Cultuur veschil

28-08-2019 16:51 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,
Ik begin alvast met zeggen dat ik dit niet beledigend bedoel maar, ik heb jullie hulp nodig . Het zit namelijk zo ik en mn vriend zijn nu anderhalf jaar samen alleen mijn vriend is een reiziger en ik niet .alleen het was nooit een probleem behalve in het begin een beetje want mocht van hem niet zegge waar ik vanaf kwam. maar voor de rest ging alles prima, alleen voor een half jaar doet hij nu afstandelijk en hoor ik niks anders van wij doen dit zo en zo .maar ook zegt hij van reizigermeiden dit en dat .mijn vraag is nu kan iemand me een beetje meer opweg helpen maar het cultuur zodat ik hem weer zo krijg als eerst of ben ik hem al kwijt .
Mvg
anoniem_389950 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 17:06
Reden: Beter leesbaar
0.46% gewijzigd
shift.delete schreef:
28-08-2019 18:05
Heb je z'n ouders al ontmoet?

Hij legt simpelweg uit hoe een vrouw zich moet gedragen volgens hem. De vraag is welk punt hij probeert te maken: Wil hij jou omvormen naar zijn perfecte vrouwtje óf ziet hij jou gewoon als tijdelijke vriendin? In beide gevallen zou ik zeggen, wegwezen. Tenzij je hier gelukkig van wordt uiteraard. Keuze is aan jou.
Heb zn hele familie al ontmoet
turquasi schreef:
28-08-2019 17:18
hee Lovely, was 1 topic niet genoeg?
Jep, 100%
Volgens mij staan die reizigers van tegenwoordig allemaal op een vaste plaats. maar toch zal jij altijd die burger zijn. Zo schijnt het daar te werken. En verzwijgen kun je proberen maar vroeg of laat komt er wel iemand achter. En eigenlijk maakt het niet uit waar je het buitenbeentje bent, bij reizigers, streng gelovigen van welke godsdienst dan ook, of aan de andere kant van de wereld. denk je dat te kunnen? ja, niks aan de hand. Nee? dan stoppen en een ander zoeken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lage truitjes , korte rokjes , 2 kilo goud om de nek en grote oorbellen. En overal ja en amen op zeggen. En vooral poetsen poetsen. En je schoonouders op hemelen dan komt het allemaal goed.

Ik ben bang dat je niet geaccepteerd word omdat je "burger" (die boer)bent zoals wat al eerder aangegeven is. Je zou je helemaal aan moeten passen dan maak je een klein kansje.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Advies is petientjes aantrekken en weg rennen en zoek een andere leuke man.

En aub typ hier gewoon Nederlands want is heel erg vervelend lezen. Kwa typen pas je je wel al aan want dat lees ik aan hoe je je verhaal typt.
Blijf in jezelf geloven !
Lovely en diamond-heart zaten in een bootje lovely viel eruit, wie bleef er toen nog over.
Ik dacht eerst: hij houdt van reizen en jij niet...
:rofl:

Serieus...
Non so perché gli altri si aspettano qualcosa da me.
Vraag het aan je vriend, TO. Wij weten niet waarom hij bijv. afstandelijk doet. Al hebben we onze vermoedens.
Jouw vriend begint blijkbaar in te zien dat het erg moeilijk zal worden om een buitenstaander te laten integreren in zijn cultuur. En wellicht heeft hij inmiddels ook een oogje op een medereizigster gekregen, aangezien hij dit nu steeds ter sprake brengt. Beide geschetste opties zouden kunnen verklaren waarom hij nu afstandelijk aan het doen is.
We used to be friends...
Beter leesbaar?! :rofl:
CatherineTheGreat schreef:
28-08-2019 18:54
Ik dacht eerst: hij houdt van reizen en jij niet...
:rofl:

Serieus...
Dat dacht ik ook en ik dacht dat TO tips vroeg hoe zo'n leuk outdoortype te worden.
[quote=Star² post_id=30325655 time=1567006444 user_id=353209]
In hoeverre reizen “reizigers” eigenlijk nog?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
28-08-2019 22:10
Als je van de ene chalet naar de ander wandelen bedoelt genoeg, aangezien de halve familie op hetzelfde terrein woont.
:sarcastic:
oudebaas schreef:
28-08-2019 22:10
Dat ligt er maar aan wat voor reiziger to aan de haak heeft.
Kermisreizigers bijvoorbeeld die reizen wat af.
Kampers niet meer. :lol:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven