Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Ik ben make-up loos, maar lig nu ook lekker aan het water.

Krijg vandaag deze binnen, dus misschien morgen toch maar even uitproberen
https://www.douglas.nl/productbrand_067 ... U4QAvD_BwE
(Hopelijk binnenkort plaatjesplakrecht, zal Nog even doorposten)

En ik heb ook deze fixing spray erbij met factor 30. Lijkt mij ideaal om nog een keer je factor bij te houden, zonder je makeup te verknallen.
https://www.douglas.nl/Nieuw-Verzorging ... query=Prep p&webtrekkRedirectParams=eyJzZWFyY2hGaWx0ZXJPcmRlcmVkIjoibm8gZmlsdGVyIiwic2VhcmNoRmlsdGVyU3BsaXR0ZWQiOiJubyBmaWx0ZXIiLCJzb3J0RmllbGQiOiJubyBzb3J0IiwiaW1wcmVzc2lvblRyaWdnZXIiOiJpbml0aWFsIiwic2VhcmNoUGhyYXNlIjoiUHJlcCBwIiwic2VhcmNoUmVzdWx0Q291bnQiOiIxIiwicGFnZVR5cGUiOiJhcnRpY2xlLWRldGFpbCJ9
Ziet er prachtig uit, Banaan!
ahhh enjoy!! en ben heel benieuwd wat je van de fixing spray vindt!
Lorem Ipsum
🍌🍌🍌palette is prachtig!!
Heb het vaker gezien op youtube, gefeliciteerd!! Ik ben jaloerssss :love:

zet hem gelijk in mijn wishlist
Prrrr, mauw miawwwww.
Vikhui schreef:
23-07-2019 14:10
Zijn jullie met deze temperaturen make-uploos of gaat het festijn gewoon door? Ik heb nu alleen wat op m'n ogen, wenkbrauwen en lippen omdat ik de hele dag met keukenrol mezelf aan het droogdeppen ben. :|
Fullface zoals altijd :sun:
En ik glim!! Maar dat ligt niet aan de hitte. Review foundation morgenochtend! :sun:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
23-07-2019 16:52
🍌🍌🍌palette is prachtig!!
Heb het vaker gezien op youtube, gefeliciteerd!! Ik ben jaloerssss :love:

zet hem gelijk in mijn wishlist
Je lijst wordt te lang.. zo is het wel even mooi geweest hè miss Jane. :whip: :whip:
Lijkt me handig banana die fixingspray.

Gaat op m'n lijst!
waaromzijndebananenkrom schreef:
23-07-2019 14:30
Ik ben make-up loos, maar lig nu ook lekker aan het water.

Krijg vandaag deze binnen, dus misschien morgen toch maar even uitproberen
https://www.douglas.nl/productbrand_067 ... U4QAvD_BwE
(Hopelijk binnenkort plaatjesplakrecht, zal Nog even doorposten)

En ik heb ook deze fixing spray erbij met factor 30. Lijkt mij ideaal om nog een keer je factor bij te houden, zonder je makeup te verknallen.
https://www.douglas.nl/Nieuw-Verzorging ... query=Prep p&webtrekkRedirectParams=eyJzZWFyY2hGaWx0ZXJPcmRlcmVkIjoibm8gZmlsdGVyIiwic2VhcmNoRmlsdGVyU3BsaXR0ZWQiOiJubyBmaWx0ZXIiLCJzb3J0RmllbGQiOiJubyBzb3J0IiwiaW1wcmVzc2lvblRyaWdnZXIiOiJpbml0aWFsIiwic2VhcmNoUGhyYXNlIjoiUHJlcCBwIiwic2VhcmNoUmVzdWx0Q291bnQiOiIxIiwicGFnZVR5cGUiOiJhcnRpY2xlLWRldGFpbCJ9
Jaaaa dat palette, ik kijk er elke keer naar. Zo mooi.
Vikhui schreef:
23-07-2019 14:10
Zijn jullie met deze temperaturen make-uploos of gaat het festijn gewoon door? Ik heb nu alleen wat op m'n ogen, wenkbrauwen en lippen omdat ik de hele dag met keukenrol mezelf aan het droogdeppen ben. :|
Mascara, wenkbrauwgebeuren en that's it. O en factor 50. Heeft nul zin om iets op mn kop te smeren, binnen no time is t weg. Nu alweer zin in koelere temperaturen, kan ik weer lekker van alles er op smeren.

Ik hou hou hou HOU van make-up. Ik hou van de belofte van totale schoonheid :-). Ik hou van de kleuren (een oogschaduwpalet bijvoorbeeld, kan ik kopen omdat t er zo fantastisch mooi uitziet). Ik kan er alleen zelf helemaal niets van. Vind t ook leuk om naar Nikkie's tutorials te kijken, wat zij kan is verbazingwekkend.

Maar als ik t zelf doe, nah. Is 't gewoon niet. En daarbij voel ik me dan snel een clowntje. Hebben jullie dat nou nooit?
Deze hebben ze dan b.v. In Korea.
Even naar beneden scrollen, dan zie je de kleuren op de huid.

https://www.ebay.com/itm/Etude-House-Pl ... 0005.m1851
Mijn minerale poeder houdt nog steeds prima en er zit spf20 in.
Ik draag ook wel make-up als ik wil, foundation blijft goed zitten maar daar is hij op op gebouwd. Vandaag hele dag wezen zwemmen, in het zwembad, waar ik niks mee kreeg van de hitte. :cheer2: Met eyeliner, mascara en concealer. Allemaal waterproof natuurlijk. Kreeg nog een complimentje van de badmeester 😂👍🏼
Eviva_83 schreef:
23-07-2019 17:46
Je lijst wordt te lang.. zo is het wel even mooi geweest hè miss Jane. :whip: :whip:

Bemoei AUB met jouw eigen lijst
Prrrr, mauw miawwwww.
Emma, ik zie geen kleuren op de huid als ik naar beneden scrol. Fijn dat je van poeder houdt, poeder dekt helaas denk ik niet genoeg voor mijn huid met addertjes.

Piradesse, ja dat heb ik ook altijd...ik kan niet met oogschaduw omgaan. Meer dan 3 kleuren staat mij niet.

Sjulia, ja mooie palette he.Je topic trekt ons portemonnee op den duur leeg.
Altijd leuk he zo een compliment. :heart:
Prrrr, mauw miawwwww.
Pfff ik had vandaag (en donderdag ook :cry: ) een sollicitatiegesprek, dus dan wil ik toch wel iets van make-up. Heb gesetteld voor alleen mascara, heb altijd mascara's van Lancome :love: . Zelfs de niet waterproof vlekken nooit. En mijn permanente lijntje, daar hou ik altijd extra van met deze temperaturen!
Jane-Ice schreef:
23-07-2019 19:16
Bemoei AUB met jouw eigen lijst
Ik heb toch het idee dat je lelijker doet tegen mij dan tegen de rest.
En dat terwijl ik je zulk verstandig advies geef ;-))
Mango12 schreef:
23-07-2019 19:30
Pfff ik had vandaag (en donderdag ook :cry: ) een sollicitatiegesprek, dus dan wil ik toch wel iets van make-up. Heb gesetteld voor alleen mascara, heb altijd mascara's van Lancome :love: . Zelfs de niet waterproof vlekken nooit. En mijn permanente lijntje, daar hou ik altijd extra van met deze temperaturen!
Spannend! Weetje of je aangenomen bent?
Eviva_83 schreef:
23-07-2019 20:44
Ik heb toch het idee dat je lelijker doet tegen mij dan tegen de rest.
En dat terwijl ik je zulk verstandig advies geef ;-))
Dat zit alleen maar in jouw hoofd, ik behandel iedereen gelijk, met of zonder make-up. Kerstbal of geen kerstbal, anders ga je maar in ons hoekjes huilen. Maar aub wel zachtjes want ik heb al hoofdpijn
Prrrr, mauw miawwwww.
Mango12 schreef:
Hoop dat je aangenomen word!
Duim voor je!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Mango12 schreef:
Oehh spannend!! Hoop dat je aangenomen wordt :heart:
sjulia wijzigde dit bericht op 23-07-2019 21:57
Reden: verkeerde smiley!
1.14% gewijzigd
Jane-Ice schreef:
23-07-2019 21:25
Dat zit alleen maar in jouw hoofd, ik behandel iedereen gelijk, met of zonder make-up. Kerstbal of geen kerstbal, anders ga je maar in ons hoekjes huilen. Maar aub wel zachtjes want ik heb al hoofdpijn

Waarom nou weer vetgedrukt sneeuwbal ! :blond:
Deze is voor je hoofdpijn :hug:

Misschien moet je wat minder schreeuwen, is beter voor je hoofd
Emma95 schreef:
23-07-2019 18:48
Mijn minerale poeder houdt nog steeds prima en er zit spf20 in.
Hier ook, ik verbaas me erover hoe goed het er aan het einde van de dag nog uitziet!

Met dit weer hou ik het bij de minerale foundation.

Oh, en ik zie wel de swatches bij de etude house palettes, mooi merk is dat.

Ik ga nu spf van cosrx bestellen. Op Ebay😻
O, daar ga ik even naar kijken.

Ik heb van COSRX deze
https://www.ebay.com/itm/Cosrx-AHA-BHA- ... SwGvhT~GlG

Is echt heel fijn.
Getest (Sample)
Afbeelding
Foundation is geurloos en textuur is erg vloeibaar. Makkelijk verdeelbaar en dekking is licht. Finish is veel te glowy.
Glow is mooi maar dit is te overdreven.
Kopen, nee dus.
Prrrr, mauw miawwwww.
Beetje teleurgesteld in Estee Lauder, heb beide Foundation geprobeerd (Stay in place en de waterfresh)
Volgende keer weer proberen met primer!! Hopelijk beter...

**Foundation samples zijn bijna op! :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven