Gone Flying, Dubai

12-12-2018 17:57 2119 berichten
Welkom in mijn vervolgtopic! :cheer:

Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.

Maar eerst... inpakken en afscheid nemen. :there:

Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd. ;-)
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic heb je hier.
Ik kom hier terecht omdat ik dankzij jetlag om 03:00 uur alweer klaarwakker lag te zijn. :)
Wel heerlijk geslapen, van 20:00 tot 03:00...
Het lijkt me best leuk werk, maar ik denk dat ik nooit zou wennen aan al die tijdsverschillen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
vivapimpelmees schreef:
05-01-2020 18:21
Ik zag vandaag op de Instagram pagina van Gordon een foto met 'jouw' hoedje op!
Ik hoop niet dat hij er beter mee stond dan ik. :proud:

Ik heb mijn gloednieuwe flying licence veilig in mijn cabinbag zitten. Het zit erop!! :cheer2:

Het was zeer nuttig en interessant maar ik ben blij dat het achter de rug is voor een jaar.

(Het stukje hieronder haal ik over een paar dagen weg. Niet quoten!)
Ik mag niet teveel zeggen over wat we allemaal uitspoken tijdens onze recurrentdagen maar we hebben wat situaties moeten tackelen in de peperdure, superdeluxe simulators. Echt fijn dat we die luxe hebben om alles net als in het echt te ervaren, te zien, te horen en te voelen. Onze simulators kunnen je ongeveer dezelfde sensatie geven als een echt toestel tijdens het versnellen, opstijgen en landen. (En crashen) Echt cool!
Psst: zoek even op YouTube ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Je kan weer genieten van je vrije dagen
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heerlijk Dolly. Nu weer lekker genieten van je dagen ipv het recurrence monster temmen. Waar gaat je eerstvolgende reis heen?
Alle reacties Link kopieren
Zeg... ik meende dat er sprake zou zijn dat ook jouw maatschappij met een klasse tussen economy en business in zou komen, ik dacht zelfs dit jaar al. Weet jij daar wellicht iets van?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Dolly!!
guppekop schreef:
06-01-2020 16:51
Zeg... ik meende dat er sprake zou zijn dat ook jouw maatschappij met een klasse tussen economy en business in zou komen, ik dacht zelfs dit jaar al. Weet jij daar wellicht iets van?
Ik heb daar een artikel over voorbij zien komen. Maar intern heb ik daar niks over gehoord. En al helemaal niet op galley fm. (Zo noemen we de praatjes en geruchten die we uitwisselen in de galley).

---

Dames, nu het zeker is dat ik nog een jaar zal vliegen is de tijd rijp voor een vers topic om het nieuwe vliegjaar in te zetten. Nu moet ik wel nog even zoeken naar de nieuwe naam. Een aantal pagina's geleden hadden we wat opties genoemd. Even zoeken...

... wauw, ik schrijf echt veel! :proud: Ik heb de opties gevonden. "Still flying" vond ik wel leuk. "Dolly's diaries" vond ik, al zeg ik het zelf, ook fijn klinken maar dan weet geen kat waar dat topic over gaat dat steeds naar boven in de lijst springt. Aan de andere kant, het is ook niet de bedoeling dat het te duidelijk is...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd TrolleyDolly, wat goed! :cheer:

Phoeh, moeilijk zo’n nieuwe naam. Dolly’s diaries klinkt een beetje als chicklit vind ik. Maar dat is smaak hoor. ;-) “Still flying “ vind ik ook leuk.

Of een combi van deze titels? (Trolley) Dolly’s Flying Topic of Dolly’s diaries from the sky. :proud:

Ik ben benieuwd wat het gaat worden. :)
Tja2 schreef:
06-01-2020 18:39
Gefeliciteerd TrolleyDolly, wat goed! :cheer:

Phoeh, moeilijk zo’n nieuwe naam. Dolly’s diaries klinkt een beetje als chicklit vind ik. Maar dat is smaak hoor. ;-) “Still flying “ vind ik ook leuk.

Of een combi van deze titels? (Trolley) Dolly’s Flying Topic of Dolly’s diaries from the sky. :proud:

Ik ben benieuwd wat het gaat worden. :)
Chicklit titel inderdaad. Daar heeft dit topic veel van weg met momenten. :proud:

1 stem voor Still flying. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Still flying!
Alle reacties Link kopieren
Anders doe je:

Dolly’s diaries: still flying

Gefeliciteerd met je recurrent! Fijn dat het achter de rug is.
Alle reacties Link kopieren
Nog een stem voor Still flying.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Misschien kan je al je reacties op viva bundelen in boek/film/serie en verkopen aan Netflix haha
Eigenlijk is "Still flying" ook een mooie vervolgnaam voor "Gone flying" in de flying reeks. Ik denk dat we een winnaar hebben. Met dank aan Superuser. :kneel:

Maar we laten mijn locatie er dit keer uit.
mamavanvier schreef:
06-01-2020 19:51
Leuk. Misschien kan je al je reacties op viva bundelen in boek/film/serie en verkopen aan Netflix haha
:proud: dat zal sowieso nog even moeten wachten tot ik ontslag heb genomen. Niet dan jullie dan plots een negatieve toon naar TD's Airline* moeten verwachten. Hoe ik het hier neerzet is precies zoals ik het ervaar.

*TrolleyDolly's Airline oftewel TDA.
Alle reacties Link kopieren
TrolleyDolly schreef:
06-01-2020 18:49
Chicklit titel inderdaad. Daar heeft dit topic veel van weg met momenten. :proud:

1 stem voor Still flying. :thumbsup:
Ik blijf ook nieuwsgierig naar de chicklit-verhalen hoor. :biggrin:
Superleuk om alles te volgen in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Still flying is prima toch?
It's a wrap voor dit topic! :bye:

Link naar het nieuwe topic: reizen/still-flying/list_messages/455517

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven