Oeoehhh #21
zondag 5 april 2009 om 16:06
Hoi!
Allemaal lekker buiten vandaag, zeker! Wij ook, lekker gewandeld, Tris op de tractor+bak.
Nu beetje rommelen, dozen uitpakken van de verhuizing (4 jaar geleden ). Kom ik de babygym tegen, die wilde ik even schoonmaken en in de verpakking netjes opruimen. Tris vindt 'm reuze-interessant, dus die ligt nu voor de tv, onder de babygym naar Knofje te kijken , met zijn hoofd op het hoofd van de schildpad haha.
Alle vakantiegangers ook weer thuis?
Allemaal lekker buiten vandaag, zeker! Wij ook, lekker gewandeld, Tris op de tractor+bak.
Nu beetje rommelen, dozen uitpakken van de verhuizing (4 jaar geleden ). Kom ik de babygym tegen, die wilde ik even schoonmaken en in de verpakking netjes opruimen. Tris vindt 'm reuze-interessant, dus die ligt nu voor de tv, onder de babygym naar Knofje te kijken , met zijn hoofd op het hoofd van de schildpad haha.
Alle vakantiegangers ook weer thuis?
maandag 6 april 2009 om 08:53
Oooooh Jac, WAUW!!! Ik heb geen sms gehad, sorry!! Maar ik ben helemaal blij hier. Wat super super leuk en wat fijn dat je er nu helemaal niet meer over hoeft na te denken: wel of niet. Het móest dus gewoon wel zijn!!! Echt superblij voor je, lekker genieten nu!!
Weekend was super, alleen geen aanzoek. Alles leek erop en toen ik aan vriend bekende: Ik dacht dat je me ging vragen!, zei hij gelijk dat hij me niet ging vragen als ik het verwachtte.
Mmmm, afwachten dus. Maar we gáán trouwen volgend jaar, dat is zeker! Dat stomme aanzoek ook, haha.
Weekend was super, alleen geen aanzoek. Alles leek erop en toen ik aan vriend bekende: Ik dacht dat je me ging vragen!, zei hij gelijk dat hij me niet ging vragen als ik het verwachtte.
Mmmm, afwachten dus. Maar we gáán trouwen volgend jaar, dat is zeker! Dat stomme aanzoek ook, haha.
maandag 6 april 2009 om 10:05
Een nummer met drie x een 2 erin....Anders is hij bij iemand anders terecht geomen inderdaad. Nou ja, goed nieuws is voor iedereen leuk, toch?
Het is ook een principe kwestie. Ik heb hem ooit gevraagd en toen wilde hij niet (klinkt vreselijker dan het is) en toen heb ik gezegd: als we ooit trouwen, moet je me toch eerst zelf vragen. Dus ook al gaan we trouwen, hij moet me vragen!!
Het is ook een principe kwestie. Ik heb hem ooit gevraagd en toen wilde hij niet (klinkt vreselijker dan het is) en toen heb ik gezegd: als we ooit trouwen, moet je me toch eerst zelf vragen. Dus ook al gaan we trouwen, hij moet me vragen!!
maandag 6 april 2009 om 11:23
Ik voel me best een doos. Eerst al lichtelijk teleurgesteld toen we niet een bruidssuite hadden, toen verwachtte ik het bij het diner....gatver! Nu ik er ineens over nadenk zouden dat best afgezaagde momenten zijn. En het had me niks kunnen schelen, want dan had hij me tenminste gevraagd. Waarom ben ik van de principes?
Jac, je loopt straks ik mooie zomer zwangerschaps kleding!!
Jac, je loopt straks ik mooie zomer zwangerschaps kleding!!
maandag 6 april 2009 om 12:03
Aaach NIWGN, je kunt je vriend nu eenmaal niet aan- en uitzetten (wauw kon dat maar he ) Hij gaat je vast nog wel vragen op een moment dat je het helemaal niet verwacht!
Heh, als ik normaal op schaal van 1 tot 10 productief was van eeeeen cijfertje 8/9, dan ben ik dat nu ... een mager zesje Nog nét geen onvoldoende. Tjonge.
Heh, als ik normaal op schaal van 1 tot 10 productief was van eeeeen cijfertje 8/9, dan ben ik dat nu ... een mager zesje Nog nét geen onvoldoende. Tjonge.
dinsdag 7 april 2009 om 09:06
dinsdag 7 april 2009 om 10:53
He bah wat een naar verhaal Jas. Voor dat soort verhalen moet je maar even gaan struisvogelen hoor. Safety zone bestaat niet, maar dit soort verhalen komen gelukkig maar weinig voor!
Ik zou zeggen, ga maar weer lekker stuiteren!
ER GROEIT EEN FRUMMEL IN JE BUIK!!
Ik zou zeggen, ga maar weer lekker stuiteren!
ER GROEIT EEN FRUMMEL IN JE BUIK!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?