Ik vind het niet leuk meer!!!

31-03-2009 15:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan me geen reet (om maar even in termen te blijven) schelen of dit topic binnen tien minuten weer gesloten wordt.

Maar ik vind er de laatste 2 weken geen hol meer aan hier.

Het barst hier van de trollen, ik zie bij talloze topics een post van een engel staan met de mededeling slotje, niets lijkt hier meer te mogen, niet eens praten over dat je je belazerd voelt, als je dagen meeleest en leeft met iemand en diegene gewoon een troll/ dubbel nicker blijkt te zijn.

Ik vind het hoe langer hoe minder leuk worden hier.

Nou dan ga je toch lekker weg, zullen de eerste reacties zijn.

Oh nee hoor, er zijn nog zat leuke topic's zoals het GTST topic met de spitsvondigheid van Meds en de topics op relaties met waardevolle adviezen, maar de afgelopen 2 weken zinkt de moed mij in de schoenen.

maar goed, ik moest het toch even kwijt. Maar elk topic waar ik op wilde reageren kwam na 2 tellen een slotje op.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Gaat wel weer over Pague, gaat altijd in vlagen hier, dit soort dingen.

Gewoon bepaalde pijlers blokkeren in je voorkeuren, zie je al een hoop gezeik minder.
Ik snap wat je bedoelt, Paque. Dat is ook allemaal niet leuk. Maar dat Buurmantopic, was je daar serieus ingetuind?
Tot ziens Pakje.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Livre schreef op 31 maart 2009 @ 15:15:

Ik snap wat je bedoelt, Paque. Dat is ook allemaal niet leuk. Maar dat Buurmantopic, was je daar serieus ingetuind?ehh.. ja...
quote:borodini schreef op 31 maart 2009 @ 15:17:

Tot ziens Pakje.

Gaan we meeten dan??
Oké.
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 maart 2009 @ 15:18:

[...]

Gaan we meeten dan?? Nee, ik hoopte dacht dat je wegging van het forum, maar dat is jammergenoeg gelukkig niet zo ?

( toevoeging voor geschokte mensen, ik hoop dat pak weet dat ik grapjes maak )
Eens. Ik vind het ook irritant worden dat niets meer lijkt te mogen. In plaats van 1 topic open te laten wordt topic op topic gesloten, waarna er dan weer een nieuwe geopend wordt om de boel uit te praten. Het lijkt hier wel een kleuterklas af en toe.
Wat was dat voor buurmantopic? Heb ik weer een gek topic gemist? Ik mis ook altijd alles.
Dat van die kleuterklas daar heb je dan wel weer gelijk in....
Valt mij ook op dat het niveau van het forum ernstig daalt. Voornamelijk door idioten die zichzelf verlekkeren op reacties die ze krijgen op hun achterlijke topics. Zie daar echt de lol niet van in maargoed, ieder zijn ding
quote:borodini schreef op 31 maart 2009 @ 15:22:

[...]

Nee, ik hoopte dacht dat je wegging van het forum, maar dat is jammergenoeg gelukkig niet zo ?

( toevoeging voor geschokte mensen, ik hoop dat pak weet dat ik grapjes maak )

nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik ga het tegen de Eendjuls zeggeh!!!
Staat nu een slotje op, onderaan bij relaties Tangerine..
Jeetje Boro, beetje respect voor je medeforummers...

Maar ik vraag me oprecht af waarom zo'n topic als het buurmantopic gesloten moest worden. Ja, het was fake, ja, er werd gedubbelnickt. Maar het is toch logisch dat forummers daarna even willen napraten, dat andere forummers niet hebben meegekregen hoe de vork in de steel zat. Waarom dan niet het topic open laten zodat het vanzelf doodbloedt? Hoe groot is de kans dat dat op rellen uitloopt? En is het dan niet vroeg genoeg om in te grijpen?

Er zijn nou in 2 dagen tijd al verschillende topics gesloten omdat ze over dat topic gingen. Dat had allemaal voorkomen kunnen worden als het topic gewoon open was gebleven, forummers daar hun vragen hadden kunnen stellen en hun verbazing hadden kunnen uitspreken.

Maar nu heb je zo'n sfeer van 'Ssst nee, daar hebben we het niet over.... verboden onderwerp'. En ik snap oprecht het nut daar niet van.
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 maart 2009 @ 15:25:

[...]

nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik ga het tegen de Eendjuls zeggeh!!!

Tuurlijk, ga maar klikken jij enesbee-er.

Ik denk dat jij ook een trol bent.
joh eowynn ga lekker buiten spelen ofzeau, je komt zeker ook van een ander retekoel forum ?
Gottegottegot,

Eerst word het streng verboden om TROL te roepen. Dan komen de retecoolers...Zonder het T woord te noemen worden de jeugdpuistjews retecool teruggepakt. Net als we daarvan zijn bekomen komt er een verliefde bakvis met lekkere buurman voorbij. Iedereen braaf meeleven daarbij het T-woord vermijden en tadaaaaa..... in getuind....

Het topic om nog even na te beppen dat we er met zijn allen ingestonken zijn word ook gesloten.

Dan voor de verandering ook nog een rel resulterend in een ban over pooiers waarin ik in ieder geval geen gescheld heb gelezen (alleen een geirriteerde reactie omdat niet alleen de werkzaamheden maar de totale moraal en eer van betreffende persoon onderuit werd gehaald) en u is de visvijver gesloten.

Roerige tijden.....
En dan vergeet ik nog dat de unbannable uiteindelijk na maanden toch maar geband is....
Dank je wel Paque! Heb niet het hele topic gelezen ('t is wat veel ) maar de OP, daar zou ik ook wel ingetrapt zijn hoor.
Mee eens, Hiltje. Ik ben flabbergasted wat betreft het sluiten van de Visvijver, notabene nadat ik had gelezen op het topic over verantwoordelijkheid van Viva dat die Vijver bedoeld was als vervanging van het oude kletstopic op Seks. Geschreven door 'n angel....

Ach, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, die van Zijn engelen dan ook...
Eensch met Digi
Het is inderdaad minder leuk, vandaar dat ik er ook minder te vinden ben. Ik baal ook van alle trollen die gewoon met opzet ons de lust doen vergaan. Maar het waait wel weer over en dan komen we allemaal gezellig weer vaker kijken en kletsen. )Hoop ik dan maar!'
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 maart 2009 @ 15:08:

Het barst hier van de trollen, ik zie bij talloze topics een post van een engel staan met de mededeling slotje.

Misschien dat deze twee zaken iets met elkaar te maken hebben?

Wij doen hard ons best om het hier gezellig te houden, maar soms maakt dat het er voor ons ook niet echt gezelliger op.
quote:Fame schreef op 31 maart 2009 @ 15:43:

Het is inderdaad minder leuk, vandaar dat ik er ook minder te vinden ben. Ik baal ook van alle trollen die gewoon met opzet ons de lust doen vergaan. Maar het waait wel weer over en dan komen we allemaal gezellig weer vaker kijken en kletsen. )Hoop ik dan maar!'Dat hoop ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven