Mode & Beauty alle pijlers

Bh primark

29-08-2019 08:14 32 berichten
Koop altijd dezelfde beugel bh's bij de Zeeman.
Zitten fijn, ondersteunen goed, gaan een jaar mee en kosten maar €6,-

Helaas alleen te krijgen in zwart, wit en huidskleur.

Nu wil ik eens kijken bij de Primark.
Wat is jullie ervaring met bh's van deze winkel?
En dan voor de iets grotere boezem, ik heb cup D.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
29-08-2019 08:45
Huh, verkopen ze die maat wel online? Openbaring dit!
:yes:
Primark BH's heb ik geen ervaring mee. Hunkemöller heeft ook fijne T-shirt BH's, wel wat duurder maar ook meer keuze in kleuren.
Deze bijvoorbeeld:https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 31712.html
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Mijn ervaring is wel goed met bh's van de Primark. Ik pas ze altijd in de winkel en let er op dat het geen bh is van stug materiaal maar juist van wat zachter materiaal. Heb 2/3 bh's die toch al wel een tijd meegaan!
Maar voor 5-10 euro kan je wellicht wel eentje proberen?
Zal eens kijken bij Ter Stal en Bonprix. En toch maar eentje proberen van de Primark. Bedankt voor de tips!
lilalinda schreef:
29-08-2019 09:16
Ik heb laatst zoiets gekocht: https://www.inspireuplift.com/products/ ... 9fEALw_wcB

dat was erg fijn op die warme dagen
poeh, deze vind ik eerlijk gezegd ontzettend niet mooi. Action verkoopt ook iets zonder beugel wat dan net iets mooier uitziet, mijn mening he.

Ik ook fan van Zeeman lingerie. Koop dan 1 BH met 2 strings. 7.99 per BH. Hangen aan eigen hanger in de winkel. Allerlei kleuren, modellen en stofjes.
Ik heb onwijs veel bh’s geprobeerd maar ben blijven steken bij de primark. Ik heb 85F en de bh’s hebben genoeg steun en de cups zitten, in tegenstelling tot Livera of Hunkemöller goed.
Wel moet ik de bh’s in de winkel passen want ze verschillen nog wel eens qua pasvorm. Ik doe ongeveer een dik jaar met een bh van de primark.
Ik ben tevreden dus.
Ik heb ook goede ervaringen met de t-shirt bh's van Primark.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven