Kleur vloer bij mango hout
maandag 1 juli 2019 om 18:51
Wij gaan binnenkort verhuizen en hebben sinds een tijdje een eettafel en salontafeltjes van het welbekende mango hout. Jullie zullen het vast voorbij zien komen.
Nu hebben we een van die tafeltjes zelfs meegenomen naar de winkel (mijn vader heeft een zaak in vloeren) maar de vloer die we uitgekozen hadden is lang niet op tijd leverbaar. Dus moeten we voor een alternatief kiezen.
Wat vinden jullie daar goed bij passen? Zelfs op Pinterest kan ik niets fatsoenlijke vinden dat echt bij mango houten meubels past. Vind het ontzettend moeilijk! Het liefst willen we een lichte vloer, maar veel zijn of te grijs of te rood. We hebben nu een grijze laminaat vloer en dat staat er echt totaal niet bij.
Nu hebben we een van die tafeltjes zelfs meegenomen naar de winkel (mijn vader heeft een zaak in vloeren) maar de vloer die we uitgekozen hadden is lang niet op tijd leverbaar. Dus moeten we voor een alternatief kiezen.
Wat vinden jullie daar goed bij passen? Zelfs op Pinterest kan ik niets fatsoenlijke vinden dat echt bij mango houten meubels past. Vind het ontzettend moeilijk! Het liefst willen we een lichte vloer, maar veel zijn of te grijs of te rood. We hebben nu een grijze laminaat vloer en dat staat er echt totaal niet bij.
maandag 1 juli 2019 om 18:57
Ja, die meubels heeft ze nu eenmaal.JonathanStrange schreef: ↑01-07-2019 18:54Ik zou nooit mijn vloer bij mijn meubels uitzoeken maar altijd mijn meubels bij mijn vloer.
maandag 1 juli 2019 om 19:05
Dit. Dan zou ik een andere tafel kopen.JonathanStrange schreef: ↑01-07-2019 18:54Ik zou nooit mijn vloer bij mijn meubels uitzoeken maar altijd mijn meubels bij mijn vloer.
Verder zou ik nooit voor een B keus gaan. Dan maar even wachten op je vloer. Maar dan heb je wel je droomvloer.
maandag 1 juli 2019 om 19:16
Snap ik, maar deze meubels hebben we onlangs nieuw gekocht dus die gaan niet weg.JonathanStrange schreef: ↑01-07-2019 18:54Ik zou nooit mijn vloer bij mijn meubels uitzoeken maar altijd mijn meubels bij mijn vloer.
Bovendien was de gewenste vloer in heel NL niet op voorraad aangezien mijn vader direct bij de leverancier bestelt.
maandag 1 juli 2019 om 20:52
Ik heb een grijze vloer en mijn mango houten tafel staat goed, vind ik. Eigenlijk zó:
https://www.google.nl/search?q=kick+taf ... QxsMHJYR9M
Ik vind hout op hout juist een beetje too much. Zelfs als de kleur precies hetzelfde is.
https://www.google.nl/search?q=kick+taf ... QxsMHJYR9M
Ik vind hout op hout juist een beetje too much. Zelfs als de kleur precies hetzelfde is.