Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
ben benieuwd naar de docu the family. Weekend maar kijken.
Verder een beetje serie loos momenteel :cry:
gizzmo-returns schreef:
09-08-2019 19:49
ben benieuwd naar de docu the family. Weekend maar kijken.
Verder een beetje serie loos momenteel :cry:

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren en eergisteren alle afleveringen van 'Undercover' afgekeken. Ik hou van Nederlandse series en deze was weer heul erg spannend.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik heb nog niet zo lang Netflix, dus wellicht vet mosterd, maar afgelopen week When they see us gekeken, vond ik een indrukwekkende serie (4 afleveringen).
The Family gekeken. Blijf me steeds meer verbazen over dat land. Laatst ook The Vietnam War gekeken en dacht voortdurend wat een waanzin.
Nowhere Boys gekeken, onverwacht leuk.

Alleen seizoen 1 en 2, omdat volgens de recensies 3 heel slecht schijnt te zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Derry Girls 2 :heart: :heart:
The virgin suicides nog een keer gekeken. Had hem lang geleden al gezien en vond hem nog steeds mooi.
Ik kijk vis a vis.
Wauw !
Inmiddels in seizoen 3 van Bates Motel. Als je van psychologische thrillers houd, is dit zeker een aanrader.
dolfje schreef:
09-08-2019 10:08
Wij moeten nog een aflevering of 2 van seizoen 3 van Casa de papel. Vind het nog wel leuk maar niet heel spannend of bijzonder.
Ik ook, al weken. Het boeit helemaal niet.
Hatsjikideee...
Arne Dahl afgehaakt.. :sigh:

Vandaag beginnen aan Orange is the New Black.
De Ridder
Lekker elke avond 1 (oké of 2 of 3) aflevering. Kijkt lekker weg. Verstand op nul en daarna lekker slapen!
Ben poos geleden aan the Good Wife begonnen.
Goede serie, maar op een gegeven ogenblik was ik die rechtzaken even zat.
Toen tussendoor allerlei andere seies gezien.
Vis a Vis ( fantastisch)
Undercover
en vele andere.

Maar momenteel heb ik the Good Wife weer opgepakt.
En geniet iedere avond van een paar afleveringen.
Ben bijna klaar met seizoen 3.
Ben net een half uur begonnen aan Orange is the New Black. Ik vind werkelijk echt niks leuk hieraan, ik haak dus af.

Laatste tijd vaker afgehaakt, Arne Dahl, Walking Dead, Black Sails.. :|
Arne Dahl vond ik zalig. Heb je wel eens naar Franse misdaadseries gekeken? Ook heel goed.
Hatsjikideee...
pausini schreef:
15-08-2019 00:06
Arne Dahl vond ik zalig. Heb je wel eens naar Franse misdaadseries gekeken? Ook heel goed.

Ja, The Missing, La Mante, Un Chance du Trop. Arne Dahl was niet slecht maar net ff niet spannend genoeg voor nu, misschien dat ik over een tijd deze serie weer oppak.

Nu Queen South.
GLOW gezien. Nieuwe seizoen weer erg leuk, maar ik vond de verhaallijn wel minder sterk dan van de vorige seizoenen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Heb geloof ik teveel tijd over , heb de afgelopen jaren al zoveel series gezien ;)
Kijk uit naar het derde seizoen van vis a vis , hou echt van Spaanstalige series.

Blijven jullie echt trouw aan Netflix of gaan jullie wel eens vreemd ;) met Videoland of Npo start

Hier baal ik van het feit dat Disney een eigen streaming dienst gaat beginnen en daarom er geen Disneys meer op Netflix komen ( wilde met mijn 6 jarige Coco gaan kijken )
Abundance-of-Freedom schreef:
15-08-2019 00:44
Ja, The Missing, La Mante, Un Chance du Trop. Arne Dahl was niet slecht maar net ff niet spannend genoeg voor nu, misschien dat ik over een tijd deze serie weer oppak.

Nu Queen South.
Jammer dat k niet van Amerikaans hou.
Marseille vond ik ook intrigerend.
Hatsjikideee...
Er gaan geruchten dat the OA helemaal niet gecanceld is, refererend aan de inhoud van het laatste deel. Zou voor mij wel hout snijden dus ik heb hoop :P
Bates Motel helemaal uitgekeken net.

Ik ben er nog wat stil van.
the_Wicked_Witch schreef:
15-08-2019 12:19
Er gaan geruchten dat the OA helemaal niet gecanceld is, refererend aan de inhoud van het laatste deel. Zou voor mij wel hout snijden dus ik heb hoop :P
Ik hoop heel hard mee!
Net klaar met La Treve. 1e seizoen vond ik echt top!
Maar 2e seizoen..Ik weet niet. De laatst afleveringen konden me niet echt meer boeien.
PoesinBoots schreef:
15-08-2019 22:46
Net klaar met La Treve. 1e seizoen vond ik echt top!
Maar 2e seizoen..Ik weet niet. De laatst afleveringen konden me niet echt meer boeien.
Net zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven