Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb ook wel eens per ongeluk dubbelgenickt. Dat kan maar zo gebeuren als je met twee verschillende nicks echt actief bent.
Solomio schreef:
22-07-2019 19:03
Maar na uitleg is het weer minder raar.

Tjonge, wat posten jullie snel, kan het niet bijhouden.
Nu ben ik de draad kwijt. Dat ze geschrokken is kan ook, ja. Maar het gaat me nu te snel om het bij te houden.
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 19:05
Nu ben ik de draad kwijt. Dat ze geschrokken is kan ook, ja. Maar het gaat me nu te snel om het bij te houden.
Ze had met een andere Nick gereageerd ,per ongeluk ,in haar eigen topic. Daar werd ze op gewezen,dus van schrik typte ze een compliment naar zichzelf met diezelfde Nick en haalde haar tekst weg,maar het leed was al geschied.
doe_es-lief schreef:
22-07-2019 18:54
Ik heb een pisnijdig bericht naar de mods gestuurd :wtf: , nou kom ik hier niet dagelijks,. ik rol af en toe zo eens binnen als me iets raakt of zo maar ik verwacht wel een waarschuwing of ban, heb zelf gevraagd om me die maar te geven omdat ze blijkbaar niet al te snugger zijn en niet het topic lezen van iemand die per ongeluk dubbelnickt terwijl ze zelf al had aangegeven dat ze een nieuwe nick had aangemaakt vanwege de precaire situatie toch niet lezen en zomaar blind met de banstok zwaaien :evil:
Nou ja, zoiets dus, zoveel dommigheid maakt me beetje nijdig dus Ik zwaai maar vast :bye:
:mrgreen:
Zeg does es lief :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Torment schreef:
22-07-2019 19:07
Ze had met een andere Nick gereageerd ,per ongeluk ,in haar eigen topic. Daar werd ze op gewezen,dus van schrik typte ze een compliment naar zichzelf met diezelfde Nick en haalde haar tekst weg,maar het leed was al geschied.
Dat is wel heel raar :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
22-07-2019 19:10
Nou,ja als het niet was opgevallen dat ze dubbel nickte niet :biggrin:
Nouschi schreef:
22-07-2019 19:10
Vond ik niet. Duidelijk proberen om haar andere nick niet met deze te linken. En meteen realiseerde ze zich blijkbaar dat die snelle reactie niet slim was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
charlottew88 schreef:
22-07-2019 19:08
Daarom mijn avatar als tegenhanger, ik ben net Jeckyll & Hyde :P
charlottew88 schreef:
22-07-2019 19:08
Oudblond schreef:
22-07-2019 19:12
Vond ik niet. Duidelijk proberen om haar andere nick niet met deze te linken. En meteen realiseerde ze zich blijkbaar dat die snelle reactie niet slim was.
Dat was, denk ik ,omdat mensen haar erop gingen wijzen.
Zie je wel, ik ben Jeckyll én Hyde, die tiepten allebei tegelijkertijd, onder mijn nick, tsssss :clown:
Nee, ik snap wel dat ze haar bericht wijzigde. En volgens mij kunnen de mods ook de oorspronkelijke berichten zien. Dus goede actie Doe-es-lief.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Torment schreef:
22-07-2019 19:07
Ah, dank. Helder nu.
Coconuts12 schreef:
22-07-2019 19:17
Ah, dank. Helder nu.
:thumbsup:
Nou, volgens mij zit het anders. Ze viel zichzelf gisteravond laat bij, met die andere nick, vlak voor ze met de TO-nick reageerde.
Waardoor ik me dus afvraag of dit dan een fake-verhaal is :|
nounou
Van schrik ineens jezelf complimenteren.. jaja. Die had ik nog niet gehoord. ;)
Zazamaenade schreef:
22-07-2019 19:24
Nou, volgens mij zit het anders. Ze viel zichzelf gisteravond laat bij, met die andere nick, vlak voor ze met de TO-nick reageerde.
Waardoor ik me dus afvraag of dit dan een fake-verhaal is :|
Dan zou het wel heel ziek zijn :( Maar ik denk dat ze heel snel heeft gewijzigd. Ik heb het originele bericht daarvan niet gelezen, alleen dat het aangepast is.
¡Apagando las luces!
Lucifer2018 schreef:
22-07-2019 19:28
Ja vaag toch? Was het een bekende trouwens?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lucifer2018 schreef:
22-07-2019 19:28
Niet helemaal hetzelfde maar toch kan het hoor, been there, done that, got the t-shirt..
SombraOnline schreef:
22-07-2019 19:29
Dan zou het wel heel ziek zijn :( Maar ik denk dat ze heel snel heeft gewijzigd. Ik heb het originele bericht daarvan niet gelezen, alleen dat het aangepast is.
Ze heeft 2 keer gepost in dat topic en alleen de tweede keer is gewijzigd. De eerste post is ook een compliment. Die staat er nog.
Maar afgezien van hoe het zit in dit geval, misschien ben ik er in getrapt, misschien niet, het geeft anderzijds wel een beetje de toon aan van hoe het soms kan gaan hier op dit forum in bepaalde situaties en reacties, jammer dat het zo naar kan gaan af en toe maar zo is het echte leven ook.

En dan kan mijn avond er niet echt slechter op worden, ik moet naar een verjaardag, zo één in een kringetje met te warme taart, vieze koffie en veel sterke verhalen met veel geblaat en elkaar overschreeuwen (arme buren van de feestneus want mooi weer). Ik heb de rosé al koud staan voor als ik terug kom, ik vrees dat ik de hele fles nodig ga hebben om over dat uurtje (hooguit 2) dat ik het ga trekken heen te komen. :mrgreen:
doe_es-lief schreef:
22-07-2019 19:37
Niet helemaal hetzelfde maar toch kan het hoor, been there, done that, got the t-shirt..
Hoe dan?
Dat doe je dan toch bewust?
doe_es-lief schreef:
22-07-2019 19:51
Maar afgezien van hoe het zit in dit geval, misschien ben ik er in getrapt, misschien niet, het geeft anderzijds wel een beetje de toon aan van hoe het soms kan gaan hier op dit forum in bepaalde situaties en reacties, jammer dat het zo naar kan gaan af en toe maar zo is het echte leven ook.

En dan kan mijn avond er niet echt slechter op worden, ik moet naar een verjaardag, zo één in een kringetje met te warme taart, vieze koffie en veel sterke verhalen met veel geblaat en elkaar overschreeuwen (arme buren van de feestneus want mooi weer). Ik heb de rosé al koud staan voor als ik terug kom, ik vrees dat ik de hele fles nodig ga hebben om over dat uurtje (hooguit 2) dat ik het ga trekken heen te komen. :mrgreen:
Succes.
Cateautje schreef:
22-07-2019 19:02
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Zo dan. Dat is wel hysterisch lachen.
doe_es-lief schreef:
22-07-2019 19:12

Ik word wel doodmoe van die irritante huppelende nar ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven