Route Maleisië

07-07-2019 11:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb jullie mening nodig voor de route van Maleisië. De reis moet ongeveer 3 weken gaan duren en dit is de route: Kuala Lumpur – Cameron Highlands – Penang - Perhentian Islands – Kuching – Miri - Kuala Lumpur. Ik wilde Malakka er misschien nog bij doen. Ik hoop van jullie te horen!
reizen/maleisi-topic/list_messages/1493 ... 9#25008999

Alles wat je weten wilt
Malakka vond ik best een leuk plaatsje, met veel Nederlandse geschiedenis. En de bakfietsen daar zijn hilarisch (allemaal over de top versierd met dingen als glitters, roze en hello kitty)

Ik ben zelf alleen op het schiereiland geweest, maar ik vond Taman Negara ook heel mooi, net als Langkawi. Dat laatste ligt boven Penang en is niet te toeristisch, maar heeft wel heel veel te doen.
Wij gaan over 2 weken voor 3 weken naar Maleisie. We gaan zelf met de auto rijden en dit wordt onze route:

Kuala Lumpur-Cameron Highlands-Penang-Belum-Perhentians-Cherating-Malakka-Kuala Lumpur

Overal blijven we 2 nachten, behalve op Penang (3 nachten) en de Perhentians (6 nachten)
Kijk vooral bij de link die ik al eerder postte, daar staat echt heel veel info in.
Ik ben zelf al een aantal keer in Maleisië geweest en Mayou schrijft mee en zij woont daar.
Mayou woonde er, maar ondertussen niet meer en ik mis het en het eten zo!!

Ik zou idd ff op het andere topic kijken want daar staat erg veel info en anders wordt het zo dubbel. Ik hoop dat je weet dat je niet van de Perhentians naar Kuching kunt vliegen maar dat dat via Kota Bharu en KL gaat, of via kota Bharu en Penang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven