Vakantie date

01-08-2019 16:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week ben ik met een vriendin op vakantie geweest. Tijdens deze vakantie heb ik een leuke jongen leren kennen die ook in Nederland woont. We zijn twee keer samen wezen stappen, hebben samen gezwommen en op laatste avond terras gepakt. Daarnaast hebben we ook een nacht samen geslapen. Hij heeft wel een stuk of vier keer gevraagd of we elkaar in Nederland nog zouden zien en ook soort van een datum afgesproken. Alleen stuurt hij nu niet meer berichten via app sinds gisteravond. Vorige gesprekken kwamen ook meer vanuit mijn initiatief. Ik word hier nog al onzeker van, voel mij net weer een meisje van 12 haha. Daarnaast stelt hij ook weinig vragen via app (dagen hiervoor). Vraag mij dus af of hij toch niet zn interesse is verloren?
Waarschijnlijk wel
Internagelaktisch
Het was waarschijnlijk precies wat je al in je titel schrijft: vakantie date.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Je hebt hem al geven wat hij wilde (=sex).
Dus nu ben je niet meer interessant voor hem.
Hij appt niet meer sinds gisteravond, dat is nog geen 24 uur geleden. Waarom wacht je niet gewoon even af?
claireredfield schreef:
01-08-2019 16:29
Waarom zou hij dan de dag er na nog met zn tweeen wat willen drinken en nogmaals aangeven mij graag in nl te willen zien
Heldens schreef:
01-08-2019 16:36
Hij appt niet meer sinds gisteravond, dat is nog geen 24 uur geleden. Waarom wacht je niet gewoon even af?
Ja miss heb je gelijk. Ik kan niet goed tegen die onzekerheid
Je was leuk voor de neuk, meer niet. Voor de vorm vraagt hij of jullie elkaar nog gaan zien (ik ben heus geen eikel), maar dat is zeker niet de bedoeling.
ik geef mn bek ook maar een douw
Xxlottexxx schreef:
01-08-2019 16:46
Waarom zou hij dan de dag er na nog met zn tweeen wat willen drinken en nogmaals aangeven mij graag in nl te willen zien
Ter afsluiting.
Hij is immers je vakantie date.

En wat hij zegt, hoeft hij natuurlijk niet te menen.
Het kan ook zijn dat hij gewoon geen zin had in moeilijk gedoe en daardoor gewoon maar ja heeft gezegd.

Zo gaat dat vaak met vakantie liefdes.
Zodra de vakantie over is gaat ieder weer verder met zijn eigen leven.

Er zijn maar weinig vakantie liefdes die echt verder gaan dan dat.
claireredfield schreef:
01-08-2019 16:29
Seks geef je niet, seks bedrijf je samen.

Een vakantiefling kan vaak tegenvallen als je allebei weer in je dagelijkse omgeving verkeert.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
01-08-2019 16:57
Seks geef je niet, seks bedrijf je samen.
Of alleen ;)
https://youtu.be/faJY-0Gpfq0
Xxlottexxx schreef:
01-08-2019 16:47
Ja miss heb je gelijk. Ik kan niet goed tegen die onzekerheid
Maar wat heeft het voor nut om het aan ons te vragen? Ik snap je wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik zou het gewoon even afwachten en ondertussen jezelf proberen te vermaken.
Ik heb mijn man ook ontmoet tijdens een vakantie. In total 3 keer afsproken, geen sex gehad. In Nederland nam hij weer contact met mij op. Vandaag is het precies 23 jaar geleden dat wij onze eerste afspraak hadden in Utrecht op het station..Dus je weet het maar nooit. Maar ik zou er niet achter aan bellen of appen..hoe onzeker je ook bent.
raccoon schreef:
01-08-2019 17:22
Ik heb mijn man ook ontmoet tijdens een vakantie. In total 3 keer afsproken, geen sex gehad. In Nederland nam hij weer contact met mij op. Vandaag is het precies 23 jaar geleden dat wij onze eerste afspraak hadden in Utrecht op het station..Dus je weet het maar nooit. Maar ik zou er niet achter aan bellen of appen..hoe onzeker je ook bent.
Maar jij had dus geen sex gehad.
Zij wel.
Daar zit hem het verschil in denk ik. ;-)

Maar leuk om te lezen dat een vakantieliefde uit kan groeien tot een langdurige relatie.
raccoon schreef:
01-08-2019 17:22
Hoe ging dat precies? Moest je lang wachten tot hij contact zocht?
Xxlottexxx schreef:
01-08-2019 17:27
Hoe ging dat precies? Moest je lang wachten tot hij contact zocht?
Hij was alweer thuis toen ik thuis kwam. Ik had eerlijk gezegd helemaal niet verwacht dat hij contact zou opnemen, hij was ook nog eens 7 jaar jonger en woonde 250 km bij mij vandaan. De eerste avond van mijn thuiskomt belde hij op en hebben we een paar dagen later afgesproken in Utrecht.
claireredfield schreef:
01-08-2019 17:26
Maar jij had dus geen sex gehad.
Zij wel.
Daar zit hem het verschil in denk ik. ;-)

Maar leuk om te lezen dat een vakantieliefde uit kan groeien tot een langdurige relatie.
Dat zou kunnen, maar ik denk zelfs al hadden we sex gehad dan had hij ook wel gebeld. Ik zou zelf verder geen contact zoeken, laat hij er maar moeite voor doen.
Of is hij gewoon nog zelf op vakantie en daarvan aan het genieten (lees: aan het scharrelen) en hoor je wellicht pas van hem als ie uitgekaterd in nederland is
Hangtiet schreef:
01-08-2019 17:43
Of is hij gewoon nog zelf op vakantie en daarvan aan het genieten (lees: aan het scharrelen) en hoor je wellicht pas van hem als ie uitgekaterd in nederland is
Hij is vandaag terug gevlogen. Zou ik hem vragen hoe zn terug reis was?
Xxlottexxx schreef:
01-08-2019 17:49
Hij is vandaag terug gevlogen. Zou ik hem vragen hoe zn terug reis was?
Natuurlijk niet, niks vragen. Als hii je leuk vindt dan neemt hij contact met jouw op.
raccoon schreef:
01-08-2019 17:51
Natuurlijk niet, niks vragen. Als hii je leuk vindt dan neemt hij contact met jouw op.
Ik ben niet van het stalken maar hem morgen een berichtje sturen kan ook niet echt kwaad lijkt me. Beetje initiatief tonen kan gewoon, ook als je vrouw bent.
Wat is dat toch met iedereen die maar denkt dat een man moet jagen etc. Als je zelf geen interesse toont zal er ook nooit wat gebeuren.
Je was leuk voor de nacht tijdens de vakantie nu weer terug naar het realistische leven.
Hangtiet schreef:
01-08-2019 17:55
Ik ben niet van het stalken maar hem morgen een berichtje sturen kan ook niet echt kwaad lijkt me. Beetje initiatief tonen kan gewoon, ook als je vrouw bent.
Wat is dat toch met iedereen die maar denkt dat een man moet jagen etc. Als je zelf geen interesse toont zal er ook nooit wat gebeuren.
Ze heeft al eens contact gezocht, ik zou het nu aan hem overlaten..
Misschien herinnerde hij zich ineens dat hij thuis een vriendin heeft zitten!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven