Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:13
Leuk!! Ik kwam je wel vaker tegen bij andere topic’s dus je was al geen vreemde voor mij Caaf Dracula. :hihi:
Jij bent ook geen vreemde voor mij. Ik vind je een leuke forummer. Jullie allemaal. :lips:
Ik vind dit echt een heel leuk topic en voel me hier al helemaal thuis. :biggrin:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 10:48
Ik heb dat met kleding. Soms sta ik er even bij stil wat voor waarde ik heb hangen. Voel ik me soms eventjes 'vervelend' bij.Maar aan de andere kant word ik er ook écht heel gelukkig van. En dat is me dan ook heel wat waard.
:flirting:
Groot gelijk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 10:49
Jij bent ook geen vreemde voor mij. Ik vind je een leuke forummer. Jullie allemaal. :lips:
Ik vind dit echt een heel leuk topic en voel me hier al helemaal thuis. :biggrin:

Hey bedankt! Misschien hadden we ooit geschreven in een Stamcafe topic?
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:03
Wat lief :hug:
Nieuwsgierige vraag: hoe kom jij aan jouw nick? :proud:
En hoevaak hebben ze jou deze vraag al gesteld?

***Dit geldt ook voor Waaromzijndebananenkrom!🍌🍌🍌
Iedere nick die ik wilde was al bezet. Toen tikte ik deze voor de grap in en toen zat ik er aan vast :bonk: geen bijzonder verhaal dus, maar vooral gebrek aan inspiratie

Wat betreft geld uitgeven aan make-up, kleding, vakanties ed als je maar beseft wat je hebt en er van geniet. Zo belangrijk om daar af en toe even bij stil te staan :heart:
Waaromzijndebananenkrom hahaha :rofl: ik zie het echt voor me! HILARISCH!! :rofl:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:46
Hahaha :applause:
Ik heb dat met alle beautystuff alles boven de 10,- is duur want ik wil veel heel veel testen. :whistle:
En ja, ik kan high end kopen maar ik ben dan zooo bang dat ik dan het zo goed en fijn vind dat ik geen andere producten meer wil hebben. Snap je?
En eerlijk ik vind tegenwoordig de goedkopere oogschaduwpaletten bijna net zo goed als die van high end.

Ik ben weer heel erg gul met uit eten.
(Trakteren of cadeau’s voor anderen)
Ik snap je! Helemaal wanneer je dingen testen zo leuk vind. Ik vind teveel oogschaduw ook niet mooi staan, ik wil altijd een natuurlijke look. Dus dan is high end ook niet echt nodig, die super goede pigmentie hoef ik niet zo. Heb wel wat losse Mac kleurtjes liggen en die combineer ik met catrice paletten. Qua foundation vind ik drugstore producten nooit echt super, alleen L’Oréal pro matte. Met mijn vette huid is het zinloos. Blijft een half uurtje zitten. Ben nog steeds op zoek naar een perfect wenkbrauw potlood. Welke gebruiken jullie allemaal? Ik vind een iets harder potlood fijner denk ik, zodat je echt mooie haartjes kan tekenen.
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 10:49
Jaaaa leuk om te lezen! :heart:
Hebben jullie trouwens de verouderingsfilter van FaceApp al geprobeerd? Ik ga op mijn moeder lijken joh :hihi:
Sjulia, zo fijn dat je mij snapt!
hartje-stiekem anders word kerstbal misschien wel jaloers
Ik heb PRECIES hetzelfde als jij, ik hou niet van oogschaduw opdoen. Gebruik heel weinig van. Kleuren staat me gewoon niet...of ik kan het natuurlijk ook niet zo goed.

Wats gebeurd met Benefit? Overleden?
Ik twijfel nu dus heel erg of ik ben moet kopen. :|
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
20-07-2019 11:23
Hebben jullie trouwens de verouderingsfilter van FaceApp al geprobeerd? Ik ga op mijn moeder lijken joh :hihi:
JAAAAAAAA GISTEREN!!! Mijn vriend heeft dat ontdekt OMG WAT LELIJKKKKKKK!! Vriend zei, hallo ze maken ook alsof je 100 jaar bent.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 10:53
Hey bedankt! Misschien hadden we ooit geschreven in een Stamcafe topic?
Echt een enkele keer. Ik schreef daar toen met ZombieQueen. Maar lijkt me stug dat je me daar dan van kent. Want dat was dan alleen heel soms op vrijdagavond wanneer het napraattopic stom was.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 11:28
Sjulia, zo fijn dat je mij snapt!
hartje-stiekem anders word kerstbal misschien wel jaloers
Ik heb PRECIES hetzelfde als jij, ik hou niet van oogschaduw opdoen. Gebruik heel weinig van. Kleuren staat me gewoon niet...of ik kan het natuurlijk ook niet zo goed.

Wats gebeurd met Benefit? Overleden?
Ik twijfel nu dus heel erg of ik ben moet kopen. :|
Teveel oogschaduw staat mij ook niet, juist omdat ik zulke zichtbare oogleden heb en nee. Ik vind het mooi om de aandacht op mijn ogen en lippen te hebben maar niet agressief zeg maar. :-D Haha nee niet overleden maar ik ga hem hierna niet nogmaals kopen ivm het afbreken. Ik ga niet meer voor uitschuif, daarvoor duw ik kennelijk te hard en dat heb ik wel echt nodig, die techniek.
Sjulia schreef:
20-07-2019 11:23
Ik ben echt een kopie van mijn oma. Ik heb de app ook los gelaten op mijn peuter. :rofl:
Wat leuk dit topic! Ik heb altijd wel wat make-up op, maar als ik uitga of een feestje heb, ga ik voor de volle Kardashian. :-* Make-up is echt een hobby van me.

Wat ik me afvraag is of er hier mensen zijn die lipprimer gebruiken of hebben gebruikt? Ik draag altijd lipstick met lipliner en dat blijft een paar uur prima zitten, maar als ik dans en zweet gaat het wat vlekken. Ben benieuwd of zo'n primer helpt.
Caaf-Dracula schreef:
20-07-2019 11:30
Echt een enkele keer. Ik schreef daar toen met ZombieQueen. Maar lijkt me stug dat je me daar dan van kent. Want dat was dan alleen heel soms op vrijdagavond wanneer het napraattopic stom was.
ZombieQueen?? Hahahaha, geen idee want ik herken meestal iemand van profielfoto.
Prrrr, mauw miawwwww.
*foto weggehaald* Mijn moeders hoofd dit, echt. En als je mijn moeder verjongt lijkt ze op mij dus ik denk dat dit een hele realistische verwachting is hoe ik eruit zal komen te zien :-D En hier ben ik nog een paar jaar ouder. Verschijn ik in dit topic en doe ik van ‘Hee het is je girl sjulia, wat vinden jullie van mijn nieuwe primer? Vult alle lijntjes op!’ *foto weggehaald* Niet quoten, deze foto’s moet ik echt kunnen verwijderen :-D
sjulia wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:25
11.98% gewijzigd
Vikhui schreef:
20-07-2019 11:52
Wat leuk dit topic! Ik heb altijd wel wat make-up op, maar als ik uitga of een feestje heb, ga ik voor de volle Kardashian. :-* Make-up is echt een hobby van me.

Wat ik me afvraag is of er hier mensen zijn die lipprimer gebruiken of hebben gebruikt? Ik draag altijd lipstick met lipliner en dat blijft een paar uur prima zitten, maar als ik dans en zweet gaat het wat vlekken. Ben benieuwd of zo'n primer helpt.
Ik gebruik echt nooit een primer, maar ben wel benieuwd. Mijn lipliner blijft ook maar een paar uurtjes zitten. Overwoog een duurder potlood te proberen maar lastig, ik wil een lipliner in exact mijn lipkleur.
Sjulia schreef:
20-07-2019 11:31
Teveel oogschaduw staat mij ook niet, juist omdat ik zulke zichtbare oogleden heb en nee. Ik vind het mooi om de aandacht op mijn ogen en lippen te hebben maar niet agressief zeg maar. :-D Haha nee niet overleden maar ik ga hem hierna niet nogmaals kopen ivm het afbreken. Ik ga niet meer voor uitschuif, daarvoor duw ik kennelijk te hard en dat heb ik wel echt nodig, die techniek.
Aha :idee: ik begrijp het nu pas.
Potlood vind ik niet fijn omdat ik het te vind en juist die uitschuifbrowpen is goed voor mij omdat ik dan zachtjes bij hoef te tekenen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Djeesz Sjulia, dan nog zo fabulous!
Knappe moeder!
Prrrr, mauw miawwwww.
Vikhui schreef:
20-07-2019 11:52

Je zit goed hier!!
Welkom :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik gebruik geen lipliner maar ik dans wel, tegenwoordig alleen in de keuken achter de potten en pannen. :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 12:00
Aha :idee: ik begrijp het nu pas.
Potlood vind ik niet fijn omdat ik het te vind en juist die uitschuifbrowpen is goed voor mij omdat ik dan zachtjes bij hoef te tekenen.
Ja maar jij hebt ook hele mooie wenkbrauwen toch? Je hebt niet zoveel nodig.
Sjulia schreef:
20-07-2019 12:08
Ja maar jij hebt ook hele mooie wenkbrauwen toch? Je hebt niet zoveel nodig.

Ik denk dat ik gewoon normale wenkbrauwen heb, moet ze wel bijkleuren en ze een mooiere vorm geven. Ik heb geen uitschuifpen meer. De ene is op de andere heb ik per ongeluk zelf kapot gemaakt.
Ik heb nu een paar te donkere potloden.
Halleluja, I Love No Buy So Much🤓🤓
jane-ice wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:45
0.91% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 12:07
Je zit goed hier!!
Welkom :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik gebruik geen lipliner maar ik dans wel, tegenwoordig alleen in de keuken achter de potten en pannen. :proud:
Dankjewel!

Hahaha, daar kan het er ook soms warm aan toe gaan. :biggrin:
Vikhui schreef:
20-07-2019 12:19
Dankjewel!

Hahaha, daar kan het er ook soms warm aan toe gaan. :biggrin:

Zeg dat wel! Dan gelijk overstappen naar -Two step-
Onthoud dat als je uitgaat...voordat je het heet krijgt dan overstappen naar two step.
Heb je ook geen lipprimer nodig. :proud:

Ik wacht op je update.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik schrijf weer graag mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven