Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Ok, ik zet die lijn van Lidl maar uit mijn hoofd en ga morgen op jacht naar La Roche Posay. Ben benieuwd! Thanx voor de tips! :)
Mango12 schreef:
17-07-2019 22:38
Ok, ik zet die lijn van Lidl maar uit mijn hoofd en ga morgen op jacht naar La Roche Posay. Ben benieuwd! Thanx voor de tips! :)

Ik haal hem bij de apotheek deze:
Afbeelding
Ze hebben namelijk heel veel producten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
17-07-2019 21:53
Alleen gladder? Dus zonder tint, geen foundation? Dan zou ik absoluut gaan voor tarte timeless smoothing primer. Een stevige balsem die fijne lijntjes en poriën enorm opvult en je huid ook matteert. Mijn moeder gebruikt het dagelijks(zonder foundation erover heen) en ik zie het ook altijd als ze het wel of niet op heeft
Ik breek even in, om te reageren op deze post: waar koop je deze primer? Als ik Google zie ik alleen buitenlandse winkels, is het in Nederland te koop?
-Fudge- schreef:
18-07-2019 07:13
Ik breek even in, om te reageren op deze post: waar koop je deze primer? Als ik Google zie ik alleen buitenlandse winkels, is het in Nederland te koop?
Ja ik koop het via de officiële website. Boven een bepaald bedrag is de verzending ook gratis. Het is er meestal binnen een week. Tartecosmetics.com (tarte tape shape concealer en hun amazonian clay blushes zijn ook echte aanraders)
Ik gebruik nu bijna een week de niacinamide van the ordinary, en ik lijk verschil te zien joh. Heb best nog weleens last van roodheid maar dat is opeens zoveel minder. Ook lijkt het pigmentie te doen vervagen? Ik heb namelijk een paar pigment vlekken en die lijken opeens zoveel lichter.
Goed om te weten Sjulia, als dit echt helpt ben je dan van plan om meer producten van Ordinary aan te schaffen?
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Crème is stevig en geurloos.
Textuur lijkt op een primer, matteert en geeft gelijk een fris gevoel.
Kopen, twijfelachtig.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
18-07-2019 10:30
Goed om te weten Sjulia, als dit echt helpt ben je dan van plan om meer producten van Ordinary aan te schaffen?
Nee ik gebruik liever Paula’s choice omdat de kwaliteit daar wat hoger ligt. Het is erg duur en ik koop al zoveel van dit merk, dus iets van the ordinary ertussen wat werkt scheelt. Ik heb wel liever hetzelfde product van paula. Maar begint zo echt onbetaalbaar te worden 🙈
Jane-Ice schreef:
18-07-2019 10:39
Getest (Sample)
Afbeelding
Crème is stevig en geurloos.
Textuur lijkt op een primer, matteert en geeft gelijk een fris gevoel.
Kopen, twijfelachtig.
Deze heb ik ook getest, het is ook een primer. Hij voed niet echt, je hebt er nog wel een crème bij nodig vond ik. Het is idd meer een primer.
Slik.
Paula Choice staat sowieso hoog op mijn lijst. Laatst nam ik een kijkje op hun website en ziet er echt interessant uit.
Ik heb geen vast skincare-routine dus ben wel van plan om wat van Paula te halen na een tijdje. Dan heb ik je raad zeker nodig!
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia, ik heb ook last van hyperigmentatie en gebruik Paula's Choice. Ook heb ik de niacimide van The Ordinary liggen, maar gebruik het amper.

Hoe combineer jij dat met PC?
Sjulia schreef:
18-07-2019 10:54
Deze heb ik ook getest, het is ook een primer. Hij voed niet echt, je hebt er nog wel een crème bij nodig vond ik. Het is idd meer een primer.
Oh toch wel! Ik ben dus niet helemaal gek. :proud:
Ik ben dus momenteel helemaal van de samples adventure, vind het zo leuk om te doen maar op ten duur houdt het natuurlijk ook op.
Hoe gaat het met je browpen? Had je nog een nieuwe gescoord?

-Zoekt naar Evivie :sherlock:
Prrrr, mauw miawwwww.
Hmmm, nu door dit topic wil ik toch een primer hebben. Had helemaal niet gedacht dat een primer zo'n verschil kan maken met grove porieën. Ik dacht dat een primer er alleen voor zorgde dat de make up beter en mooier blijft zitten.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Caaf-Dracula schreef:
18-07-2019 11:12
Hmmm, nu door dit topic wil ik toch een primer hebben. Had helemaal niet gedacht dat een primer zo'n verschil kan maken met grove porieën. Ik dacht dat een primer er alleen voor zorgde dat de make up beter en mooier blijft zitten.

Mijn vriend zegt altijd, make-up opdoen is net als een muur verven.
https://www.flexa.nl/nl/praktische-tips ... ren-verven
Bedankt vriend, ik ben een muur. :|
Prrrr, mauw miawwwww.
*TanteSjaan* schreef:
18-07-2019 10:59
Sjulia, ik heb ook last van hyperigmentatie en gebruik Paula's Choice. Ook heb ik de niacimide van The Ordinary liggen, maar gebruik het amper.

Hoe combineer jij dat met PC?
Ik gebruik eerst de ordinary niacinamide daarna de retinol 1% van Paula’s choice en onder ogen de skin recovery super antioxidant concentrate with retinol (een serum met retinol die wel onder de ogen mag) Daarna een moisterizer en oogcreme van Paula. De retinol en niacinamide werken erg goed samen. Retinol kan je huid soms wat rood maken en niacinamide helpt daar tegen.
Jane-Ice schreef:
18-07-2019 11:03
Ik ben dus momenteel helemaal van de samples adventure, vind het zo leuk om te doen maar op ten duur houdt het natuurlijk ook op.

Ja en er is weer een stukje vanaf gebroken. Ik ga hem niet nogmaals kopen maar ben nog steeds op zoek naar een perfect potlood..
Sjulia schreef:
18-07-2019 11:31
Ja en er is weer een stukje vanaf gebroken. Ik ga hem niet nogmaals kopen maar ben nog steeds op zoek naar een perfect potlood..
WTF O_O
Danmmm, toch wil ik hem halen!
Vind het zo sneu voor je! :cry:
Ik weet dat je liever high end wil maar W7 heeft ook een fijne uitschuifpen.
En Max Factor ook, hij heet browshape.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
18-07-2019 11:35
WTF O_O
Danmmm, toch wil ik hem halen!
Vind het zo sneu voor je! :cry:
Ik weet dat je liever high end wil maar W7 heeft ook een fijne uitschuifpen.
En Max Factor ook, hij heet browshape.
Ik ga even kijken bij Max factor dan. Het hoeft niet perse high end te zijn maar ik heb geen mooie en makkelijke wenkbrauwen. Wil gewoon iets goeds haha. Ze zijn dun en weinig haartjes. Ik ga morgen even kijken voor de Max factor.
Sorry hij heet brow shapeR!
En volgens mij verkopen ze het niet overal.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hij is trouwens afgebroken in de verpakking zelf, merkte het net pas. Ik deed de dop open en er vloog een stukje uit de dop :roll:
Sjulia schreef:
18-07-2019 11:49
Hij is trouwens afgebroken in de verpakking zelf, merkte het net pas. Ik deed de dop open en er vloog een stukje uit de dop :roll:

Ik zou zeker teruggaan om te ruilen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
18-07-2019 11:03

Evivie is druk met bruiloften, BBQs en andere vreeterijen.
En sinds vanmorgen weer vroeg aan de arbeid
Ik heb nog net de tijd om snel make up op te doen smorgens, maar je komt niet zo makkelijk van me af.
Sjulia schreef:
18-07-2019 09:00
Ik gebruik nu bijna een week de niacinamide van the ordinary, en ik lijk verschil te zien joh. Heb best nog weleens last van roodheid maar dat is opeens zoveel minder. Ook lijkt het pigmentie te doen vervagen? Ik heb namelijk een paar pigment vlekken en die lijken opeens zoveel lichter.
Ik ben er ook erg tevreden ook over!
Het lijkt mijn huid wat matter te maken en de porien worden echt kleiner.
Wel goed blijven hydrateren!
Eviva_83 schreef:
18-07-2019 12:08
Evivie is druk met bruiloften, BBQs en andere vreeterijen.
En sinds vanmorgen weer vroeg aan de arbeid
Ik heb nog net de tijd om snel make up op te doen smorgens, maar je komt niet zo makkelijk van me af.
:yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb je een pb gestuurd Evivie.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven