Gone Flying, Dubai
woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
donderdag 1 augustus 2019 om 08:15
Dolly, wat schrijf je toch leuk! Ik zie je al een boek uitgeven over je avonturen.
Ik heb het misschien gemist, maar heb je nog een excursie gedaan in Sydney?
Succes met je verliefdheid! (Ik kon daar ook nooit tegen dat dat mijn hele denken in beslag nam, ergerde me me dan enorm aan mezelf
)
Ik heb het misschien gemist, maar heb je nog een excursie gedaan in Sydney?
Succes met je verliefdheid! (Ik kon daar ook nooit tegen dat dat mijn hele denken in beslag nam, ergerde me me dan enorm aan mezelf
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 06-08-2019 00:30
4.24% gewijzigd
donderdag 1 augustus 2019 om 09:08
Wat is een CSV?
Een kommagescheiden bestand, of CSV-bestand, in het Engels comma-separated values, is een specificatie voor tabelbestanden. De term moet niet te letterlijk genomen worden, want varianten, zoals met een puntkomma als scheidingsteken, worden ook zo genoemd. Het CSV-formaat is een eenvoudig en oud databaseformaat.
Op de Capelse Schoolvereniging draait het om jou. De CSV is een sprankelende en inspirerende basisschool in Capelle aan den IJssel.
De afkorting CSV kan staan voor: Christelijke Scholengemeenschap Veenendaal
Maar goed, tips?
Misschien kom je er achter dat hij gewoon netjes getrouwd is, of dat hij het 'met iedereen doet' ....
Een kommagescheiden bestand, of CSV-bestand, in het Engels comma-separated values, is een specificatie voor tabelbestanden. De term moet niet te letterlijk genomen worden, want varianten, zoals met een puntkomma als scheidingsteken, worden ook zo genoemd. Het CSV-formaat is een eenvoudig en oud databaseformaat.
Op de Capelse Schoolvereniging draait het om jou. De CSV is een sprankelende en inspirerende basisschool in Capelle aan den IJssel.
De afkorting CSV kan staan voor: Christelijke Scholengemeenschap Veenendaal
Maar goed, tips?
Misschien kom je er achter dat hij gewoon netjes getrouwd is, of dat hij het 'met iedereen doet' ....
donderdag 1 augustus 2019 om 09:22
donderdag 1 augustus 2019 om 14:22
Hij is van Lithouwen, is 35 jaar (dus 5 jaar ouder) en is 2 jaar geleden gescheiden van zijn jeugdliefde. Ik hoop van harte met je mee.
Hij hield tijdens de vlucht wel vaak mijn blik vast. We hadden dus geregeld intense staarmomenten.
Ook tijdens deze vlucht hadden we turbulentie en moesten we gaan zitten. Ik aarzelde geen moment en parkeerde mezelf op de jumpseat naast hem voor mijn collega dat kon doen. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om wat langer met hem te praten. Daarna kreeg ik van hem een chocolaatje dat hij zelf eerder had gekregen in business class. Om "me te bedanken voor het leuke gesprek eerder". Het chocolaatje was al wat gesmolten omdat hij het in zijn zak had bewaard. Maar het smaakte mij bijzonder goed.
Hij raakte me voortdurend "per ongeluk" aan en ik heb het idee dat hij mijn gezelschap opzocht. Gisterenavond zijn we met 15 man wat gaan eten en kwam ik naast hem te zitten. Ik zat aan het eind van de tafel en hoewel de conversaties zich meestal in het midden van de tafel concentreerde, draaide hij zich toch vaak om naar mij om me wat te vragen of me weer zo intens aan te kijken.
Klinkt allemaal veelbelovend maar het is toch te vaag om er echt iets van te maken. Het kan allemaal in mijn hoofd zitten. Het duiveltje op mijn schouder zei gisterenavond tijdens het etentje dan ook: "als hij echt into you was, zou hij je zijn onverdeelde aandacht schenken ipv af en toe even een gesprek met je aanknopen". En nog meer van dat soort dingen waaruit blijkt dat ik de boel intens loop te analyseren. Doodvermoeiend.
vrijdag 2 augustus 2019 om 04:06
Ik ben terug in Dubai!
Net voor ik aan boord ging kreeg ik mijn positie pas te horen. En helaas, ik werkte weer achterin terwijl hij naar de voorkant verhuisde. Ik baalde als een stekker en moest me even herpakken. Toen de passagiers aan boord waren en alle bagage een rek had gevonden, informeerde een collega of ik de csv ook zo knap vond. "Because I think he's really into you!".
Ik:
"You think?"
Ze kende hem vrij goed en wist me te vertellen dat hij 1 van de "goede exemplaren" was. Ze moedigde me aan om er werk van te maken.
Na de eerste service verscheen hij plots in de achterste galley. Weer die stralende glimlach! Ergens halverwege de nachtelijke kletspraat in de inmiddels drukke galley, nam hij plots mijn hand vast. Ik hoopte dat hij niet snel zou loslaten en tot mijn verbazing gebeurde dat ook niet. Even later deed het lot er nog een schepje bovenop en moesten we weer gaan zitten omwille van turbulentie. Opnieuw zaten we een hele poos naast elkaar en werd er gepraat en geflirt. Op een bepaald moment streek hij een lok haar uit mijn gezicht.
Ik heb een hele vlucht lang hints gegeven en gewacht. Maar er kwam geen telefoonnummer, noch de vraag om nog eens af te spreken. Nada, noppes.
De anticlimax kwam toen we onze bagage hadden opgehaald en we ieder onze eigen weg gingen. Hij gaf me een hand en een zoen op mijn wang en zei: "I hope to fly with you again soon."
Nou ja!
Dat is echt zo'n standaard crew afscheidszin.
Ik zit nu gedesillusioneerd in de bus naar huis. Zonder date om naar uit te kijken.
Net voor ik aan boord ging kreeg ik mijn positie pas te horen. En helaas, ik werkte weer achterin terwijl hij naar de voorkant verhuisde. Ik baalde als een stekker en moest me even herpakken. Toen de passagiers aan boord waren en alle bagage een rek had gevonden, informeerde een collega of ik de csv ook zo knap vond. "Because I think he's really into you!".
Ik:
Ze kende hem vrij goed en wist me te vertellen dat hij 1 van de "goede exemplaren" was. Ze moedigde me aan om er werk van te maken.
Na de eerste service verscheen hij plots in de achterste galley. Weer die stralende glimlach! Ergens halverwege de nachtelijke kletspraat in de inmiddels drukke galley, nam hij plots mijn hand vast. Ik hoopte dat hij niet snel zou loslaten en tot mijn verbazing gebeurde dat ook niet. Even later deed het lot er nog een schepje bovenop en moesten we weer gaan zitten omwille van turbulentie. Opnieuw zaten we een hele poos naast elkaar en werd er gepraat en geflirt. Op een bepaald moment streek hij een lok haar uit mijn gezicht.
Ik heb een hele vlucht lang hints gegeven en gewacht. Maar er kwam geen telefoonnummer, noch de vraag om nog eens af te spreken. Nada, noppes.
De anticlimax kwam toen we onze bagage hadden opgehaald en we ieder onze eigen weg gingen. Hij gaf me een hand en een zoen op mijn wang en zei: "I hope to fly with you again soon."
Nou ja!
Ik zit nu gedesillusioneerd in de bus naar huis. Zonder date om naar uit te kijken.
vrijdag 2 augustus 2019 om 09:40
Goed zoTrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 09:37Zijn nummer staat niet in de crewapp. Maar ik heb hem een berichtje gestuurd via Facebook.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 augustus 2019 om 09:41
Heel goed!TrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 09:37Zijn nummer staat niet in de crewapp. Maar ik heb hem een berichtje gestuurd via Facebook.![]()
Wie niet waagt wie niet wint.
vrijdag 2 augustus 2019 om 11:48
Heel goed gedaan! Ik heb me zelf ook ooit voorgenomen om mijn kansen op liefdesgeluk zelf te vergroten en het heft in eigen hand te nemen. Ik heb toen via via het telefoonnummer achterhaald en een sms gestuurd naar een man die ik een maand ervoor op een feestje had gesproken en die me bij was gebleven. Ik had hem een overduidelijk flirterig berichtje gestuurd en dat is uiteindelijk een relatie van 2,5 jaar geweest.
Ook bij mijn man was ik degene die het initiatief nam en heb ik hem duidelijk laten merken dat ik hem leuk vond.
De tijd dat we als verlegen schaapjes afwachten op een zet van de man is voorbij, you go girl!
Ook bij mijn man was ik degene die het initiatief nam en heb ik hem duidelijk laten merken dat ik hem leuk vond.
De tijd dat we als verlegen schaapjes afwachten op een zet van de man is voorbij, you go girl!
vrijdag 2 augustus 2019 om 13:31
Nou dat had die collega die hem “ vrij goed kent” dan ook wel mogen zeggen.TrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 13:29Nou ja! Dat heb ik weer. Hij stuurt net terug dat hij een vriendin heeft.Het is niet dat hij niet de kans had om dat even ter sprake te brengen. Ik voel me zo idioot. Maar goed, dat weet ik dan.
Pfff.
vrijdag 2 augustus 2019 om 13:31
Ah balen zeg!TrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 13:29Nou ja! Dat heb ik weer. Hij stuurt net terug dat hij een vriendin heeft.Het is niet dat hij niet de kans had om dat even ter sprake te brengen. Ik voel me zo idioot. Maar goed, dat weet ik dan.
Pfff.