Vakantie date
donderdag 1 augustus 2019 om 16:19
Afgelopen week ben ik met een vriendin op vakantie geweest. Tijdens deze vakantie heb ik een leuke jongen leren kennen die ook in Nederland woont. We zijn twee keer samen wezen stappen, hebben samen gezwommen en op laatste avond terras gepakt. Daarnaast hebben we ook een nacht samen geslapen. Hij heeft wel een stuk of vier keer gevraagd of we elkaar in Nederland nog zouden zien en ook soort van een datum afgesproken. Alleen stuurt hij nu niet meer berichten via app sinds gisteravond. Vorige gesprekken kwamen ook meer vanuit mijn initiatief. Ik word hier nog al onzeker van, voel mij net weer een meisje van 12 haha. Daarnaast stelt hij ook weinig vragen via app (dagen hiervoor). Vraag mij dus af of hij toch niet zn interesse is verloren?
donderdag 1 augustus 2019 om 16:46
Waarom zou hij dan de dag er na nog met zn tweeen wat willen drinken en nogmaals aangeven mij graag in nl te willen zienclaireredfield schreef: ↑01-08-2019 16:29Je hebt hem al geven wat hij wilde (=sex).
Dus nu ben je niet meer interessant voor hem.
donderdag 1 augustus 2019 om 16:57
Ter afsluiting.Xxlottexxx schreef: ↑01-08-2019 16:46Waarom zou hij dan de dag er na nog met zn tweeen wat willen drinken en nogmaals aangeven mij graag in nl te willen zien
Hij is immers je vakantie date.
En wat hij zegt, hoeft hij natuurlijk niet te menen.
Het kan ook zijn dat hij gewoon geen zin had in moeilijk gedoe en daardoor gewoon maar ja heeft gezegd.
Zo gaat dat vaak met vakantie liefdes.
Zodra de vakantie over is gaat ieder weer verder met zijn eigen leven.
Er zijn maar weinig vakantie liefdes die echt verder gaan dan dat.
donderdag 1 augustus 2019 om 16:57
Seks geef je niet, seks bedrijf je samen.claireredfield schreef: ↑01-08-2019 16:29Je hebt hem al geven wat hij wilde (=sex).
Dus nu ben je niet meer interessant voor hem.
Een vakantiefling kan vaak tegenvallen als je allebei weer in je dagelijkse omgeving verkeert.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
donderdag 1 augustus 2019 om 17:13
Maar wat heeft het voor nut om het aan ons te vragen? Ik snap je wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik zou het gewoon even afwachten en ondertussen jezelf proberen te vermaken.
donderdag 1 augustus 2019 om 17:22
Ik heb mijn man ook ontmoet tijdens een vakantie. In total 3 keer afsproken, geen sex gehad. In Nederland nam hij weer contact met mij op. Vandaag is het precies 23 jaar geleden dat wij onze eerste afspraak hadden in Utrecht op het station..Dus je weet het maar nooit. Maar ik zou er niet achter aan bellen of appen..hoe onzeker je ook bent.
donderdag 1 augustus 2019 om 17:26
Maar jij had dus geen sex gehad.raccoon schreef: ↑01-08-2019 17:22Ik heb mijn man ook ontmoet tijdens een vakantie. In total 3 keer afsproken, geen sex gehad. In Nederland nam hij weer contact met mij op. Vandaag is het precies 23 jaar geleden dat wij onze eerste afspraak hadden in Utrecht op het station..Dus je weet het maar nooit. Maar ik zou er niet achter aan bellen of appen..hoe onzeker je ook bent.
Zij wel.
Daar zit hem het verschil in denk ik.
Maar leuk om te lezen dat een vakantieliefde uit kan groeien tot een langdurige relatie.
donderdag 1 augustus 2019 om 17:27
Hoe ging dat precies? Moest je lang wachten tot hij contact zocht?raccoon schreef: ↑01-08-2019 17:22Ik heb mijn man ook ontmoet tijdens een vakantie. In total 3 keer afsproken, geen sex gehad. In Nederland nam hij weer contact met mij op. Vandaag is het precies 23 jaar geleden dat wij onze eerste afspraak hadden in Utrecht op het station..Dus je weet het maar nooit. Maar ik zou er niet achter aan bellen of appen..hoe onzeker je ook bent.
donderdag 1 augustus 2019 om 17:36
Hij was alweer thuis toen ik thuis kwam. Ik had eerlijk gezegd helemaal niet verwacht dat hij contact zou opnemen, hij was ook nog eens 7 jaar jonger en woonde 250 km bij mij vandaan. De eerste avond van mijn thuiskomt belde hij op en hebben we een paar dagen later afgesproken in Utrecht.Xxlottexxx schreef: ↑01-08-2019 17:27Hoe ging dat precies? Moest je lang wachten tot hij contact zocht?
donderdag 1 augustus 2019 om 17:42
Dat zou kunnen, maar ik denk zelfs al hadden we sex gehad dan had hij ook wel gebeld. Ik zou zelf verder geen contact zoeken, laat hij er maar moeite voor doen.claireredfield schreef: ↑01-08-2019 17:26Maar jij had dus geen sex gehad.
Zij wel.
Daar zit hem het verschil in denk ik.![]()
Maar leuk om te lezen dat een vakantieliefde uit kan groeien tot een langdurige relatie.
donderdag 1 augustus 2019 om 17:49
donderdag 1 augustus 2019 om 17:51
Natuurlijk niet, niks vragen. Als hii je leuk vindt dan neemt hij contact met jouw op.Xxlottexxx schreef: ↑01-08-2019 17:49Hij is vandaag terug gevlogen. Zou ik hem vragen hoe zn terug reis was?
donderdag 1 augustus 2019 om 17:55
Ik ben niet van het stalken maar hem morgen een berichtje sturen kan ook niet echt kwaad lijkt me. Beetje initiatief tonen kan gewoon, ook als je vrouw bent.
Wat is dat toch met iedereen die maar denkt dat een man moet jagen etc. Als je zelf geen interesse toont zal er ook nooit wat gebeuren.
donderdag 1 augustus 2019 om 17:58
Ze heeft al eens contact gezocht, ik zou het nu aan hem overlaten..Hangtiet schreef: ↑01-08-2019 17:55Ik ben niet van het stalken maar hem morgen een berichtje sturen kan ook niet echt kwaad lijkt me. Beetje initiatief tonen kan gewoon, ook als je vrouw bent.
Wat is dat toch met iedereen die maar denkt dat een man moet jagen etc. Als je zelf geen interesse toont zal er ook nooit wat gebeuren.