffy (toen ik al in bed lag). Realiseerde mij ineens dat het de datum was. Wat naar dat jullie slecht nieuws hebben gekregen. Een wandeling lijkt mij wel fijn om even er uit te zijn.

Vriendin heeft gekozen om niet te wachten, zij vond dat het lichaam het dan al wel al afgestoten (zat ook even tijd tussen hartje stoppen en echo) en heeft dus meteen afspraak in ziekenhuis gemaakt. Doe waar je jezelf prettig bij voelt, daar gaat het uiteindelijk om.

Es, ik vind het echt super knap van je dat je er 3 wel hebt gehaald!

Fijn dat je zo'n meedenkend cb hebt Citro. Dan kun je zo'n vraag daar neerleggen. Ben benieuwd waar ze mee komen. Ik vind het slim van je dat je het wilt aanpakken. Weet niet of ik dat zou durven, in het kader van ergens vertellen aan buitenstaanders dat je er af en toe niet uit komt. Diep respect dus!!!
He, wat balen Koek, echt balen! Daar zou ik ook flink de pé over in hebben. Niet dat ik aan je inzichten twijfel maar weet je wel heul zeker dat je alles goed hebt ingevuld?

Goedemorgen trouwens. Ik ben op mijn werk. En ik ga aan de koffie. Later!
Goedemorgen,

Ik ben sinds vandaag officieel vrijgesteld van werk. Wat rottig nou met al die zon

Koek, wat balen zeg!

Esmee, hoe gaat het met bijslapen, lukt het een beetje?

Citro, weer wat beter dan gister?

Mannie was vreselijk vanmorgen, overal drama van maken. Ik heb daar zo geen geduld voor (drama om te gaan plassen, niet willen aankleden, eindelijk wel willen aankleden maar niet t-shirt aan willen doen, eindelijk wel t-shirt aanwillen maar het zelf willen pakken uit de kast, broek niet aan willen want te lang, niet zelf sokken pakken, wel zelf sokken pakken, oh toch maar niet, knoeien met drinken, zeuren met eten, broek weer uittrekken want zogenaamd nat ) . Mini was heel lief maar liet toen haar komkommertjes en wortelbolletjes over de grond gaan en toen ben ik heel boos geworden op haar. Dat was niet eerlijk.
Hahaha, wortelbolletjes rollen ook zo lekker natuurlijk

Gefeliciteerd Es, drie van de vier is toch haske goed man. Helemaal omdat je ziek was toen je moest leren.
Arme Mini met haar wortelbolletjes, en arme jij dat je ontplofte tegen de verkeerde.

Ik zit op mijn werk, maar er komt niks uit mijn vingers. Tijd om op zoek te gaan naar een écht simpel klusje.

Bij jullie nog 1 april grappen? Ik had vanmorgen een mailtje waarvan ik echt dacht dat het een grap was, maar het schijnt serieus te zijn.
Heb je nog iets simpels liggen Miffy? Misschien anders vanmiddag naar huis en even slapen of ben je niet moe van alle emoties?

Zon, zon, waar dan? Niet hier iig.

Bijslapen gaat aardig Pammie. Vannacht spokende Mannie, want oorpijn. Dan merk ik dat ik meteen weer op ben. Tijd nemen dus om goed voor mijzelf te zorgen!

Op het werk wel een leuke 1 april grap, maar alleen leuk voor de doelgroep denk ik.
Esmee, als je dit leest, zou je mij even je rek nr enzo willen mailen?
Es, je moet even een petitie tekenen!

red bie de lidl
Enniewee, me vent is jarig vedaag, en die grapjes kompt niet thuis met eten. Lekker dan. Krijgt ie ook niet kedootjes. Lekku puh.
Wat zat er in jouw koffie vanmorgen, Remma ?
Oh, en gefeliciteerd met Vent, natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven