UD tussen 15 maart en 15 april
donderdag 29 augustus 2019 om 19:10
Ik val binnen je groepje. Voor zover t er nu uit ziet 14 april uitgerekend van tweede kindje. Maar weet nog even niet of ik mee wil schrijven, want ik weet nu al dat ik het heeeeel irritant ga vinden om de allerlaatste te zijn die bevalt
bij dochter liep ik slechts vier dagen overtijd maar elke dag voelde als een week en ik voelde me echt doodongelukkig
en ik heb hiervoor een miskraam gehad, dus wil ook nog niet vol erin duiken, eerst nog maar een beetje afwachten. Maar ik zal dit eens in de gaten houden.
donderdag 29 augustus 2019 om 19:50
HHahahaha snap ik! Dat heb ik dus met het maart groepje. Daar denk ik ook van.. ik ben echt het allerlaatst
. Ik weet überhaupt niet of dit gaat lopen. Ik heb ook een miskraam gehad voor deze zwangerschap. In juni. Ben dus ook heel voorzichtig maar durf er steeds meer in te geloven nu ik richting de termijnecho ga.
vrijdag 30 augustus 2019 om 14:05
Hi!
Ik ben 9 april uitgerekend! Lijkt me leuk om ook hier mee te schrijven. Ik schrijf ook mee in een andere topic maar die is ook vrij vol.
Ik heb een zoontje van bijna 4 jaar. In de afgelopen 2 jaar 4 miskramen gehad en nu hopelijk gaat alles gaan. Ik loop via de gyn en heb met 5,6 en 7 weken een echo gehad. Bij de 6 en 7 weken een mooi kloppend hartje gezien. Nu inmiddels 8.1 weken zwanger.
Ik ben 9 april uitgerekend! Lijkt me leuk om ook hier mee te schrijven. Ik schrijf ook mee in een andere topic maar die is ook vrij vol.
Ik heb een zoontje van bijna 4 jaar. In de afgelopen 2 jaar 4 miskramen gehad en nu hopelijk gaat alles gaan. Ik loop via de gyn en heb met 5,6 en 7 weken een echo gehad. Bij de 6 en 7 weken een mooi kloppend hartje gezien. Nu inmiddels 8.1 weken zwanger.
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:17
Oh vlinder wat heftig zeg! Wel echt heel fijn dat je nu een goed kloppend hartje hebt gezien twee keer.
Met welke termijn heb je de miskramen gehad? Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je die termijn in elk geval maar voorbij bent. Zijn er oorzaken voor gevonden?
Ik hoop echt van harte voor je dat het nu goed blijft gaan en dat je in april een gezond baby’tje in je armen mag houden.
Met welke termijn heb je de miskramen gehad? Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je die termijn in elk geval maar voorbij bent. Zijn er oorzaken voor gevonden?
Ik hoop echt van harte voor je dat het nu goed blijft gaan en dat je in april een gezond baby’tje in je armen mag houden.
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:57
Hoi, lijkt me leuk om mee te schrijven! Ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Ben op 28 maart voorlopig uitgerekend. De termijnecho over 2 weken zal het uitwijzen
.
Doordat ik al een peutertje heb rondlopen hier, is het een stuk vermoeiender! Maar verder gelukkig niet veel klachten tot zover.
En jullie?
Doordat ik al een peutertje heb rondlopen hier, is het een stuk vermoeiender! Maar verder gelukkig niet veel klachten tot zover.
En jullie?
An apple a day keeps the doctor away
vrijdag 30 augustus 2019 om 18:37
Leuk applepie. Ik heb een dochter die bijna jarig is en dan 1 wordt. Merk ook dat ik veel minder rust heb dan in mijn eerste zwangerschap. Ik vind dat vooral lastig omdat ik wel weer verschrikkelijk misselijk ben en moet overgeven steeds. Kan haar dan niet de aandacht geven die ze verdient en nodig heeft. Los van de misselijkheid voel ik me nog oké. Wel moe maar dat valt in t niet met dat vreselijke overgeven. Ik weet gelukkig dankzij mijn eerste zwangerschap dat heel veel eten helpt. Ik kan echt de misselijkheid weg eten. Niet zo gunstig voor het aankomen, maar anders kom ik echt de dag niet door. Dus constant eet ik weer een boterham, stuk fruit, yoghurt, ontbijtkoek, crackers en af en toe ook ongezonde dingen uiteraard
.
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:44
@minik
Drie miskramen zijn fout gegaan in week 6 en kwamen vanaf op gang. Dus ook nog voordat ik een echo had. Mijn tweede miskraam zagen we pas dat het hartje niet klopte op de echo met 7 weken. Ik heb toen nog een week gewacht, en ook die week erna was er geen vooruitgang qua groei. Heb toen cytotec tabelletjes moeten inbrengen on de miskraam op te weken. Dit was echt een hell, verloor veel bloed en stolsels. Helaas na een week was er op de echo te zien dat nog niet alles weg was en moest ik ook nog gecurreteerd worden.
Ik heb allerlei onderzoeken gehad maar nooit iets gevonden. Ik zit nu wel aan de prednison en bloedverdunners. Bloedverdunners om het bloedsomloop in de baarmoeder goed te houden en aan de prednison omdat het kan zijn dat mijn imuunsysteem het vruchtje kan aanvallen en de prednison legt je imuunsysteem plat.
Ik herken jou verhaal ook momenteel in het misselijk zijn. Ik kon alleen niks eten, zodra ik aan eten alleen al dacht hing ik boven de wc. Heb nu medicijnen gekregen en dit gaat echt beter gelukkig! Ik vind het ook zwaarder dan mijn eerste zwangerschap. Heb nu ook een ventje rondlopen die constant aandacht vraagt. Ook al is hij al wat ouder...
Drie miskramen zijn fout gegaan in week 6 en kwamen vanaf op gang. Dus ook nog voordat ik een echo had. Mijn tweede miskraam zagen we pas dat het hartje niet klopte op de echo met 7 weken. Ik heb toen nog een week gewacht, en ook die week erna was er geen vooruitgang qua groei. Heb toen cytotec tabelletjes moeten inbrengen on de miskraam op te weken. Dit was echt een hell, verloor veel bloed en stolsels. Helaas na een week was er op de echo te zien dat nog niet alles weg was en moest ik ook nog gecurreteerd worden.
Ik heb allerlei onderzoeken gehad maar nooit iets gevonden. Ik zit nu wel aan de prednison en bloedverdunners. Bloedverdunners om het bloedsomloop in de baarmoeder goed te houden en aan de prednison omdat het kan zijn dat mijn imuunsysteem het vruchtje kan aanvallen en de prednison legt je imuunsysteem plat.
Ik herken jou verhaal ook momenteel in het misselijk zijn. Ik kon alleen niks eten, zodra ik aan eten alleen al dacht hing ik boven de wc. Heb nu medicijnen gekregen en dit gaat echt beter gelukkig! Ik vind het ook zwaarder dan mijn eerste zwangerschap. Heb nu ook een ventje rondlopen die constant aandacht vraagt. Ook al is hij al wat ouder...
zaterdag 31 augustus 2019 om 08:32
Wat heftig allemaal Vlinder! Maar nu dus gelukkig voorbij die termijn. Hopelijk gaat het nu gewoon goed en komt er een lief broertje of zusje voor je zoontje.
Wat een ellende hè, die misselijkheid. Fijn dat je medicijnen hebt gekregen die ook echt helpen! En denk dat de leeftijd van de eerste niet eens zoveel uitmaakt, je hebt er gewoon sowieso je handen vol aan
Wat een ellende hè, die misselijkheid. Fijn dat je medicijnen hebt gekregen die ook echt helpen! En denk dat de leeftijd van de eerste niet eens zoveel uitmaakt, je hebt er gewoon sowieso je handen vol aan
zaterdag 31 augustus 2019 om 19:37
Jeeetje wat heftig allemaal! Laten we hopen op een mooie zwangerschap
.
Leuk dat jullie meeschrijven. Ik heb het afgelopen week aan onze ouders en broers/zussen vertelt. Volgende week vrijdag de termijn echo op mijn verjaardag met 11 weken. Dan vertel ik het aan mijn vriendinnen en nichtjes en neefjes. Hebben jullie het al vertelt?
Leuk dat jullie meeschrijven. Ik heb het afgelopen week aan onze ouders en broers/zussen vertelt. Volgende week vrijdag de termijn echo op mijn verjaardag met 11 weken. Dan vertel ik het aan mijn vriendinnen en nichtjes en neefjes. Hebben jullie het al vertelt?
zaterdag 31 augustus 2019 om 20:09
Mijn schoonouders weten t inmiddels. Morgen zien we mijn ouders dus gaan we het hen vertellen. Verder weet mijn zus t al sinds ik t zelf wist, we zijn heel close. Voor de rest weten we het nog niet zo goed. Ik twijfel tussen het broers en zussen verder ook nu vertellen, of toch wachten tot de termijnecho. Van de miskraam weten ze het allemaal niet.
zaterdag 31 augustus 2019 om 20:51