Cultuur veschil
woensdag 28 augustus 2019 om 16:51
Hallo ,
Ik begin alvast met zeggen dat ik dit niet beledigend bedoel maar, ik heb jullie hulp nodig . Het zit namelijk zo ik en mn vriend zijn nu anderhalf jaar samen alleen mijn vriend is een reiziger en ik niet .alleen het was nooit een probleem behalve in het begin een beetje want mocht van hem niet zegge waar ik vanaf kwam. maar voor de rest ging alles prima, alleen voor een half jaar doet hij nu afstandelijk en hoor ik niks anders van wij doen dit zo en zo .maar ook zegt hij van reizigermeiden dit en dat .mijn vraag is nu kan iemand me een beetje meer opweg helpen maar het cultuur zodat ik hem weer zo krijg als eerst of ben ik hem al kwijt .
Mvg
Ik begin alvast met zeggen dat ik dit niet beledigend bedoel maar, ik heb jullie hulp nodig . Het zit namelijk zo ik en mn vriend zijn nu anderhalf jaar samen alleen mijn vriend is een reiziger en ik niet .alleen het was nooit een probleem behalve in het begin een beetje want mocht van hem niet zegge waar ik vanaf kwam. maar voor de rest ging alles prima, alleen voor een half jaar doet hij nu afstandelijk en hoor ik niks anders van wij doen dit zo en zo .maar ook zegt hij van reizigermeiden dit en dat .mijn vraag is nu kan iemand me een beetje meer opweg helpen maar het cultuur zodat ik hem weer zo krijg als eerst of ben ik hem al kwijt .
Mvg
anoniem_389950 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 17:06
Reden: Beter leesbaar
Reden: Beter leesbaar
0.46% gewijzigd
woensdag 28 augustus 2019 om 17:04
mij ben je in ieder geval wel kwijt zonder interpunctie
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2019 21:40
Reden: quoten OP
Reden: quoten OP
69.86% gewijzigd
woensdag 28 augustus 2019 om 17:04
Ik heb behoorlijk wat reizigers/kampers gekend maar mijn wereld is het absoluut niet.
Als jij al niet mag vertellen dat je 'burger' bent (neem ik aan althans), is de kans groot dat je gewoon niet geaccepteerd gaat worden. Dat wereldje is best klein wat dat betreft.
Als jij al niet mag vertellen dat je 'burger' bent (neem ik aan althans), is de kans groot dat je gewoon niet geaccepteerd gaat worden. Dat wereldje is best klein wat dat betreft.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 28 augustus 2019 om 17:33
Wat kan ik doen zodat ons cultuur verschil nie meer tussen ons in staat . Of als ik hem al kwijt ben. Wil adviesspinnetje_ schreef: ↑28-08-2019 17:31Ik snap we niets van? Wie kan me uitleggen waar het topic over gaat?
woensdag 28 augustus 2019 om 17:33
Nou dat een cultuurveschil verschut is denk ik ?spinnetje_ schreef: ↑28-08-2019 17:31Ik snap we niets van? Wie kan me uitleggen waar het topic over gaat?
Ze heeft een relatie met een woonwagenbewoner gok ik en dat verloopt niet helemaal soepel.
woensdag 28 augustus 2019 om 17:34
spinnetje_ schreef: ↑28-08-2019 17:31Ik snap we niets van? Wie kan me uitleggen waar het topic over gaat?
woensdag 28 augustus 2019 om 17:34
Daimond_heart123 schreef: ↑28-08-2019 17:33Wat kan ik doen zodat ons cultuur verschil nie meer tussen ons in staat . Of als ik hem al kwijt ben. Wil advies
Eerst zeggen of je ultieme doel is om caravans te poetsen. Dan kan ik gericht advies geven.
woensdag 28 augustus 2019 om 17:36
Volg een cursus Nederlands. Beste advies wat je vandaag gaat krijgen.Daimond_heart123 schreef: ↑28-08-2019 17:33Wat kan ik doen zodat ons cultuur verschil nie meer tussen ons in staat . Of als ik hem al kwijt ben. Wil advies
woensdag 28 augustus 2019 om 17:37
Aanpassen aan reizigermeiden dan maar.
woensdag 28 augustus 2019 om 18:05
Heb je z'n ouders al ontmoet?
Hij legt simpelweg uit hoe een vrouw zich moet gedragen volgens hem. De vraag is welk punt hij probeert te maken: Wil hij jou omvormen naar zijn perfecte vrouwtje óf ziet hij jou gewoon als tijdelijke vriendin? In beide gevallen zou ik zeggen, wegwezen. Tenzij je hier gelukkig van wordt uiteraard. Keuze is aan jou.
Hij legt simpelweg uit hoe een vrouw zich moet gedragen volgens hem. De vraag is welk punt hij probeert te maken: Wil hij jou omvormen naar zijn perfecte vrouwtje óf ziet hij jou gewoon als tijdelijke vriendin? In beide gevallen zou ik zeggen, wegwezen. Tenzij je hier gelukkig van wordt uiteraard. Keuze is aan jou.