Waarom ghost men
donderdag 1 augustus 2019 om 17:22
Ghosten, ofwel opeens uit het niets niks meer laten horen. Het overkomt me de afgelopen jaren steeds vaker. Van 'lichte vergrijpen' als niet meer reageren op dating apps, tot niet meer appen na een date. Ook ben ik door meerdere 'vrienden' geghost. Een kreeg een vriendin en blokkeerde mij uit het niks. Twee anderen reageerden opeens niet meer. Er is niks voorgevallen, geen ruzie of drama. Opeens waren ze verdwenen.
Ik vraag me af of ik iets fout doe. Ik ben iemand die, als haar verteld wordt dat een vriendschap niet meer loopt, nuchter en beleefd reageert. Idem met dates. Ik maak geen scene. Het kan altijd niet klikken maar ghosten vind ik echt extreem laag.
Ik vraag me af of ik iets fout doe. Ik ben iemand die, als haar verteld wordt dat een vriendschap niet meer loopt, nuchter en beleefd reageert. Idem met dates. Ik maak geen scene. Het kan altijd niet klikken maar ghosten vind ik echt extreem laag.
Sugar and spice, and everything nice.
zondag 4 augustus 2019 om 23:15
Kandijsuiker schreef: ↑04-08-2019 23:05Ik wil gewoon respect uitstralen. Dat men mij dat niet meer flikt.
Uhhh dit kan iedereen overkomen hè. Ongeacht hoeveel respect je uitstraalt of wat dan ook.
T gebeurt zelfs in jarenlange relaties. Google maar eens.
zondag 4 augustus 2019 om 23:18
Kandijsuiker schreef: ↑04-08-2019 23:05Ik wil gewoon respect uitstralen. Dat men mij dat niet meer flikt.
Waarom denk jij invloed te hebben op het gedrag van een ander waar je verder niks mee hebt en verdwijnt?
wij slapen nooit.
maandag 5 augustus 2019 om 00:35
Eh, goeie. Ik wil gewoon niet meer gekwetst worden.iceteapeach schreef: ↑04-08-2019 23:18Waarom denk jij invloed te hebben op het gedrag van een ander waar je verder niks mee hebt en verdwijnt?
maandag 5 augustus 2019 om 07:51
Klinkt me nog steeds als vrij normaal afscheid nemen. Beetje als het ‘we bellen, hè?’ ‘Jazeker!’ En dan beide niet meer bellen.Kandijsuiker schreef: ↑04-08-2019 22:21Hij wilde vrij snel weer weg maar zei dat we contact zouden houden. Hij had nog een andere afspraak. Het kan wat je zegt maar hij kon dat ook zeggen.
Je neemt dit soort dingen veel te serieus op. Daar zul je iets aan moeten doen.
maandag 5 augustus 2019 om 07:52
Dat jij diep gekwetst bent doe je zelf. Je kunt het eventjes niet leuk vinden, denken dat ie een lul is, maar verder mort het geen invloed op je eigenwaarde hebben.
maandag 5 augustus 2019 om 08:34
Daar ben je niet de enige in want dat wil niemand natuurlijk. Het valt alleen niet - altijd - te voorkomen en dus zul je een manier moeten vinden om het je minder aan te trekken en het sneller van je af te laten glijden. Eén van die manieren is om er niet op te blijven broeden hoe fout die ander bezig is en in die boosheid te blijven hangen maar te denken 'dan niet'.
wij slapen nooit.
maandag 5 augustus 2019 om 09:24
Ik vind zomaar uit het niets zonder iets te melden ook niet netjes, maar eerlijk is eerlijk, ik heb mij er 1 keer aan schuldig gemaakt. We waren vriendschappelijk geworden via internet, en gingen door op facebook, hij zat toespelingen in mijn ogen te maken (zo kwam het op mij althans over) Ik vond hem leuk en hij zat maar over afspreken te beginnen, uiteindelijk gebeurde er maar niets en hij woonde ook best ver van mij af. Ik was er klaar mee om energie in te steken en heb het dood laten bloeden. Ik kreeg nog een laatse bericht van dat hij het maar niet snapte, maar ik ben daar niet op ingegaan, ik voelde mij en beetje aan een lijntje gehouden en voelde gewoon dat het niet klopte. Ik heb daar nu best spijt van, ik had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen van: Moet je eens luisteren ik krijg dit gevoel bij jou etc.... en dan afsluiten met: het gaat je verder goed maar hier stopt het contact. Normaal doe ik het zo, maar in dit geval toen had ik het niet gedaan. Niet netjes van mij! Dus ik ben er schuldig aan geweest.
Ik wist geeneens dat dat geghost werd genoemd
En idd het is idd heel makkelijk via internet gewoon niets meer te laten horen etc... Ik ben nog wel opgegroeid zonder internet en ook pas een mobile telefoon waar je mee kan sms-sen en bellen, pas op mijn 20e. Daarvoor ging het anders je ontmoete iemand op school, werk of tijdens het stappen. Je belde elkaar of je ging ernaar toe. Voor het eerst dat ik over geghost hoor! en ik ben nog helemaal niet zo oud
En idd Ik moet aan de film denken met Demi en Patrick in Gohs!
Ik wist geeneens dat dat geghost werd genoemd
En idd het is idd heel makkelijk via internet gewoon niets meer te laten horen etc... Ik ben nog wel opgegroeid zonder internet en ook pas een mobile telefoon waar je mee kan sms-sen en bellen, pas op mijn 20e. Daarvoor ging het anders je ontmoete iemand op school, werk of tijdens het stappen. Je belde elkaar of je ging ernaar toe. Voor het eerst dat ik over geghost hoor! en ik ben nog helemaal niet zo oud
''Geen woorden maar daden''
maandag 5 augustus 2019 om 10:05
zou het kunnen dat je al wat fel overkomt en dat iemand je daardoor maar naar de mond gaat praten en vervolgens vermijd...Kandijsuiker schreef: ↑04-08-2019 23:05Ik wil gewoon respect uitstralen. Dat men mij dat niet meer flikt.
ik vind je hier al een beetje eng
Lorem Ipsum
maandag 5 augustus 2019 om 10:08
Het is vrij typisch hoe ze zich hier in vastbijt. Constant topics over afwijzing etc.
TO, zoals in andere topics ook al gezegd werd, stop met daten, richt je op therapie. Zolang jij op deze manier met mannen omgaat wordt het niets.
maandag 5 augustus 2019 om 14:05
Ik vond hem echt leuk dus ik baalde.
maandag 5 augustus 2019 om 14:30
Je wil en je vindt en hij moet... dat soort tralala. Je lijkt een soort dwingende versie van Kalimero. Het ís helaas ook niet altijd eerlijk en dingen gaan in het leven nu eenmaal vaak niet zoals dat hoort.
Als je daten wat meer gaat zien als 'informeel nieuwe mensen leren kennen' wordt het misschien een ander verhaal.
Als je daten wat meer gaat zien als 'informeel nieuwe mensen leren kennen' wordt het misschien een ander verhaal.
Lorem Ipsum
maandag 5 augustus 2019 om 14:38
Ja, dat mag toch ook? Maar hou het klein, in de zin van jammer, helaas.
Ik krijg bij jou het idee dat je het vooral achteraf tot behoorlijke proporties opblaast daar waar dat helemaal niet nodig is/hoeft te zijn. Mss kan het boek 'hoe maak ik van een olifant weer een mug' je wat inzicht geven.
wij slapen nooit.
maandag 5 augustus 2019 om 14:44
Kandijsuiker schreef: ↑05-08-2019 14:32Waarom zou je op date gaan als je iemand niet leuk vindt? Ik doe me online niet anders voor.
Maar dat wéét die ander toch nog helemaal niet totdat hij jou in levenden lijve ziet? Je mist online gezichtsuitdrukking, hóe wordt iets gezegd/bedoeld. Allemaal zaken die je online niet ziet/hoort. Iemand gaat af op geschreven tekst en aan de hand daarvan spreekt iemand af of niet. Tenzij er ook is gebeld, dan heb je al een beetje een indruk hoe iemand klinkt.
wij slapen nooit.
maandag 5 augustus 2019 om 15:20
maandag 5 augustus 2019 om 15:25
Kandijsuiker schreef: ↑05-08-2019 15:20Er was geskyped...
Maar inderdaad, ik blaas het op. Het doet me denken aan vroeger toen ik gepest werd en de rest niet met me praatte. Zat de hele dag in stilte in de klas. Moet daar wat mee.
Ik ben nu alleen op vakantie, dus Viva is mijn uitlaatklep.
Dat is rot Kandij, niemand vraagt erom om gepest te worden. Kan het zijn dat je, mede daardoor, nu wat naar de andere kant opslaat in het dateproces? Een soort overcompensatie zodat je maar gezien/gehoord wordt? Zit daar een verband in denk je? Hou voor ogen dat je date(s) niet je pesters van vroeger zijn.
Vermaak je je wel op vakantie? Hoop dat je in een mooie omgeving zit en leuke ervaringen opdoet.
wij slapen nooit.
maandag 5 augustus 2019 om 17:57
Ja ik vermaak me goed, zat net alleen binnen wegens regen. Overmorgen weer naar huis, dus het piekeren begint weer want nieuwe baan etc.iceteapeach schreef: ↑05-08-2019 15:25Dat is rot Kandij, niemand vraagt erom om gepest te worden. Kan het zijn dat je, mede daardoor, nu wat naar de andere kant opslaat in het dateproces? Een soort overcompensatie zodat je maar gezien/gehoord wordt? Zit daar een verband in denk je? Hou voor ogen dat je date(s) niet je pesters van vroeger zijn.
Vermaak je je wel op vakantie? Hoop dat je in een mooie omgeving zit en leuke ervaringen opdoet.
Ik wil gewoon begeerd worden. Ik heb het gevoel dat ik iets mis. Bijv, een meid die ik ken, zwaar overgewicht, niet al te slim haar vriend neemt haar mee op verrassingsreizen. Dat heeft maar 1 iemand ooit gedaan voor mij. Nu is het totaal mijn type niet qua uiterlijk maar kom op...
maandag 5 augustus 2019 om 18:14
Kandijsuiker schreef: ↑05-08-2019 17:57Ja ik vermaak me goed, zat net alleen binnen wegens regen. Overmorgen weer naar huis, dus het piekeren begint weer want nieuwe baan etc.
Ik wil gewoon begeerd worden. Ik heb het gevoel dat ik iets mis. Bijv, een meid die ik ken, zwaar overgewicht, niet al te slim haar vriend neemt haar mee op verrassingsreizen. Dat heeft maar 1 iemand ooit gedaan voor mij. Nu is het totaal mijn type niet qua uiterlijk maar kom op...
Fijn dat je het naar je zin hebt en gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Waarom haal je er een voorbeeld over iemand anders bij? Wat heeft zij met jou of heb jij met haar te maken? Wat brengt het je om jezelf continu met anderen te vergelijken? Of eigenlijk meer, te pijnigen?
wij slapen nooit.
maandag 5 augustus 2019 om 18:26
maandag 5 augustus 2019 om 18:40
Hoezo kom op? Ze verdient het niet, omdat ze naar jouw idee te dik en dom is?Kandijsuiker schreef: ↑05-08-2019 17:57Ja ik vermaak me goed, zat net alleen binnen wegens regen. Overmorgen weer naar huis, dus het piekeren begint weer want nieuwe baan etc.