Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hey Angel,

Dat topic 'win een waardecheque' is dus van mij. Kun je die verwijderen? Ik zou het graag willen verplaatsen naar het prikbord. Dat mocht wel, las ik.

Groetjes
- Win een waardecheque is naar het prikbord.

- De spatie kan niet toegevoegd worden, Miss Chicken, ivm de lengte van de topictitel.

- Topic 'Make-up workshop blijft staan, anderen kunnen hier wellicht nog wel wat mee. Zo niet, dan zakt hij vanzelf weg!
http://www.viva.nl/ledenpagina?userid=simabeauty

Maakt reclame in het topic;

wenkbrouwen epileren,graag advies
Beste Angel, het topic "merk hoe sterk?" is een oproep.
Cum non tum age
Enne Rickeva spamt zijn site oa. hier. en nog 2 slipper/sandalentopics.
reclames en oproepje zijn verwijderd, dank!
Het topic Nieuwe mensen ontmoeten in Nijmegen is verplaatst naar het prikbord.
Modellen opleiding hairstyling gezocht door Ilze. Oproepje en 2e topic binnen korte tijd waar hetzelfde bedrijf wordt genoemd. Toeval?
modellen opleiding hairstyling gezocht! verplaatst naar het prikbord. (daar zag ik het verzoek, vandaar dat ik even hier inbreek.)
spammer Lizzysam meldt zich speciaal aan om reclame te maken voor een site (in 2 topics)
Angel, waarschijnlijk had je 'm al gezien maar eh, GRATIS visagie en haarstyling kan naar 't prikbord denk ik.
Is er niet iets mogelijk in de trant van: Als je een url in je OP zet, je direct een melding in beeld krijgt dat dat niet de bedoeling is?

We zijn er nu wel al achter dat de beroemde 'forumregels' niet of nauwelijks gelezen worden.
*klikmodus on*

Lilly wil ons rotzooi aansmeren

*klikmodus off*
WIN: NLJQ huidverzorgingssets t.w.v 50 Euro!!

is het oproepje van Lilly.
anoniem_51386 wijzigde dit bericht op 15-04-2009 17:52
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Lizzysam maakt reclame in 3 topics:

Leuke kledingzaken

I want uggs

spijkerbroek maat 42
engel, ik wil graag in contact komen met phoebe24. wil je onze email adressen even aan elkaar uitwisselen? dank!

(PS, vriendjesverzoek deed het bij ons allebei niet, vandaar dat ik het zo vraag)

laat maar, lijkt toch nog gelukt.
Rianneke2 is denk ik een spammerT, onder meer hier--> Welke badkleding heb jij voor de zomer?
En ik het HANDIGE TIPS VOOR STYLING ETC topic zag ik Rianneke2 ook al terugkomen
quote:Mevrouwdekees schreef op 17 april 2009 @ 15:00:

Rianneke2 is denk ik een spammerT, onder meer hier--> Welke badkleding heb jij voor de zomer?Ze heeft zelfs haar banner in haar avatar staan.. En anders ben je wel héel erg fan van een bepaalde site
HULP gevraagd van stylisten

Naar het prikbord maar?
Hoi Three,

Kan jij de topkapper van judithl even knippen en scheren?

Tis er nu nog wel even gezellig, maar het blijft reclame natuurlijk. Onder haar vergrootglaasje zitten nog twee berichten met reclame voor haar vriendje.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Livre schreef op 15 april 2009 @ 17:52:

WIN: NLJQ huidverzorgingssets t.w.v 50 Euro!!

is het oproepje van Lilly.Three, ben je op vakantie?
De postings van Lizzysam zijn verwijderd.
quote:GeorgieBrown schreef op 15 april 2009 @ 12:02:

Angel, waarschijnlijk had je 'm al gezien maar eh, GRATIS visagie en haarstyling kan naar 't prikbord denk ik.Is verplaatst.
Op vakantie geweest, Three?
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven