Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Waaromzijndebananenkrom, pfff wat een lange nick :proud:
Wanneer ik op je link klik zie ik een lip oil klopt dat? Lijkt mij ook wat zo een lip oil, momenteel gebruik ik vaak liquid lipsticks dan smeer ik na een paar uurtjes lippenbalsem (Heb veel verschillende) eroverheen maar zo een lip oil lijkt me ook wat!

Evivie, verstandig dat jij je bericht aan hebt gepast!

Misspientje, gefeliciteerd met je aankopen! Ik heb je palette gezien, heel erg mooi! Ben weer snel weggegaan van de site, mooie spullen maar zo duur! o_o
Vooral die primer van Sjulia.

Sjulia, hoe lang doe je over die timeless primer van Tarte?!

***Heb gisteren wat samples van oa Paula Choice gekregen van zusje! :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Banaan reageer ik op op hoor :idee:

Het is inderdaad een olie. Voedt ook echt, maar ziet er uit als een gloss. Gebruik hem ook echt als lipgloss. Kleine verpakking. Vind ik ideaal, kan altijd makkelijk mee in mijn tasje.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 07:39
Wanneer ik op je link klik zie ik een lip oil klopt dat? Lijkt mij ook wat zo een lip oil, momenteel gebruik ik vaak liquid lipsticks dan smeer ik na een paar uurtjes lippenbalsem (Heb veel verschillende) eroverheen maar zo een lip oil lijkt me ook wat!

Misspientje, gefeliciteerd met je aankopen! Ik heb je palette gezien, heel erg mooi! Ben weer snel weggegaan van de site, mooie spullen maar zo duur! o_o

Zal ik je staffen vanwege "op de man" ? :blond:
anoniem_386657 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 08:37
0.56% gewijzigd
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 07:39

Pot Jan doedels nog aan toe! (6)
Heb je nu je zusje omgekocht omdat je zelf niks mag kopen?
Of heb je helemaal geen zus! :idee:
Evivie goedemorgen, lekker geslapen?
Prrrr, mauw miawwwww.
waaromzijndebananenkrom schreef:
20-07-2019 08:04
Banaan reageer ik op op hoor :idee:

Het is inderdaad een olie. Voedt ook echt, maar ziet er uit als een gloss. Gebruik hem ook echt als lipgloss. Kleine verpakking. Vind ik ideaal, kan altijd makkelijk mee in mijn tasje.

Ik wilde je niet beledigen maar oke banaan dan🍌🍌🍌
Ik heb al eerder zo een oil gespot van Milani en wilde het echt kopen maar aangezien nog zoveel lippenbalsem heb (zelfs nog in verpakking) hielde ik me in. Ga het ooit kopen! :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 08:47
Evivie goedemorgen, lekker geslapen?
Hey sunshine :sun:
Ik heb zeer slecht geslapen!
Mijn dochter lag om 5.30 uur te huilen dat ze een filmpje wilde kijken.
En jij?
Eviva_83 schreef:
20-07-2019 08:55
Hey sunshine :sun:
Ik heb zeer slecht geslapen!
Mijn dochter lag om 5.30 uur te huilen dat ze een filmpje wilde kijken.
En jij?
Hi kerstbal B-)
Ik heb heerlijk geslapen!

Laten we dit topic niet vervuilen.
PB ;)
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 09:04
Hi kerstbal B-)
Ik heb heerlijk geslapen!

Laten we dit topic niet vervuilen.
PB ;)
Jullie vervuilen niet hoor. Dit is toch ook gewoon een kletstopic. Ik vind het wel gezellig eigenlijk, die ditjes en datjes.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Ben ik met je eens Caaf.
Maar helaas vind niet iedereen dat leuk :cry: is gebleken
Ik doe een 2 maanden met de primer. Ik gebruik wel aardig wat ervan. Maar ik heb altijd backup liggen. In de koelkast! 4 potjes. Want hij kan een beetje smelten door hitte.
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 09:38
Jullie vervuilen niet hoor. Dit is toch ook gewoon een kletstopic. Ik vind het wel gezellig eigenlijk, die ditjes en datjes.

Wat lief :hug:
Nieuwsgierige vraag: hoe kom jij aan jouw nick? :proud:
En hoevaak hebben ze jou deze vraag al gesteld?

***Dit geldt ook voor Waaromzijndebananenkrom!🍌🍌🍌
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
20-07-2019 10:02
Ik doe een 2 maanden met de primer. Ik gebruik wel aardig wat ervan. Maar ik heb altijd backup liggen. In de koelkast! 4 potjes. Want hij kan een beetje smelten door hitte.
O_O
Er ligt echt bij jou een fortuin met primers en foundation he. :woa:

Ik dacht altijd dat ik veel had maar er is altijd een baas boven baas.
(Zei ik dus gisteren tegen mijn vriend)
jane-ice wijzigde dit bericht op 20-07-2019 10:06
0.93% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 07:19
Getest (Sample)
Afbeelding
Foundation is bijna geurloos.
Textuur is vloeibaar maar tijdens uitblenden voelt ie wel dikker en vooral vettig aan.
Het verdeelt niet gelijkmatig over de huid. Dekking is licht en finish is naturel en glowy.
Fijn ervan is dat ik hem niet voel zitten.
Kopen, nee.
(Misschien voor iemand met een droge huid)
Ik heb de matte versie van deze foundation gehad maar vond het niet zo heel bijzonder. Te waterige formule ook, ik hou daar niet zo van.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:03
Wat lief :hug:
Nieuwsgierige vraag: hoe kom jij aan jouw nick? :proud:
En hoevaak hebben ze jou deze vraag al gesteld?

***Dit geldt ook voor Waaromzijndebananenkrom!🍌🍌🍌
Dit was mijn eerste nick hier op het forum zo'n 5 jaar terug. En nu wilde ik die weer.

Maar ik kwam een keertje een foto tegen van een cavia in een vampierenpakje. En toen dacht 'hahaha een Caaf Dracula'. Zo dus. En ik heb zelf ook 2 caviaatjes en vind het de aller aller aller leukste beestjes. :heart:
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:05
O_O
Er ligt echt bij jou een fortuin met primers en foundation he. :woa:

Ik dacht altijd dat ik veel had maar er is altijd een baas boven baas.
(Zei ik dus gisteren tegen mijn vriend)
Mijn vriend wou laatst alles uitrekenen, hoeveel ik had. Bij de 600 stopte ik hem, want ik begon me echt kut te voelen. 😩 ik heb misschien wel 2000 aan make-up liggen en geen geld om een rijbewijs te halen. 😂
Sjulia schreef:
20-07-2019 10:02
Wauw, dat is niet zo lang hahaha. Heb je jouw back up in vaste merken? Of heb je ook andere primers liggen?
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 10:06
Dit was mijn eerste nick hier op het forum zo'n 5 jaar terug. En nu wilde ik die weer.

Maar ik kwam een keertje een foto tegen van een cavia in een vampierenpakje. En toen dacht 'hahaha een Caaf Dracula'. Zo dus. En ik heb zelf ook 2 caviaatjes en vind het de aller aller aller leukste beestjes. :heart:
Dat is echt een super leuk verhaal haha. Ik vind cavia’s ook lief. Ga vaak naar de dierenwinkel om ze te bekijken.
Sjulia, mijn mini reviews zijn zo simpel en vaak niet zo specifiek maar jij begrijpt echt keer op keer precies wat ik ermee bedoel. :worship:
Prrrr, mauw miawwwww.
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 10:07
Wauw, dat is niet zo lang hahaha. Heb je jouw back up in vaste merken? Of heb je ook andere primers liggen?
Van die primer heb ik altijd liggen, mocht het tijdelijk uitverkocht zijn bij tarte (gebeurt weleens) en zodat ik niet continu hoef te bestellen daar. Van een andere primer heb ik rond de 50 pakjes liggen, want die wordt niet meer gemaakt en ik vind hem zo fijn! En van mijn foundation heb ik af en toe ook een backup liggen. Laatst op vakantie viel mijn flesje stuk en toen had ik helemaal niks anders bij me en moest ik zonder make-up leven en het was een groot trauma en dat laat ik niet weer gebeuren. :-D ik gebruikte trouwens eerst een andere primer die erg leek op de tarte, van annayake. Wordt niet meer gemaakt. Die was nog fijner.. Afbeelding
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 10:06

Leuk!! Ik kwam je wel vaker tegen bij andere topic’s dus je was al geen vreemde voor mij Caaf Dracula. :hihi:
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
Mijn vriend wou laatst alles uitrekenen, hoeveel ik had. Bij de 600 stopte ik hem, want ik begon me echt kut te voelen. 😩 ik heb misschien wel 2000 aan make-up liggen en geen geld om een rijbewijs te halen. 😂
Ik schat dat jij meer dan 2000,- aan make up hebt hoor. :there:
Maar doet het niet een beetje pijn wanneer je weer iets nieuws haalt?
Of spijt?
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:15
Ik schat dat jij meer dan 2000,- aan make up hebt hoor. :there:
Maar doet het niet een beetje pijn wanneer je weer iets nieuws haalt?
Of spijt?
Nee niet eens. Ik ben al volledig afgestompt. :-D Soms haal ik niet eens meer een tester ergens van maar bestel ik meteen het flesje, want ik wil iets soms ook lang kunnen testen met verschillende primers. En als het niks is geef ik het weg. Ik vind qua make-up ook niks duur. 50 euro voor een foundation is ok. Maar als ik dan een nieuwe föhn nodig heb en die is 50 euro dan vind ik dat opeens wel heel duur. :facepalm:
Sjulia schreef:
20-07-2019 10:19
Nee niet eens. Ik ben al volledig afgestompt. :-D Soms haal ik niet eens meer een tester ergens van maar bestel ik meteen het flesje, want ik wil iets soms ook lang kunnen testen met verschillende primers. En als het niks is geef ik het weg. Ik vind qua make-up ook niks duur. 50 euro voor een foundation is ok. Maar als ik dan een nieuwe föhn nodig heb en die is 50 euro dan vind ik dat opeens wel heel duur. :facepalm:
Hahaha :applause:
Ik heb dat met alle beautystuff alles boven de 10,- is duur want ik wil veel heel veel testen. :whistle:
En ja, ik kan high end kopen maar ik ben dan zooo bang dat ik dan het zo goed en fijn vind dat ik geen andere producten meer wil hebben. Snap je?
En eerlijk ik vind tegenwoordig de goedkopere oogschaduwpaletten bijna net zo goed als die van high end.

Ik ben weer heel erg gul met uit eten.
(Trakteren of cadeau’s voor anderen)
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
Ik heb dat met kleding. Soms sta ik er even bij stil wat voor waarde ik heb hangen. Voel ik me soms eventjes 'vervelend' bij. Maar aan de andere kant word ik er ook écht heel gelukkig van. En dat is me dan ook heel wat waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven