"2e keus" hoe reageren?

zaterdag 3 augustus 2019 om 17:48
Hoi allemaal,
Over 2 weken ga ik naar een meerdaags festival waarbij ook iemand komt die ik een tijd geleden wel zag zitten. Maar... Ik zag hem toen tijdens uitgaan. Mee gekletst en mee gepraat enz. Maar later op de avond is ie overgestapt op een andere dame waar hij uitgebreid mee stond te schuren en zoenen wat wel heel ver ging. Het leek erop dat hij gewoon een makkelijk type wilde scoren voor een leuke avond verder thuis na het stappen. Ik vond dat uiteraard een beetje jammer, want dacht leuke gast. Maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen als ie me probeert te versieren op het festival. Ik voel me al een beetje 2e keus. Maar ik snap ook dat mensen die uitgaan soms gewoon zin hebben in een makkelijk persoon om mee te seksen. Dus dat ik dan denk til ik er niet te zwaar aan dat hij toen niet voor mij is gegaan.
Wat zouden jullie doen/vinden als jullie in mijn schoenen zouden staan? Geen eerste wereldprobleem dit natuurlijk, maar ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken.
Over 2 weken ga ik naar een meerdaags festival waarbij ook iemand komt die ik een tijd geleden wel zag zitten. Maar... Ik zag hem toen tijdens uitgaan. Mee gekletst en mee gepraat enz. Maar later op de avond is ie overgestapt op een andere dame waar hij uitgebreid mee stond te schuren en zoenen wat wel heel ver ging. Het leek erop dat hij gewoon een makkelijk type wilde scoren voor een leuke avond verder thuis na het stappen. Ik vond dat uiteraard een beetje jammer, want dacht leuke gast. Maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen als ie me probeert te versieren op het festival. Ik voel me al een beetje 2e keus. Maar ik snap ook dat mensen die uitgaan soms gewoon zin hebben in een makkelijk persoon om mee te seksen. Dus dat ik dan denk til ik er niet te zwaar aan dat hij toen niet voor mij is gegaan.
Wat zouden jullie doen/vinden als jullie in mijn schoenen zouden staan? Geen eerste wereldprobleem dit natuurlijk, maar ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken.
zaterdag 3 augustus 2019 om 19:12
Dit dusMadeliefjees schreef: ↑03-08-2019 18:56Hij zocht een sloerie, en dat was jij niet, want jij deed te moeilijk. Wat moet je met die gast?

zaterdag 3 augustus 2019 om 21:43
Dit is een dame van over de 30 dus ik mag hopen dat ze niet soort puberale spelletjes niet gaat inzetten. Kom op zeg, dit doe je op de middelbare school: proberen er populair uit te zien.Het-groepje schreef: ↑03-08-2019 18:30Zo iemand gebruikte ik als decoratie om er leuk uit te zien voor andere heren. Gezellig mee dansen en even leuk mee praten.
Maar geen prioriteit of serieus iemand om me mee bezig te houden. Het staat gewoon leuk om veel mensen te kennen en met verschillende mensen te dansen dus zo zou ik zo iemand een beetje zien, een middel om er leuk uit te zien en ondertussen scannen wie er anders voor smakelijks rondloopt.
Maargoed, ik ben oppervlakkig.

zaterdag 3 augustus 2019 om 21:45
Wie zegt dat hij dat zocht? En wie zegt dat die andere dame dat was? En wat is een sloerie eigenlijk?Madeliefjees schreef: ↑03-08-2019 18:56Hij zocht een sloerie, en dat was jij niet, want jij deed te moeilijk. Wat moet je met die gast?
Allemaal interpretatie.
zaterdag 3 augustus 2019 om 22:24
Wat heeft hij daar nou over te zeggen? Je bepaalt zelf wel hoe kuis of niet-kuis je wilt dansen.Moestuintje86 schreef: ↑03-08-2019 18:22Ik hoef hem niet per se meer te versieren. Maar meer weten hoe ik me moet gedragen tov hem. Hij probeerde me dus eerder te versieren. We hadden gedanst enz maar hij zei dat ik te moeilijk deed, omdat ik het dansen beschaafder wilde houden. En hoe zij later aan het dansen waren.. het was eerder seksen met kleren nog aan. Naja met uitgaan vind ik die manier wel uitstralen dat dat "makkelijk" is. Ik vind niet snel iets ordinair maar dit ging heel ver. Maar goed. Maakt ook niet uit net wie hij naar huis ging. Meer dat ie niet verder met mij ging. Geen idee wat hij van me vindt. Kan zeker dat hij die ander leuker vind. Ik weet wel hoe de wereld werkt.. wilde gewoon weten hoe jullie je tegenover hem zouden gedragen als je mij was. Nog leuk dansen en dergelijk of juist beetje afstand houden.
Geen aandacht besteden aan zo'n figuur en lekker genieten.

zondag 4 augustus 2019 om 02:21
Honingdropje2 schreef: ↑03-08-2019 19:11Ik hoop wel echt van harte dat 86 niet je geboortejaar is, anders wordt het wel echt serieus tijd dat je je aandacht verlegt naar een ander type man. Dit zijn vraagstukken van meisjes van 17.

zondag 4 augustus 2019 om 07:46
Nou dan lijkt het me hoog tijd om dit soort puberale taferelen achter je te laten To.je vraagt je af hoe je moet reageren op deze kwibus; nou niet dus. Als iemand je op je 33e zegt dat je te moeilijk bent dan lach je en haal je je schouders op. Meer niet.
Links laten liggen, verder met je leven.

zondag 4 augustus 2019 om 07:50
Puberaal? Als 30 plusser bozig in een hoekje gaan staan en nog steeds amper mensen kennen komt denk ik puberaler over.vivautrecht85 schreef: ↑03-08-2019 21:43Dit is een dame van over de 30 dus ik mag hopen dat ze niet soort puberale spelletjes niet gaat inzetten. Kom op zeg, dit doe je op de middelbare school: proberen er populair uit te zien.

zondag 4 augustus 2019 om 07:52
Er zijn meer opties dan dat. Je kunt ook gewoon jezelf zijn en oprecht lol hebben zonder ermee bezig te zijn of je populair overkomt.Het-groepje schreef: ↑04-08-2019 07:50Puberaal? Als 30 plusser bozig in een hoekje gaan staan en nog steeds amper mensen kennen komt denk ik puberaler over.

zondag 4 augustus 2019 om 09:14
Het een sluit het ander niet uit.vivautrecht85 schreef: ↑04-08-2019 07:52Er zijn meer opties dan dat. Je kunt ook gewoon jezelf zijn en oprecht lol hebben zonder ermee bezig te zijn of je populair overkomt.

zondag 4 augustus 2019 om 16:32