Vakantie date

01-08-2019 16:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week ben ik met een vriendin op vakantie geweest. Tijdens deze vakantie heb ik een leuke jongen leren kennen die ook in Nederland woont. We zijn twee keer samen wezen stappen, hebben samen gezwommen en op laatste avond terras gepakt. Daarnaast hebben we ook een nacht samen geslapen. Hij heeft wel een stuk of vier keer gevraagd of we elkaar in Nederland nog zouden zien en ook soort van een datum afgesproken. Alleen stuurt hij nu niet meer berichten via app sinds gisteravond. Vorige gesprekken kwamen ook meer vanuit mijn initiatief. Ik word hier nog al onzeker van, voel mij net weer een meisje van 12 haha. Daarnaast stelt hij ook weinig vragen via app (dagen hiervoor). Vraag mij dus af of hij toch niet zn interesse is verloren?
Alle reacties Link kopieren
Dit soort dingen moet je nooit aan vrouwen vragen, die gaan alleen maar met elkaar meejanken over wat voor onbetrouwbare eikels mannen zijn.

TO: een berichtje hoe zn vakantie was kan best hoor. Alleen maar leuk als een meisje interesse toont. Zijn reactie laat echt wel zien wat hij wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven