Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Gatver, wie haalt nou wel nog net een pan om te kotsen ha ha ha!!! Waar stond die pan dan? Hij kon wel naar de keuken om een pan te halen maar niet naar de wc? Yek, ik zou 'm ook meteen weg doen. Ik had een keer een mengbak (zo'n plastic ding voor deeg enzo) met hetzelfde verhaal. Die hem ik ook linea recta de kliko ingemikt.
quote:Maleficent schreef op 03 april 2009 @ 20:03:

Gaaf, gaaf!!! Daar heeft M wel eens in gereden, omdat zijn vorige baas zo een had! Leuk als je in het bos rijdt voor Ceetje met dat schuifdak! Mooi hoor. Wanneer krijg je hem?

Mijn paps heeft ervoor gezorgd dat we 'm meteen meekregen gister

Dak kan niet open Amalia.
Jin, vanwege oma.
Star, Spannend he? Nog 3 nachtjes slapen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat leuk dat je het zo bijhoudt
Je bent toch mijn diginnetje....

Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig... maneficent heeft het vaak goed en gokt bij jou een bepaald geslacht. Ik denk dat hij het mis heeft!
Diginnetje, da's een nieuwe

Oooooo wat gokt ie??!?!?!? Ik wil het weten
Mal, wat gokken jullie dan bij Star? Ik denk een jochie maar ik zit altijd mis en ik vind dat een meid nu meer op zijn plaats is als tegenhanger voor al die kereltjes. Dus ik zeg een meid haha. Al schoenen gevonden?

Star, dank voor de hug. Nu geen nieuws, dus kan twee kanten op. Hoe rijdt de nieuwe bak?

Amalia, man was in de keuken toen het gebeurde en de pan stond in de wasbak maar dat zag ie te laat haha. Bij jou ook zo onsmakelijk dus, bah.

Zo, bbq achter de rug. Was gezellig. Man strijdt nu beneden om oudste in zijn bed te krijgen.
Maneficent zegt jongen en ik zeg meisje

nou over 3 dagen weten we het
Mijn vriendinnetje krijgt een meisje (eerste een ventje). Leuk he?

Ik ben ook heel erg benieuwd bij Star!
Ik wil ook zo graag weer !!!!!!! Het zou mij echt niks uitmaken. Ik heb al wel een leuke jongensnaam al heel lang op mijn lijstje, dus dat zou wel makkelijker zijn
Ik denk ook meisje en Starman jongen

Echo is trouwens om 21.15 pas, dus geduld meisjes

Hoe is het met oudste Jin? Wel beetje opgeknapt?
Wat laat!!! hmmmzz, ik dacht, dat weet ik ongeveer tegen de middag ofzo.
Nee helaas, maar ik sms je wel hoor
moet ik zo lang wachten op de bevestiging dat ik de weddenschap gewonnen heb met Malman

ooo jongens dat programma op SBS6 "fans" dat is echt werelds, ik heb weer een half uur blauw gelegen van het lachen.

ik had van de week ook zoiets grappigs (was ik vergeten te vertellen). Was bij Prijzencircus en daar waren de Sapph BH's afgeprijsd. Dat lijkt op Marlies Dekkers maar minder duur. Dus ik stond daar te snuffelen, was daar een oudje van zeker 75, die kocht een onwijs kinky setje met allemaal van die bandjes voor en achter , en toen wilde ze nog iets wat uitverkocht was, stond ze bij de winkelbediende te zeggen van; ja, die wil ik ook graag maar die heb ik al in het paars je verwacht toch eerder huidskleurige figuurcorrigeerde spullen bij zo'n oudje, ik vond het echt ge-wel-dig!
Ooooo fuck, weer Fans gemist! Morgen maar even terugkijken dus

Sapph is gaaf! Kwam Starman vorig jaar met een setje van aan. Goeie smaak

Whahahaahah dat oude vrouwtje, briljant!
Vroeg me echt af of ze haar bejaarde man ermee ging verrassen in huize Avondrood
Lachen van dat oudje Mal. Misschien is ze wel paaldanseres.

Ik mis Kokos al even.

Jemig laat Star. Moest je er worden tussen gepropt? Oudste heeft nog ab en kan niet veel hebben, verder is ie op de been hoor (nog niet naar Kita). Jongste gisteren weer pseudo krupp aanval maar gelukkig hebben we een stoomapparaat. Het gaat nu weer iets beter geloof ik. Man stoomt hem nu.
Arme Simon! Gaat het met man nu wel wat beter? Beterschap voor de drie zieken. Zo te lezen ben jij de enige die nog een beetje op de been is Jinny.
Man is ook weer van de pot vandaag hoor, en nog vrij ook. Het heeft geregend vannacht hier, ik hoop op een stralend zonnetje vandaag, maar volgens mij kan ik lang hopen! Hoe is het bij jullie?
Het is hier nog wat grauw maar ik verwacht dta het wel lekker wordt. Wij gaan vandaag nog maar even lammetjes kijken ofzo. Ik ben al vanaf half 7 op en helemaal fit en wakker enzo

echt gemeen van Jonathan, als Malman ochtendddienst heeft slaapt ie tot 8:15, en nu heb ik ochtenddienst en was hij om 6:15 wakker. Waarom?

Flauw he Mal als ze bij een ander langer slapen, is hier ook altijd zo. Ik hou mezelf dan maar voor dat ik vast gezelliger ben om bij te zijn en dat ze optimaal van mij willen genieten . Leuk lammetjes kijken, waar ga je naar toe? Leuk nieuwe sandalen, die van Geox hebben volgens mij ook vaak een dichte hak.

Spannend Star de echo! Heb je zelf al een voorgevoel? Ik heb geen idee, ik zit er ook altijd naast.

Lekker Jin aan de bbq, daar had ik ook wel zin in, maar helaas hier werkte het weer niet mee.

Is fans leuk om te kijken? Wij hebben slamdock miljonair gekeken, wel een mooie film.

Hier komt het zonnetje er heel voorzichtig door, dus geen excuus meer om niet in de tuin te gaan werken. Zullen de bouwmarkten open zijn? Mart heeft geen zand meer in zijn zandbak, speelt zo lastig . Cas tijgert! Goed he, hij komt al de hele kamer door. He bah al de hele ochtend heb ik een jengelende Mart aan mijn been hangen. Nou ik ga hem maar even vermaken.

Ciao!
Ha, zon is gaan schijnen! Fijn.
Juud, wat een knappe Cas! Snel zeg! Hoe gaat het verder met hem?
Gisteren zo lekker gegeten! Bij de Red Sun, japans. Echt zulke lekkere sushi, zo heb ik ze nog nooit gegeten. Jummie...

Fans en Slumdog Miljonair gemist dus.

Laurens helaas wel ziekig. Nu gaat het weer goed, maar gisteren klaagde hij ineens over zijn oor. Nog bij de oppas op de bank gezeten (zielig) maar viel daar meteen in slaap.

Vanmorgen had hij het nergens meer over. Hopelijk was het dus niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven