Ik vind het niet leuk meer!!!

31-03-2009 15:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan me geen reet (om maar even in termen te blijven) schelen of dit topic binnen tien minuten weer gesloten wordt.

Maar ik vind er de laatste 2 weken geen hol meer aan hier.

Het barst hier van de trollen, ik zie bij talloze topics een post van een engel staan met de mededeling slotje, niets lijkt hier meer te mogen, niet eens praten over dat je je belazerd voelt, als je dagen meeleest en leeft met iemand en diegene gewoon een troll/ dubbel nicker blijkt te zijn.

Ik vind het hoe langer hoe minder leuk worden hier.

Nou dan ga je toch lekker weg, zullen de eerste reacties zijn.

Oh nee hoor, er zijn nog zat leuke topic's zoals het GTST topic met de spitsvondigheid van Meds en de topics op relaties met waardevolle adviezen, maar de afgelopen 2 weken zinkt de moed mij in de schoenen.

maar goed, ik moest het toch even kwijt. Maar elk topic waar ik op wilde reageren kwam na 2 tellen een slotje op.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Is het niet een idee dat de Angels een trollentopic open laten. Bewerk alleen de OP, daarin kun je dan groot zetten dat het om een Troll gaat. het topic kan dan open blijven, iedereen kan nog even zijn zegje doen en daarna zakt het vanzelf wel naar onderen.
Ik heb iha wel respekt en waardering voor de angels maar af en toe zijn het net strenge kleuterjuffen. We moeten nu blijkbaar allemaal weer een tijdje rechtop zitten met de armen over elkaar en vooral heel stil zijn.

Tot er eentje nodig moet zeiken, heel voorzichtig een vingertje opsteekt en zowaar toestemming krijgt van de juf.

Dat is meestal het teken dat we weer een beetje normaal kunnen gaan doen. Tot die tijd riskeert iedereen een ban die niet netjes genoeg stilzit.

Wat DMJN gisteren zei kon niet door de beugel maar hij werd zwaar geprovoceerd en persoonlijk aangevallen. Ik vind het wat lafjes om dan gauw naar de juf angel te lopen als hij wat terugzegt. Zoals ik al zei voordat het verwijderd werd: in de voetballerij noemen we dat matennaaien. En ook scheidsrechters trappen er regelmatig in. De provocateurs lachen in hun vuistje. Een goeie scheids stuurt gewoon beide partijen het veld uit.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ben het met je eens Paque. Sinds een paar weken barst het hier van de spammers en trollen. Het sfeertje onderling is ook niet altijd even leuk meer. En het sluiten van de visvijver snap ik ook niet helemaal. Eén van de redenen is het ons kent ons dat daar heerst, maar volgens mij heerst dat op meerdere pijlers.
quote:dewit schreef op 31 maart 2009 @ 16:01:

Is het niet een idee dat de Angels een trollentopic open laten. Bewerk alleen de OP, daarin kun je dan groot zetten dat het om een Troll gaat. het topic kan dan open blijven, iedereen kan nog even zijn zegje doen en daarna zakt het vanzelf wel naar onderen.Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Ik mis ook altijd de clou als ik later langs kom.
En of er over het sluiten van de visvijver gediscussieerd moet worden of niet maken we zelf wel uit, met uw welnemen.

Jullie zijn moderators en geen gedachtenpolitie.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Eowynn_ schreef op 31 maart 2009 @ 15:28:

Jeetje Boro, beetje respect voor je medeforummers...

Maar ik vraag me oprecht af waarom zo'n topic als het buurmantopic gesloten moest worden. Ja, het was fake, ja, er werd gedubbelnickt. Maar het is toch logisch dat forummers daarna even willen napraten, dat andere forummers niet hebben meegekregen hoe de vork in de steel zat. Waarom dan niet het topic open laten zodat het vanzelf doodbloedt? Hoe groot is de kans dat dat op rellen uitloopt? En is het dan niet vroeg genoeg om in te grijpen?

Er zijn nou in 2 dagen tijd al verschillende topics gesloten omdat ze over dat topic gingen. Dat had allemaal voorkomen kunnen worden als het topic gewoon open was gebleven, forummers daar hun vragen hadden kunnen stellen en hun verbazing hadden kunnen uitspreken.

Maar nu heb je zo'n sfeer van 'Ssst nee, daar hebben we het niet over.... verboden onderwerp'. En ik snap oprecht het nut daar niet van.Eensch!!!
The time is now
SSSST Daar hebben we het niet over........

Het lijkt wel mijn schijnheilige vrijgemaaktgerefomeerde schoonloeder over haar oh zo brave schijnheilige familie.

:puke:
En ik mis áltijd alle rellen
ach tja...

en nu hebben we ook nog eens 1 april kikker in je bil...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Donkeyshot schreef op 31 maart 2009 @ 16:08:

En of er over het sluiten van de visvijver gediscussieerd moet worden of niet maken we zelf wel uit, met uw welnemen.

Jullie zijn moderators en geen gedachtenpolitie.

Gedachten zijn tolvrij, nietwaar.

Al is het lastig discussieren als je niet kan gedachtenlezen.
Ooooooooh!!! Wat fijn dat iemand dat ook vindt en daar voor uit komt!!!

Ik vind het de laatste tijd namelijk ook niet meer leuk op het forum....Het wordt een beetje saai en weinig "nieuwe" onderwerpen.

En het allerergste.....ik ook had heel toevallig vandaag het topic gelezen over Isabel en de buurman.....En ik had serieus het hele topic gelezen. En toen kwamen de laatste 10 pagina's.....Nou ja, ik heb geen zin meer om daar woorden aan vuil te maken. Maar moet zeggen dat ik het inderdaad fijner had gevonden als de mogelijkheid bleef om na te praten.

Maar misschien komt het omdat ik al heel lang forum......al 3 a 4 jaar, dus ook de oude stijl heb meegemaakt. Op een gegeven moment krijg je een "been there, done that" gevoel.
quote:Eowynn_ schreef op 31 maart 2009 @ 15:28:

Jeetje Boro, beetje respect voor je medeforummers...

Maar ik vraag me oprecht af waarom zo'n topic als het buurmantopic gesloten moest worden. Ja, het was fake, ja, er werd gedubbelnickt. Maar het is toch logisch dat forummers daarna even willen napraten, dat andere forummers niet hebben meegekregen hoe de vork in de steel zat. Waarom dan niet het topic open laten zodat het vanzelf doodbloedt? Hoe groot is de kans dat dat op rellen uitloopt? En is het dan niet vroeg genoeg om in te grijpen?

Er zijn nou in 2 dagen tijd al verschillende topics gesloten omdat ze over dat topic gingen. Dat had allemaal voorkomen kunnen worden als het topic gewoon open was gebleven, forummers daar hun vragen hadden kunnen stellen en hun verbazing hadden kunnen uitspreken.

Maar nu heb je zo'n sfeer van 'Ssst nee, daar hebben we het niet over.... verboden onderwerp'. En ik snap oprecht het nut daar niet van.

Nog maar een keer uitleggen: TO had verzocht om het topic te verwijderen. Aangezien ik daar geen gegronde reden voor kon vinden, heb ik het gesloten. Zowel naar de forummers toe als naar to toe een redelijke oplossing m.i. (ook al gepost in het topic zelf)

De vervolgtopics waren owel voorzien van naam van een medeforummer (en dus niet toegestaan dus sloot ik het) ofwel een vraag waar het topic gebleven was (welke ik beantwoordde en nadien ook het topic sloot).

quote:Donkeyshot schreef op 31 maart 2009 @ 16:01:

Wat DMJN gisteren zei kon niet door de beugel maar hij werd zwaar geprovoceerd en persoonlijk aangevallen. Ik vind het wat lafjes om dan gauw naar de juf angel te lopen als hij wat terugzegt. Zoals ik al zei voordat het verwijderd werd: in de voetballerij noemen we dat matennaaien. En ook scheidsrechters trappen er regelmatig in. De provocateurs lachen in hun vuistje. Een goeie scheids stuurt gewoon beide partijen het veld uit.We hebben niet voor niks het waarschuwingen-systeem DS. En DMJN hád al een waarschuwing staan van afgelopen week, waarin ie mijn privacy schond. Dus dat dit een ban werd, kon hij zelf zelfs op zijn klompen aanvoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven