Labello
donderdag 25 juli 2019 om 06:14
Goedemorgen.
Zoë me suf op internet, maar tot nu toe niet gevonden wat ik zocht.
Weet iemand misschien een site waar ze de meeste labello's verkopen? Ik zoek namelijk 2 specifieke labello's. Een roze geloof strawberry creamy, en de variant met een lichtgroene dop.
Zou natuurlijk limited edition kunnen zijn, maar misschien dat ze toch ergens gewoon verkrijgbaar zijn.
Alvast bedankt.
Zoë me suf op internet, maar tot nu toe niet gevonden wat ik zocht.
Weet iemand misschien een site waar ze de meeste labello's verkopen? Ik zoek namelijk 2 specifieke labello's. Een roze geloof strawberry creamy, en de variant met een lichtgroene dop.
Zou natuurlijk limited edition kunnen zijn, maar misschien dat ze toch ergens gewoon verkrijgbaar zijn.
Alvast bedankt.
Ik heb geen motto.
donderdag 25 juli 2019 om 06:43
donderdag 25 juli 2019 om 07:35
donderdag 25 juli 2019 om 08:21
Honingbij_ schreef: ↑25-07-2019 06:43IK ben zelf al jaren erg fan van de labello olijf en citroen, die heeft een groene dop. Wordt niet meer in NL verkocht. Twee jaar geleden vond ik 'm op de duitse amazon website, dus kocht ik er gelijk 5. Maar nu zie ik dat bol.com 'm ook heeft. Misschien daar even verder kijken?
Zo lang blijven ze toch niet goed?
donderdag 25 juli 2019 om 08:31
donderdag 25 juli 2019 om 09:12
He, volgens de lijst in jouw link zitten er schadelijke stoffen in de lippenbalsem die ik heb! Tijd voor een alternatief. Bedankt voor het posten.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
donderdag 25 juli 2019 om 10:41
marjorette schreef: ↑25-07-2019 09:59Louis Vilmer lip care stick, na jaren geklooi met labello blij deze nu te hebben.
Kost bijna 8 euro maar je doet er tig keer langer mee als met labello en werkt veel beter
Louis Widmer bedoel je?!
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 25 juli 2019 om 11:02
You welcome.
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 25 juli 2019 om 11:24
Stokske,niet degene die ik zoek.
Honingbij, ik zoek idd de olijf variant. Maar zag deze niet ij bol staan. Ga nog even kijken.
Emma, dank je. EBay heb ij nog niet gekeken.
Pamela, ik ga de tekst even lezen. Bedankt.
Majorette, Louis widmer ken ik. Maar niet hun sticks. Ga ik ook even kijken.
Takkie, daar stond de variant ie ik wil niet tussen.
Honingbij, ik zoek idd de olijf variant. Maar zag deze niet ij bol staan. Ga nog even kijken.
Emma, dank je. EBay heb ij nog niet gekeken.
Pamela, ik ga de tekst even lezen. Bedankt.
Majorette, Louis widmer ken ik. Maar niet hun sticks. Ga ik ook even kijken.
Takkie, daar stond de variant ie ik wil niet tussen.
Ik heb geen motto.
donderdag 25 juli 2019 om 12:26