Mode & Beauty alle pijlers

Hip corrigerend badpak?

09-07-2019 18:22 22 berichten
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar tips (shops, links) waar ik een hip, niet al te duur corrigerend badpak kan kopen. Ik heb maat 42 en nogal een slappe buik..:-(
Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geslaagd bij Bonprix. Was niet vreselijk duur en zit goed. Maar corrigerend materiaal is wel heet hoor!
Ik lees even mee
https://www.lascana.nl/badmode/corrigerende-badpakken/
Ik was ook opzoek. Verschillende dingen in huis gehad maar uiteindelijk geslaagd met een zwart badpak van primark. Gevoerd met corrigerende stof zowel voor als achter. Model erg mooi, wel laag uitgesneden en wat hoger op de heupen maar daardoor juist vrouwelijk. Was maar 15 euro :)
Serieus? Wat wordt er precies gecorrigeerd bij die meiden?
Prima Donna? Of is dat niet hip?
Zomertijd is dé tijd om je precies te laten zien hoe je bent, en te merken dat niemand op je figuur let.

Ik vond een badpak altijd een straf. Dan heb ik veel liever een bikini, of anders een spijkerstof broekje en een wit sexy topje met zo'n knoop aan de voorkant.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bonprix inderdaad.

https://images.app.goo.gl/SFFnfWb7GSHHikjL6
Ik ben geslaagd bij decathlon.
Ik ben ook geslaagd bij decathlon.
retrostar schreef:
09-07-2019 19:22
Zomertijd is dé tijd om je precies te laten zien hoe je bent, en te merken dat niemand op je figuur let.

Ik vond een badpak altijd een straf. Dan heb ik veel liever een bikini, of anders een spijkerstof broekje en een wit sexy topje met zo'n knoop aan de voorkant.
Ik geloof niet dat dit de meeste mensen boven 25 nog staat
Ik vind Lascana een fijn merk omdat je daar ook de cupmaat kunt kiezen.
Pasvorm is heel goed.
Dank voor de tips!
Lascana en Decathlon had ik zelf niet aan gedacht
https://www.lascana.nl/p/10061323172/la ... 0056206279
Deze heb ik.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ben even benieuwd welke maat jij hebt. Wat hierboven al gezegd wordt bij deze dames valt er weinig te corrigeren.
Merk je hetcorrigerend effect echt?
Er zit een speciale voering in bij de buik.

Tja, op de foto’s hebben de modellen nou eenmaal meestal maatje 36.
Ik heb deze, in het zwart. Niet corrigerend, maar door de rimpeltjes lijk je slanker.

https://www.lascana.nl/p/10006646990/ba ... d=12045108
Ik heb er eentje van Esprit. Heel mooi, maar ik heb het 1 keer mee op vakantie genomen en daarna in de kast. Dat heeft een strakke binnen voering dus droogt gewoonweg niet. En na een tijdje begint dat dus te kriebelen zo'n natblijvend badpak. Het is ook veel warmer aan dan een gewoon badpak.
......een badpak-jurkje......enig.....
jouw leven is een keuze
2east schreef:
10-07-2019 18:17
......een badpak-jurkje......enig.....
Ik heb dat op mijn laatste vakantie gezien, maar dat waren wel 60-plussers.
WakeUpje schreef:
10-07-2019 17:56
Ben even benieuwd welke maat jij hebt. Wat hierboven al gezegd wordt bij deze dames valt er weinig te corrigeren.
Merk je hetcorrigerend effect echt?
Ik heb maat 36/38 maar wel twee kinderen gehad en bijna 40, ergo: mijn buik blubbert wat 😁

Ik merk het corrigerend effect echt, hij zit niet gewoon strak, maar benadrukt juist mijn taille.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven