Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Kom even snel langs. Heb t razenddruk momenteel. Man is weer hele weken weg, dus Iris doe ik alleen. Op het werk is het retedruk en dan moeten alle BTW-aangiftes voor de verschillende bedrijven ook nog gedaan worden voor eind april. En dan natuurlijk onze naderende verhuizing en de verbouwing van ons nieuwe huis. Morgen gaan we de voorlopige koopakte tekenen van ons oude huis, dus dat is fijn. Verder gaat t erg goed hier, maar, zoals gezegd, weinig tijd om bij te kletsen.

Wil wel Anan veel sterkte wensen met de ziekenboeg.

En natuurlijk Zitah... jeetje meis, wat moet ik tegen je zeggen... ik ga je vreselijk missen... ik hoop je niet te moeten missen...als ik het íemand gun dan ben jij het wel...ik hoop je echt nog eens live te gaan ontmoeten, want voor mij ben jij heel bijzonder en hebben we iets speciaals, wil je echt niet missen...
Oh ja, lopen jullie kinderen ook zo te spoken sinds de zomertijd is ingegaan? Iris slaapt zelden meer voor 20.30/21.00 uur. (en is gewoon nog steeds vroeg wakker).
Hij loopt niet, maar hij spookt wel Ritme was al ver te zoeken, maar sinds het weekend lijkt het helemaal nergens meer op. Alhoewel hij nu slaapt *klopt af* maar hij is ook een beetje gammel, dus het zal wel weer feest worden vannacht vrees ik (vanmiddag heeft hij 3 uur liggen pitten terwijl hij al dagen amper slaapt....maf manneke).

Parel, wat gebruik jij voor zonnebrand voor Sem? Ik heb het idee dat Bram veel gemeen heeft met Sem en zo hoef ik niet steeds opnieuw het wiel uit te vinden, hihi
H5, ik ga jou ook vreselijk missen!!!!!! Mocht het hier niet lukken dan ben ik hopelijk een keer sterk genoeg om je/jullie te ontmoeten. Wie weet als alles een plekje heeft dat ik er dan wel voor open sta.

Let goed op jezelf he meis, loop jezelf niet voorbij.

voor iedereen
Nog even een kleine konijnen update... Jip is waarschijnlijk een mannetje Ik had al zo'n vermoeden hihihi. Volgende maand gaat ie onder het mes (arm diertje!)
Ach Zitah, het arme schaap... euh..konijn ! Haha.

Even ego: ik heb morgen lekker een vrije dag genomen.

's Ochtends breng ik An-man naar het werk en de kids naar het kdv, dan ga ik ff het huis een grondige poetsbeurt geven, schoonma heeft vandaag alle was al gestreken en 's middags ga ik lekker relaxen met een goed boek in de tuin. Héérlijk, ik verheug me er nu al op...
Goesso Anan (al pik je wel mijn idee, haha, ik ga hetzelfde doen, alleen niet poetsen, maar tassen inpakken voor vakantie. En het was mijn eigen moeder die alle was gisteren heeft weggestreken)
O ja, Fenja heeft gisteren de dikke bal eruit gepoept.

Hopelijk is de rest van de ontlasting nu wat dunner (zou haast wel moeten met die lactulose). We wachten het af..
quote:krissie16 schreef op 01 april 2009 @ 19:16:

Parel, wat gebruik jij voor zonnebrand voor Sem? Ik heb het idee dat Bram veel gemeen heeft met Sem en zo hoef ik niet steeds opnieuw het wiel uit te vinden, hihi

Vorig jaar heb ik Vichy gebruikt maar nu heb ik pas van La roche Posay gekocht omdat dat meer in de lijn van zijn badder/smeerspulletjes ligt en ik daar heel tevreden over ben.

Ik heb nu de sunblocker gekocht voor zijn in en in witte huidje
quote:AnAn schreef op 01 april 2009 @ 20:38:

O ja, Fenja heeft gisteren de dikke bal eruit gepoept.

Hopelijk is de rest van de ontlasting nu wat dunner (zou haast wel moeten met die lactulose). We wachten het af..wel lactulose blijven geven dan he (nog een poosje)
Zitah, mannetje worden over het algemeen nog liever wanneer ze geholpen zijn (bij de konijntjes dan he hihi). Wij hadden ook een mannetje en ook laten helpen, die liep los in huis en in de tuin. Hoefden nooit het hok of zo te verschonen. Echt lief, daarna hadden we een vrouwtje en dat was met recht een kreng! Als we ooit nog een konijn nemen dan weer een manntje en laten m weer helpen.

Hier geen problemen met zomertijd!

MH heb even groeigrafiek van smurf met die van Tim vergeleken maar smurf valt ook duidelijk in de categorie "dik-bil-indiaan" hahahah
Ja, gister zijn onze moppies weer gemeten. Smurf is 5 kilo en kabouter 10. Hoop dat dit de laatste keer is in hun leven dat kabouter twee keer zoveel weegt.....

@Zitah; om het geslacht even zeker te weten; trek een beetje aan de staart richting rug. Plopt er wat uit, dan is het een man. Ontstaat er iets waar je een duppie in zou kunnen gooien (niet doen hoor, haha)m dan is het een vrouw.
Hier is de zomertijd FANTASTISCH. Vannacht heeft smurf voor het eerst doorgeslapen. Om half 9 laatste voeding en heb hem om 6 uur uit bed gelicht omdat ik een klaptiet had!
Parel, ik wist niet dat het bestond van la roche, lief had er al naar gezocht namelijk....nou ja, die zou ook nog steeds een CD voor jou opzoeken...hij neemt het niet zo nauw zoals je merkt Zal hem heropvoeden in de vakantie!

*schopt zichzelf van de bank af -> ga inpakken muts*
Hmmm...lees mijn posting van gisteravond en die staat er heel anders dan ik bedoelde. "al pik je wel mijn idee" duh! Ik bedoel: goed idee, ik doe met je mee! (klinkt al een stuk zonniger, hihi)
Allereerst even een op deze mooie dag!

Even snel een vraagje.

Wie van jullie heeft er ervaring met peuter/ouder-kind gym?

Ik wil dat waarschijnlijk met Maaike gaan doen, we gaan morgen een keertje kijken.
Goedemorgen, allemaal! En ook ik doe mee met Krissie en AnAn, lekker een dagje vrij voor mezelf vandaag. En ik hoef niet te poetsen (want de poets is dinsdag geweest) en ik hoef ook geen tassen in te pakken. Goed geregeld dus

Wel moet ik nog douchen, dus dat ga ik nu eerst doen. En dan gelijk met boek de tuin in!

Geniet van het mooie weer allemaal vandaag!
Ik ga lekker niet in eigen tuin vandaag maar naar de dierentuin!!!!
Heb je niet genoeg aan 2 aapjes MH?
Hoera! het is mooi weer

Hoera!! vriendje heeft vannacht weer doorgeslapen

Hoera!!! sinds gisteren ben ik huisloos

Hoera!!!! mn cyste is weg, zomaar verdwenen

Wow, wat een girlpower hier vandaag! Allemaal positieve lente-berichten. Super, Ellis!
Er zit een koolmees met identiteitscrisis in mijn tuin, hij zit voor het schuurraam en probeert uit alle macht naar binnen te vliegen. Tik tik tik....laat ik nou altijd gedacht hebben dat het was : ROODBORSTJE tik tegen het raam....enz..
ADL: ik heb met Nova een proefles gedaan en vriend ook een. We gaan volgende week nog een keer en dan beslissen of we haar echt opgeven. We zijn dit schooljaar allebei tegelijk thuis. HEt is echt voor iets voor Nova. Spelen met ballen, rennen, springen, klimmen en klaueteren en het is ook nog sociaal. Maar gisteren was ze weer niet helemaal fit dus niet gegaan.

Ben gisteren voor mezelf naar de stad geweest en ook nog eens helemaal alleen. Heerlijk! Een nieuwe spijkerbroek, jurkje en gympen. Had ik na 2 maanden wel eens verdiend. Nu nog een knipbeurtje plannen en ik kan er weer tegen aan.

Felix blijft maar spugen. Vannacht zelfs de hydrofielluiers waar hij met zijn koppie op ligt verschoond. Was drijfnat Maar tussen half 4 en half 7 heeft hij 3 voedingen gehad. Bv schijnt te kunnen, maar moeders trekt dat niet zo gioed. Dus daarnet maar even wat KV gegeven. En eindelijk slaapt hij tevreden!

Dus we gaan er van uit dat het geen reflux is. Nog een weekje aan de medicijnen, maar ik denk dat we al wel een conclusie kunnen trekken.

Ga nou eens even douchen. Is er een beetje bij ingeschoten vanochtend. En vanmiddag na alle tukjes ook lekker genieten van de kindjes en het mooie weer!
quote:krissie16 schreef op 02 april 2009 @ 12:07:

Er zit een koolmees met identiteitscrisis in mijn tuin, hij zit voor het schuurraam en probeert uit alle macht naar binnen te vliegen. Tik tik tik....laat ik nou altijd gedacht hebben dat het was : ROODBORSTJE tik tegen het raam....enz..Idd het ROODBORSTJE tikt tegen het raam (laat mij erin, laat mij erin) Maar wees blij dat die koolmees niet denkt dat hij van en ander liedje is. Bijv visje, visje in het water
Kris en Bieb, jullie hebben het over dierenliedjes, kennen jullie het boek + bijbehorende CD "Dierenliedjes" van Mediadam?

Is echt een aanrader!

Fenja heeft de CD + boek vorig jaar voor haar verjaardag van Delayla gekregen. Sindsdien zit de CD in mijn auto en hij mag er ook niet meer uit.

Fenja kent werkelijk ieder liedje (ik geloof dat het er 32 zijn...) uit haar hoofd. Als de begintune van een liedje klinkt weet zij al wat er gaat komen.

Ik ook by the way....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven