Moeders (vaders), blaas hier schaamteloos stoom af!

07-11-2006 22:59 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle moeders en vaders zijn van harte uitgenodigd om hier hun beklag te doen over het gedrag van hun spruiten.We houden echt wel van ze, maar soms.... bewerkt door moderator,
een stille meelezer, Dok?

Toen ik dit topic ontdekte postte je vaker! What happened in the meantime?
makkelijk kind gekregen? hihi!:P
Mijn dochter van 9 maand zit in een "gil"fase. Wordt er helemaal gestoord van. Ze gilt bijna de hele dag! Als ze plezier heeft, als ze haar zin niet krijgt, eigenlijk bij alles. En dan zo hard gillen dat moeders trommelvliezen er van trillen. En dat gaat al een paar dagen zo, help....er komt vast een einde aan, maar liever vandaag dan morgen!

Josje
Is de 187ste poepluier van de dag ook een reden om hier te mogen posten? Zelf al zou ik 2 uur lang alle ramen hier tegen elkaar open zetten, dat nog hangt hier een boerderijlucht ..

@Mamzelle: Ja! Ik vond dit altijd een leuk topic en kom regelmatig even buurten. Maar Puckie heeft gelijk: erg lief en makkelijk kindje tot op heden. Maar ze is ook pas 10 maanden, dus ik kom hier af en toe kijken wat mijn voorland is ;).

Mijn zoon heeft net mijn beker ijsthee van de Mac over de grond geooid omdat hij niet zat op te letten. Gelijk opgeruimd. Hij draait zich om voor zijn eigen drinken en gooit deze er heerlijk bij... de hele vloer nat en pikkerig. En ik had vanmorgen gedweild!;(:@
mijn dochter van 4 heeft vandaag voor het eerst bij mijn broer gelogeerd.

ik vroeg natuurlijk hoe het was gegaan en wat denk je??! dochterlief heeft daar in bad gepoept!

ik snap er helemaal niets van, misschien wilde ze niet aan mijn broer of partner vragen met haar mee te gaan naar het toilet....

en daarnet stond ik een makreeltje voor haar te kopen bij de visboer toen ik ineens een gehuil naast mij hoorde....dochterlief stond daar in haar broek te plassen!

jaja, een echte poep en piesdag vandaag, bah!
grrrrrr:@ madame wilde naar de speeltuin,dus ik op de fiets in de kou,zijn daar 10 minuten.............Maham,ik moet plassen.Kind weer op fiets gehesen en komen thuis.Ik zeg,ga maar gauw plassen.  Neehee,ik hoef niet meer,wil naar de speeltuin toe.Jaaaaaaaaaa dahaaaaaaaaaaag,wat dacht je zelf:?
quote:grrrrrr:@ madame wilde naar de speeltuin,dus ik op de fiets in de kou,zijn daar 10 minuten.............Maham,ik moet plassen.Kind weer op fiets gehesen en komen thuis.Ik zeg,ga maar gauw plassen.  Neehee,ik hoef niet meer,wil naar de speeltuin toe.Jaaaaaaaaaa dahaaaaaaaaaaag,wat dacht je zelf:?Gniffel...
Mijn o zo lieve knul, van vandaag precies vier maanden, heeft besloten dat hij niet hoeft te slapen op zijn verjaardag!

Iedere keer als ik hem op bed leg, vind ik hem na 5 minuten omgekeerd terug (met zijn hoofd naar zijn voeteneind)... En niet 1x... neee... meneer heeft het nu als iets van zes keer gepresteerd en vind het nog steeds leuk! En dan geutig lachen als ik hem weer terug draai :P
ja hoor, nu tijdens het internetten is meneer over mijn schouder in slaap gevallen!! Es kijken of het zo lukt om hem in bed weg te leggen...
Middelste dochter van 2 heeft op de witte muren van oudste dochter gekleurd!!!

En niet met 1 kleur, neehee, met verschillende kleuren ook nog, echt een doelbewuste actie! aaarrrrgggghhhh!!!

En jongste dochter (3 1/2 mnd) slaapt op de 2 dgn dat ze naar kdv gaat altijd de héle dag en thuis bijna nooit, vandaag ben ik niet fit, kan wel een slapend kind gebruiken, maar nee hoor, als ze 3x een half uur heeft geslapen dan is het lang en dat overdrijf ik écht niet, gek word ik ervan, ze ligt nu dus maar weer 's te jammeren in haar bedje, poging zoveel....

ppffffff......
Oww Manybe, rampzálig, ik had pas geleden hetzelfde probleem.. en kon je het nog van de muren afkrijgen of wordt het opnieuw schilderen/behangen?

Dat moeten plassen in de speeltuin is ook erg herkenbaar ;)
Manybe, dat moet je anders zien. Ze wou gewoon een hele mooie tekening voor haar zusje maken ;)
O o o, als ik het hier zo lees, mag ik mijn borst wel nat maken!

Tot nu toe nog niets ergers dan poepluiers als je al laat bent, spugen over nieuwe outfit of huilen door je favo tv-serie heen.

Kan me voorstellen dat sommige streken je het bloed onder de nagels vandaan halen, maar t levert bij dit onderwerp wel "leuke" verhalen op!

Dok, stond er ook al van te kijken dat jij dit topic geopend had; je hebt zo'n schattige meid!

En wat doe jij hier dan Cees? Want die streken van jouw ventje vallen ook in het niet bij het volkleuren van de muur! ;)

Bambi had dit topic eerst geopend en het zakte steeds weg als er even niemand reageerde. Maar er was wel behoefte aan om regelmatig even te spuien en dan stond het weer bovenaan. Ik vond het leuk om te lezen (soms met veel medelijden overigens...) en heb gevraagd of het 'sticky' mocht worden. (Dat het bovenaan blijft staan). Dat mocht. En toen ik zag dat het bijna vol was heb ik inderdaad een nieuwe gemaakt, hoewel ik niet veel te klagen heb.

Meer een kwestie van voorbereiden op de peuterpubertijd. Ik hoop dat 'ons' topic dan ook nog leeft!

Ik heb niet eens geprobeerd om het van de muren af te krijgen, wordt het denk ik alleen maar erger van.... ooit maar 's een witte saus halen en overnieuw doen...

En tot die tijd heeft oudste een uniek stukje kunst...

(middelste probeerde zondag ook al boterhamworst op de muur te plakken, lukte niet, anders hadden we nog meer unieke kunst)

Ze zijn vandaag alledrie op school/bso of kdv en ik blijf thuis, uitzieken, ruhust.....(en wedden dat jongste de héle dag op kdv slaapt, ggrrr)
Dochterlief vond het nodig om haar 3 tanden in onze nieuwe salontafel te boren en zo een afdruk achter te laten!! Ze had waarschijnlijk jeuk aan de 4e tand die doorkomt.. Heb nog geprobeert om erger te voorkomen, maar er staat inmiddels een heel gebit in onze tafel afgedrukt ! GRR ;(
quote:Dochterlief vond het nodig om haar 3 tanden in onze nieuwe salontafel te boren en zo een afdruk achter te laten!! Ze had waarschijnlijk jeuk aan de 4e tand die doorkomt.. Heb nog geprobeert om erger te voorkomen, maar er staat inmiddels een heel gebit in onze tafel afgedrukt ! GRR ;(Misschien zo´n knaaghoutje voor hamster/cavia´s/konijnen halen bij de dierenwinkel???
dat speeltuinverhaal: kun je haar de volgende keer gewoon niet optillen, (eerst broek naar beneden) billen in de lucht hangen en laten piesen? dat doe ik altijd. Maar misschien nu een beetje te koud voor deze goede tip? hihi
Wat is het enige middel om vervelende kinderen rustig te krijgen?? TV. En wat hebben we op dit moment niet Kabel. Dus geen TV. ;( (Niet dat ze nou zo vervelend zijn maar ach, je kan het maar beter voor wezen toch?).
Coucou, mn vader deed dat een keer onderweg op vakantie, hij was echt een meester in ons onderweg laten plassen... alleen op die manier kwam t altijd op zn schoenen....:P Dus weet niet of t wel een goed id is... ;)
Vidéo? Dévédé? Lukt bij mijn kinders heel aardig!
quote:dat speeltuinverhaal: kun je haar de volgende keer gewoon niet optillen, (eerst broek naar beneden) billen in de lucht hangen en laten piesen? dat doe ik altijd. Maar misschien nu een beetje te koud voor deze goede tip? hihimadame lijkt niet op haar vader,ze plast niet graag buiten:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven