Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

maandag 22 juli 2019 om 09:29
Je hebt best veel reviews van deze foundation staan op YouTube. Heb er toen een paar bekeken maar hij leek me voor mijn vette huid niet helemaal perfect. Zag er wel mooi uit tho!Emma95 schreef: ↑22-07-2019 09:03Wat denken jullie van deze foundation?
Je hebt bij deze geen primer meer nodig.
Heeft een prijs gewonnen van Cosmo.
Ze hebben em ook bij Beautylish, maar daar is ie een stuk duurder.
https://www.ebay.com/itm/VDL-Perfect-La ... 0008.m2219
Koreaanse cosmetica is innovatief.
Serums en cremes zijn ook heel fijn.

maandag 22 juli 2019 om 09:43
maandag 22 juli 2019 om 13:25
Hi Emma, ik heb niet veel ervaring met Koreaanse cosmetica, maar wat ik ooit had getest is idd goed en vooral schattige verpakkingen!!
Ik heb 2 kennissen die zijn GEK op Koreaanse cosmetica.
Sjulia, Evivie heeft gelijk. Omdat ik geen vette huid heb vind ik misschien juist een foundation die een beetje vettig is fijn.
Trouwens, jij was diegene die eerst over Paula Choice had toch? (Andere topic)
Ik vermoed namelijk dat je aandelen hebt

Ik heb 2 kennissen die zijn GEK op Koreaanse cosmetica.
Sjulia, Evivie heeft gelijk. Omdat ik geen vette huid heb vind ik misschien juist een foundation die een beetje vettig is fijn.
Trouwens, jij was diegene die eerst over Paula Choice had toch? (Andere topic)
Ik vermoed namelijk dat je aandelen hebt
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 22 juli 2019 om 16:38
Dat is het ook. Ik wil dat het opdroogt tot een poederfinish. Olie achtig trek ik niet. Lijkt me best fijn een droge huid te hebben, zoveel meer opties!

maandag 22 juli 2019 om 17:58
Woehhahahhaahha

Mond op mond reclame is de beste reclame, ik vind dat jij gewoon levenslang gratis producten van ze moet krijgen joh.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 22 juli 2019 om 18:03
Top 4??!!!!

VIER??????!!!!!!!
Ik vind je echt super grappig

Moest lenzenvloeistof bij Etos halen, dat is geen beautystuff he en kreeg zomaar een strandtas en een paar samples!!!

Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 23 juli 2019 om 09:23
Getest (Sample)

Foundation ruikt lekker, tijdens het uitblenden voelt het wat schroefjes aan. Dekking is meer licht dan medium. Finish is onzettend mooi naturel glowy. Highlighter is ook dus niet meer nodig.
Het geheel vind ik alleen niet heel mooi zitten. Benadrukt de poriën heel erg.
Kopen, nee.

Foundation ruikt lekker, tijdens het uitblenden voelt het wat schroefjes aan. Dekking is meer licht dan medium. Finish is onzettend mooi naturel glowy. Highlighter is ook dus niet meer nodig.
Het geheel vind ik alleen niet heel mooi zitten. Benadrukt de poriën heel erg.
Kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 23 juli 2019 om 09:36
Getest (Sample)

Lichtblauwe vloeibare nachtcrème, ruikt zacht maar niets bijzonder.
Smeert goed uit, is niet te vettig en trek redelijk snel in.
Het geeft gelijk een heerlijk fris gevoel, hij prikte wel een beetje maar dat verdwijnt weer snel.Geen slecht product.
Kopen, twijfelachtig.

Lichtblauwe vloeibare nachtcrème, ruikt zacht maar niets bijzonder.
Smeert goed uit, is niet te vettig en trek redelijk snel in.
Het geeft gelijk een heerlijk fris gevoel, hij prikte wel een beetje maar dat verdwijnt weer snel.Geen slecht product.
Kopen, twijfelachtig.
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 23 juli 2019 om 10:20
Ik keek weleens naar Tati maar ik vind haar na de hele James Charles gate een beetje een manipulerende trut. Dus ik probeer uit principe niet te kijken. Ik kijk alleen als ze ergens een review over maakt eigenlijk, iets wat ik wil kopen. I
Tarte!!! Al is het alleen al om de tape Shape concealer. Ik contour nooit echt intens ofzo, maar ik wil wel graag een bronzer uitproberen van tarte de volgende bestelling.
dinsdag 23 juli 2019 om 10:26
Ik had dat gevoel ook met Tati. Maar zij is gewoon keigoed in haar job.
I still love her!
Weet je wat zo raar is, iedere keer als jullie een product geweldig vinden wil ik het ook....maar van binnen ben ik echt zo bang dat het dan afgelopen is met producten uittesten. (Hart breekt en huilt)
Ik hou ook niet heel veel van contouren maar dat palette is best mooi.
Ben benieuwd naar je bronzer.
Welke gebruik je nu?
I still love her!
Weet je wat zo raar is, iedere keer als jullie een product geweldig vinden wil ik het ook....maar van binnen ben ik echt zo bang dat het dan afgelopen is met producten uittesten. (Hart breekt en huilt)
Ik hou ook niet heel veel van contouren maar dat palette is best mooi.
Ben benieuwd naar je bronzer.
Welke gebruik je nu?
Prrrr, mauw miawwwww.