Relatie

06-07-2019 21:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik struggle al een tijdje met mijn gevoelens..
Ik weet ook biet waar het vandaan komt, maar ik ben soms chagrijnig en kan er dan niets aan doen. Dit onstaat dan vaak doordat mijn vriend met zijn neef of broer op stap gaat. Ik vertrouw hun totaal niet.... En dan slaat mijn mood zeg maar direct om. En ben ik kortaf van woord en in mijn doen.
Ik gun hem al het moois van de wereld en zou willen dat ik hun vertrouwde. Maar het lukt echt niet..

Kan iemand mij aub helpen? Ik weet het echt niet meer....
Je vertrouwt je vriend dus ook niet? Waar ben je bang voor dat ze zullen doen?
En zeggen dat je er niets aan kan doen dat je chagrijnig doet is natuurlijk onzin.
Dus je vertrouwt je man niet
Of je leert ermee dealen, of niet.
Net als je vent.
De tijd zal t leren.
Wil je anders, zul je zelf iets moeten veranderen.
Succes.
Dat je hun niet vertrouwd maak echt helemaal niks uit.
Vertrouw je je eigen gevoel wel?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ofwel heb je redenen om ze niet te vertrouwen, en dan is er niks abnormaals aan je gedrag.
Ofwel is er geen enkele aanleiding (geweest) om zo te reageren en dan ligt het probleem bij jou.

Met de weinige uitleg die je geeft, kunnen wij moeilijk uitmaken welke van de twee situaties hierboven geschreven, op jou van toepassing is.
Wat meer info zou fijn zijn, op basis van dit korte stukje tekst kunnen wij geen advies geven.
Denk je dat ze illegale dingen doen?
Gelukkig is de struggle van TO niet zo groot dat ze ook de noodzaak voelt om op een vraag te reageren.
Ik vind het mooi

Je topic heet relatie in de pijler relaties. En je verhaal is net zo spot on. Mooi hoor.
mammezel schreef:
07-07-2019 00:03
Ofwel heb je redenen om ze niet te vertrouwen, en dan is er niks abnormaals aan je gedrag.
Ofwel is er geen enkele aanleiding (geweest) om zo te reageren en dan ligt het probleem bij jou.

Met de weinige uitleg die je geeft, kunnen wij moeilijk uitmaken welke van de twee situaties hierboven geschreven, op jou van toepassing is.
Ja, dit.
Kun je uitleggen wat de reden is dat je hem niet vertrouwt? Zo kunnen we er niet zo veel van zeggen.
Westerpaviljoen schreef:
07-07-2019 09:45
Ik vind het mooi

Je topic heet relatie in de pijler relaties. En je verhaal is net zo spot on. Mooi hoor.
Lekker specifiek ja.
Je hoeft neef en broer niet te vertrouwen maar je moet je vriend vertrouwen en dat doe je dus zo te lezen niet.
Westerpaviljoen schreef:
07-07-2019 09:45
Ik vind het mooi

Jufjoke schreef:
07-07-2019 10:00
Lekker specifiek ja.

Hmmm… ik zie dat een beetje anders. Door als onderwerp 'Relatie' te nemen in dit topic, werd ik wel getriggerd. Ik dacht: Wow! Relatie in 'Relaties', DAT MOET IK ONMIDDELLIJK LEZEN, want dat gaat iets speciaals zijn. Niet dus, ze heeft me goed liggen. :-$
En ere wie ere toekomt, ze is geslaagd in haar opzet: we hebben het gelezen en gereageerd. :idea:

dolfje schreef:
07-07-2019 10:05
Je hoeft neef en broer niet te vertrouwen maar je moet je vriend vertrouwen.
Da's waar dolfje, moeilijker is het niet. :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven