Streepjes zwangerschapstest lichter

22-08-2019 08:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Maandag had ik een positieve zwangerschapstest in handen na een miskraam eerder deze zomer. Super blij natuurlijk.

Het was een licht streepje en daarom maar doorgetest. Dinsdag, woensdag en vandaag nog steeds een streepje. Maar lichter dan maandag. Onderling verschillen ze niet zoveel.

Ik begrijp dat ik moet afwachten, maar ik ben even benieuwd of er ook dames zijn die hetzelfde hadden en die een goede afloop hadden.
He bah, wat vervelend!
Sterkte en ook... Gefeliciteerd....
Ach wat naar zeg. Het kan twee kanten op gaan..
Sterkte met afwachten.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Met mijn laatste zwangerschap werd het streepje ook iets lichter.
Ik had toen de huisarts gebeld en die zeiden 'maak je niet druk, een streepje is een streepje'
Zwangerschap ging goed. Mijn zoon is alweer 10 jaar oud

Ik snap dat het je onzeker maakt. Sterkte, ik duim dat het goed gaat!
Bij mij is dat helaas nooit een goed teken geweest.. :| . Ik duim voor een goede afloop voor jou! 🍀
Ook bij mij was dat geen goed teken, ik had een streepje dat niet donkerder werd en dat werd een vroege miskraam met 5 weken. De maand erna wel blijvend zwanger. Hoop voor jou dat deze blijft plakken! Wanneer is/was je nod?
Spannend zeg! Je zou met de test van maandag en vandaag wel echt verschil mogen verwachten...
Heel veel meer dan afwachten kun je niet doen helaas. Hoop dat het toch goed afloopt (of oploopt eigenlijk :))!
Ik heb ervaring met zowel een goede als een slechte afloop, je kan dus echt alleen maar afwachten.
En stoppen met testen!
lilalinda schreef:
22-08-2019 09:35
En stoppen met testen!
Mja, als streepje verdwijnt en ik wordt niet ongesteld zal ik toch wel naar de huisarts willen met die mededeling.
UnexpextedMom schreef:
22-08-2019 17:33
Mja, als streepje verdwijnt en ik wordt niet ongesteld zal ik toch wel naar de huisarts willen met die mededeling.
Maar waarom moet je dan naar de dokter? Het is dan waarschijnlijk een vroege miskraam. En hoogstwaarschijnlijk begin je te bloeden. Dan komt daarna weer een nieuwe cyclus.. daar kan een huisarts niet zoveel aan veranderen helaas.

Ik hoop dat het niet zover komt en dat je zwanger blijft :hug:
Blueberryblue, ik bedoel als je niet ongesteld wordt. Ik ben eerder deze zomer gecurreteerd omdat het vruchtje niet los kwam.
Heel veel sterkte. Het is ook allemaal zo spannend :hug:
UnexpextedMom schreef:
23-08-2019 19:01
Blueberryblue, ik bedoel als je niet ongesteld wordt. Ik ben eerder deze zomer gecurreteerd omdat het vruchtje niet los kwam.
Dat is ontzettend naar! Hoop zo dat je dat niet nog eens mee hoeft te maken en dat het nu gewoon goed zit.
Heb je nog getest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven